پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

نحوه قرار دادن آهنگ در نوت اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد موسیقی را به یادداشت های اینستاگرام خود اضافه کنند.???? با این حال؛ همه کاربران از این ویژگی اطلاعی ندارند. در این آموزش از کارینت نحوه قرار دادن آهنگ در نوت اینستاگرام را برای شما و به صورت تصویری آموزش می دهیم پس با ما همراه باشید :)

چگونه به نوت های اینستاگرام خود موسیقی اضافه کنیم؟

موسیقی راهی است که به ما کمک می کند احساسات و عواطف خود را به گونه ای بیان کنیم که کلمات به تنهایی قادر به انجام آن نیستند. به همین دلیل است که افزودن موسیقی به فید اینستاگرام راهی عالی برای تقویت محتوای خود و افزودن احساسات به پیام است.

به گفته مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، کاربران اینستاگرام می توانند تا 30 ثانیه موسیقی را با یک پیام متنی یا ایموجی در یادداشت های خود اضافه کنند. به لطف این ارتقا، کاربران می توانند به مدت 24 ساعت کلیپ های صوتی را در یادداشت های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

توجه

قبل از شروع مطمئن شوید که اپ اینستاگرام شما به آخرین نسخه به روز شده است.

نحوه قرار دادن موسیقی در نوت های اینستاگرام:

Notes که فقط در بخش مکالمه قابل دسترسی است، یک نسخه فشرده از عملکرد وضعیت اینستاگرام است. پیش از این، کاربران فقط می‌توانستند متن‌ها و ایموجی‌ها را به‌عنوان یادداشت در برنامه ارسال کنند، اما اکنون می‌توانند آهنگ‌ها و کلیپ‌های صوتی محبوب را به اشتراک بگذارند.

این یادداشت ها را می توان در هر زمان تغییر یا حذف کرد و کاربران می توانند کنترل کنند که چه کسی می تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

برای افزودن صوت یا آهنگ به یادداشت های اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

به چت های خود بروید.

روی نماد + در بالای صفحه ضربه بزنید، این نماد در یادداشت های شما است.

روی Add Music (آیکون????) کلیک کنید.

آهنگی را که می خواهید اضافه کنید پیدا کنید. هنگامی که آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید برای پیش نمایش آهنگ روی آن کلیک کنید.

وقتی از انتخاب خود راضی بودید، روی علامت تیک در گوشه کلیک کنید.

متن یا ایموجی را اضافه کنید و Share را بزنید. برای Play Music در Instagram Note، زمانی که شخصی یادداشت شما را مشاهده کند، موسیقی پخش می‌کند.

ویدیوی آموزش گذاشتن آهنگ در نوت اینستاگرام:

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این آموزش نحوه قرار دادن آهنگ در نوت اینستاگرام و نحوه دسترسی به تنظیمات نوت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم، البته ممکن است نکته ای از قلم افتاده باشد. اگر چنین موردی را دیده اید یا نظر یا پیشنهادی دارید، می توانید آن را در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا