پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

تصاویر رسمی سدان برقی خالص جیلی گلکسی E8 قبل از عرضه منتشر شد

جیلی تصاویری رسمی از Galaxy E8 منتشر کرده است سدان تمام الکتریکی کوپه که قرار است به زودی عرضه شود. جیلی گلکسی E8 به L7 و L6 در سری گلکسی می پیوندد. عملکرد و ویژگی های مشابه BYD Han EV را دارد.

Geely Galaxy E8 pure electric sedan

طبق تصاویر جدید منتشر شده توسط جیلی، گلکسی E8 دارای ابعاد 501 x 192 x 146.5 سانتی متر و فاصله بین دو محور 292.5 سانتی متر است. این خودرو به عنوان یک سدان الکتریکی خالص متوسط ​​تا بزرگ طبقه بندی می شود. این مدل دارای طراحی فست بک با دستگیره های درهای مخفی و چراغ های عقبی است. گلکسی E8 دارای رینگ‌هایی به سبک پدالی است، در حالی که سقف با Lidar و دوربین‌های اختیاری برای کمک رانندگی پیشرفته ارائه می‌شود.

Geely Galaxy E8 pure electric sedan

تصاویر منتشر شده قبلی نشان می‌دهد که جیلی گلکسی E8 با طراحی بسته در جلوی آن عرضه می‌شود. چراغ های جلوی تیز و جلوپنجره مشکی ذوزنقه ای شکل در قسمت پایین دارد. یک ساختار نیش مانند با طراحی C شکل در دو طرف ایجاد شده است. طراحی داخلی گلکسی E8، طبق تصاویر فاش شده قبلی، از نظر طراحی مینیمالیستی است، شبیه به مدل مفهومی Galaxy Light EV. یک صفحه نمایش 45 اینچی 8K با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8295 عرضه می شود. صفحه نمایش ضد تابش نیز ضد اثر انگشت و ضد آب است.

Geely Galaxy E8 pure electric sedan

خروجی تهویه مطبوع جیلی گلکسی E8 فقط از طریق یک شکاف نازک قابل مشاهده است و حداقل ویژگی‌ها در داشبورد دایره‌ای شکل وجود دارد. فرمان EV به صورت ساختاری چند ضلعی با تنها دو پره طراحی شده است. گلکسی E8 با نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد، اما عملکرد کامل آن هنوز مشخص نیست. با این حال حدس زده می شود که نسخه چرخ عقب با یک موتور الکتریکی تک با ظرفیت 200 کیلووات و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت عرضه می شود.

نسخه پیشرفته AWD جیلی گلکسی E8 انتظار می‌رود با معیارهای عملکرد بیشتر و ویژگی‌های برتر عرضه شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت جیلی گلکسی E8 وجود ندارد.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا