پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویدیو

(ویدیو) نگاهی به بی ام و سری 5 جدید مدل 2024

یک ماه پس از عرضه  مرسدس E کلاس 2024 ، نسل کاملاً جدید رقیب آن یعنی بی‌ ام‌ و سری 5 (2024 BMW 5 Series ) رسماً رونمایی شد.

این خودرو در مقایسه با طرح‌های جسورانه‌تر و بحث‌برانگیز مدل‌های XM، سری 7 جدید و سایرین با طراحی نسبتاً محافظه‌کارانه و بی‌صدا عرضه می‌شود. اندازه خودرو به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا طول آن 3.4 اینچ افزایش یافته است. عرض 1.3 اینچ برای ایجاد فضای جادارتر در کابین. ارتفاع خودرو نیز 1.4 اینچ افزایش یافته است تا نسخه الکتریکی باتری را در خود جای دهد.

فضای داخلی جذاب و مدرن

دسته پنجم، شبکه المرابه

این خودرو یک کابین کاملاً جدید با صفحه نمایش دوگانه دریافت کرد که ترکیبی از صفحه ابزار 12.3 اینچی با صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی برای سیستم سرگرمی است.

موتور

مدل پایه BMW سری 5 جدید مجهز به موتور 2.0 لیتری توربو بنزینی با قدرت 255 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر است که نسبت به نسل گذشته 7 اسب بخار افزایش یافته است. این خودرو همچنین با چهار چرخ متحرک و موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن در دسترس است که نسبت به مدل قبلی 40 اسب بخار افزایش قابل توجهی داشته است، با فناوری هیبریدی که اجازه می دهد. گشتاور به طور قابل توجهی بهبود یابد.

دسته پنجم، شبکه المرابه

نسخه الکتریکی در حال حاضر مدل پیشرو در این زمینه است، با یک موتور الکتریکی عقب با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتن متر یا دو موتور الکتریکی با قدرت 590 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر در هنگام استفاده از ویژگی Boost. برای افزایش گشتاور، که به خودرو اجازه می دهد از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد.این خودرو تنها در 3.7 ثانیه حداکثر برد خالص حدود 480 کیلومتر در هر شارژ را پشتیبانی می کند.

ویژگی های جدید برای خودروهای BMW

دسته پنجم، شبکه المرابه

سری 5 جدید اولین خودروی تولیدی BMW است که از قابلیت تغییر خط چشمی پشتیبانی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از آینه های جانبی نگاه کنید تا خودرو برای شما خط تغییر مسیر دهد. این یک ویژگی ناآشنا است و ممکن است برای برخی استرس زا باشد. اما بی‌ ام‌ و روشن کرده است که این ویژگی کار می‌کند، تنها زمانی که کامپیوتر خودرو پیشنهاد تغییر مسیر را بدهد، راننده با نگاه کردن به آینه این تغییر را تایید می‌کند.

سری 5  جدید همچنین  اولین خودروی کاملاً گیاهی BMW است، بدون هیچ گونه چرم سنتی حیوانات یا مواد استخراج شده از حیوانات.

دسته پنجم، شبکه المرابه

در مورد قیمت چطور؟ 

BMW این خودروی جذاب جدید را با قیمت از 57,900 تا 217,000 دلار آمریکا عرضه می کند.

تصاویری از BMW 5 Series 2024 :

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا