پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

بسته هوشمند Xiaomi Tech Se اعلام شد: قیمت، دستگاه‌های همراه را بررسی کنید

فروش Diwali With Mi

Xiaomi در حال حاضر فعال است. این شرکت معاملات و تخفیف هایی را در وب سایت رسمی خود و فروشگاه های آفلاین انحصاری در سراسر کشور ارائه می دهد. اکنون، شیائومی بسته‌ای را معرفی کرده است که شامل چهار دستگاه است: یک تلفن هوشمند، یک هدفون TWS، یک ساعت هوشمند و یک پاور بانک. علاوه بر این، یک پیشنهاد بانکی نیز وجود دارد که می تواند قیمت خرید بسته را کاهش دهد. برای دانستن اینکه آیا بسته نرم افزاری ارزش خرید دارد یا خیر، ادامه دهید.

دسته هوشمند Xiaomi Tech Se در هند معرفی شد

بسته هوشمند Xiaomi Tech Se شامل Redmi Note 12 5G (review) گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. یک Redmi Watch 3 Active، Redmi Buds 4 Active و یک Mi Pocket Power Bank 10000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. قابل ذکر است، مشتریان علاقه مند می توانند گزینه های رنگی همه دستگاه ها را انتخاب کنند.

بسته هوشمند Tech Se 21999 روپیه قیمت دارد. دارندگان کارت اعتباری بانک HDFC و ICICI می توانند از تخفیف فوری تا 2250 روپیه برای خرید استفاده کنند. از این رو، با پیشنهادات بانکی، می توان از بسته نرم افزاری 19999 روپیه استفاده کرد.

در مورد قیمت‌های مستقل، Redmi Note 12 5G 17,499 روپیه قیمت دارد. Redmi Watch 3 Active و Redmi Buds 4 Active به ترتیب 2599 و 999 روپیه قیمت دارند. از سوی دیگر، پاور بانک جیبی Mi 10000 میلی آمپر ساعتی 1599 روپیه قیمت دارد. فقط گوشی هوشمند واجد شرایط تخفیف تا 2250 روپیه در تراکنش های کارت اعتباری HDFC و ICICI و EMI است. قیمت تکی دستگاه ها 22696 روپیه است. با توجه به تخفیف روی گوشی هوشمند، به 20446 روپیه کاهش می یابد.

قیمت Tech Se Smart Bundle کمی کمتر از قیمت‌های جداگانه دستگاه‌های موجود در بسته است. شایان ذکر است که تمامی این دستگاه ها برای خرید از آمازون نیز در دسترس هستند. از آنجایی که پلتفرم تجارت الکترونیک فروش جشنواره بزرگ هند را نیز اجرا می‌کند، مشتریان علاقه‌مند باید هر گونه تخفیف در دستگاه‌های ارائه شده در بسته را بررسی کنند.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا