پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

مرد اسکاتلندی که توسط خودروی برقی فراری خود به دام افتاده است، پلیس را مجبور می کند تا ماشینش را از جاده خارج کند

یک راننده اتومبیل گلاسکو، اسکاتلند مجبور شده است با پلیس تماس بگیرد تا به او کمک کند تا خودروی برقی فراری خود را با کوبیدن ماشین از جاده متوقف کند. این حادثه برای برایان موریسون، مردی 53 ساله که وسیله نقلیه الکتریکی او متوقف نشد، اتفاق افتاد. موریسون سپس مجبور شد برای جلوگیری از برخورد از چراغ قرمز و دوربرگردان طفره رود. او متعاقباً از پلیس محلی خواست تا ماشین را از جاده خارج کند.

MG ZS EV

خودروی لوکس جدید آقای موریسون خودش شروع به رانندگی کرد و ترمزها کار نکردند. خودروی مورد بحث ظاهراً یک MG ZS EV است، یک کراس اوور SUV ساب کامپکت که توسط شرکت خودروسازی چینی SAIC Motor تحت مارک MG بریتانیا تولید می‌شود. طبق گزارش‌ها، قربانی با سرعت 30 مایل در ساعت در حال حرکت بود که خودرو دچار نقص فاجعه‌بار شد.

خوشبختانه، پلیس توانست خودرو را با اجازه دادن به خودرو با ون پلیس متوقف کند. موریسون می‌گوید حتی پس از برخوردی که ماشین را متوقف کرد، وقتی ون پلیس در حال دور شدن بود، ماشین سعی کرد به حرکت خود ادامه دهد. حادثه ای که حدود ساعت 10 شب یکشنبه 1 اکتبر اتفاق افتاد بسیار وحشتناک بود.

موریسون گفت که وقتی با سرعت 30 مایل در ساعت به یک میدان نزدیک می‌شد متوجه این مشکل شد و نتوانست سرعتش را کم کند. او توانست دوربرگردان را دور بزند اما ماشین حتی بدون اینکه راننده شتاب دهد به سرعت خود ادامه داد. او گفت که بعداً صدای بلندی شنیده که صدایی شبیه لنت ترمز داشت. موریسون که مشکلات حرکتی داشت گفت که در ماشین گیر کرده بود. راننده در ابتدا با شریک زندگی خود تماس گرفت و از او خواست که به ماشین های جلویی خود هشدار دهد که نمی تواند ماشینش را متوقف کند. او بعداً با خدمات اورژانس تماس گرفت.

این حادثه منحصربه‌فرد کاملاً گیج‌کننده بود زیرا مسئولین تماس می‌پرسیدند آیا خودرو یک وسیله نقلیه خودران است یا خیر. موریسون گفت که این اولین بار است که چنین مشکلی را تجربه می‌کنند و نمی‌دانند چه باید بکنند. سه خودروی پلیس بخشی از عملیات نجات بودند و برخورد آن با ماشین پلیس پس از چندین تلاش ناموفق برای خاموش کردن موتور بود. قبل از اینکه RAC به محل حادثه برسد، پلیس مجبور شد چندین ساعت با ماشین بنشیند.

این حادثه در حال حاضر توسط شرکت بیمه موریسون تحت بررسی است، اما راننده از رانندگی مجدد یک وسیله نقلیه الکتریکی واهمه دارد. MG Cars سازنده EV هنوز بیانیه رسمی در مورد این حادثه صادر نکرده است.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا