پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
ویندوز

قابلیت ذخیره خودکار به Notepad افزوده می شود

مایکروسافت در حال آزمایش قابلیتی برای Notepad هست که نوشته هایی که در آن می نویسید را به طور خودکار ذخیره می کند تا اگر یادتان رفت آن ها را ذخیره کنید و نوت پد به طور اتفاقی بسته شد، چیزی را از دست ندهید.

در طول کل تاریخچه 40 ساله نوت پد (Notepad)، همیشه مجبور بوده اید فایل متنی خود را قبل از بسته شدن ذخیره کنید، در غیر این صورت تمام تغییرات ایجاد شده از آخرین ذخیره را از دست خواهید داد. با این حال، Google Docs، Microsoft Loop و بسیاری دیگر از برنامه‌های نوشتاری مدرن اینگونه کار نمی‌کنند، که استفاده از Notepad را برای برخی افراد کمی خسته‌کننده‌تر می‌کند.  مایکروسافت با یک ویژگی ذخیره خودکار جدید که به Notepad در ویندوز 11 می آید، این مشکل را برطرف می کند.

این قابلیت ها برای نسخه insider ویندوز 11 عرضه شدن و در آینده برای نسخه عمومی ویندوز هم عرضه خواهند شد.

همزمان، مایکروسافت در حال آزمایش به‌روزرسانی Snipping Tool با نوار ضبط ترکیبی است. رابط جدید دارای یک دکمه برای جابه‌جایی بین ضبط اسکرین شات و ضبط صفحه است، دقیقاً مانند نوار بازی Xbox موجود در ویندوز 10 و 11 و رابط ضبط در macOS (Command+Shift+5). می‌توانید پنل را با فشار دادن کلید Print Screen، باز کردن آن در حالت اسکرین شات با Win+Shift+S یا باز کردن آن در حالت ضبط صفحه با Win+Shift+R فعال کنید. مایکروسافت در فوریه  شروع به آزمایش ضبط صفحه با Snipping Tool کرد .

هیچ جدول زمانی تایید شده ای برای زمان عرضه Notepad و Snipping Tool به روز شده برای همه رایانه های شخصی ویندوز 11 وجود ندارد، اما احتمالاً حداقل چند هفته دیگر طول خواهد کشید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا