پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

شیائومی ماشین لباسشویی Mijia Super Clean Pro با استریلیزاسیون بخار را روانه بازار کرد

شیائومی ماشین لباسشویی جدیدی را در چین به نام Mijia Super Clean Pro. این قیمت 1،999 یوان (تقریباً 280 دلار) است و در JD.com فردا. در اینجا جزئیات است.

مشخصات Xiaomi Mijia Super Clean Pro

Mijia Super Clean Pro یک ماشین لباسشویی درب جلو با طراحی شیک و قطر بشکه بزرگ 530 میلی متر است. لوله داخلی آن دارای فناوری جوشکاری لیزری ارتقا یافته و طراحی یک تکه بدون پرچ است که منجر به نسبت تمیز کردن 1:1 می شود.

Xiaomi Mijia Super Clean Pro washing machine

در داخل، با یک موتور درایو مستقیم DD و چهار کمک فنر تغذیه می شود. اینها همراه با تراشه‌ها و الگوریتم‌های هوشمند، چرخش سریع 90 درجه سیلندر داخلی را ارائه می‌کنند.

به همین ترتیب، این دستگاه دارای 26 حالت شستشو مانند هوشمند، آبکشی سریع 15 دقیقه ای، مراقبت از پشم و شستشوی پایین است. همچنین می‌توانید آن را به برنامه Mijia متصل کنید تا زمان شستشو، دما، زمان آبکشی، سرعت و سایر پارامترها را سفارشی کنید.

سپس یک فناوری استریلیزاسیون با بخار و یک دکمه مستقل “+ استریلیزاسیون” وجود دارد که می تواند با انواع برنامه های شستشو استفاده شود. از این فناوری می توان برای استریل کردن لباس ها، از بین بردن باکتری ها و مواد حساسیت زا استفاده کرد. همچنین مجهز به عملکرد خود تمیز شونده برای تمیز و تازه نگه داشتن ماشین لباسشویی است.

برای خشک کردن لباس، ماشین لباسشویی مجهز به سنسوری با دقت بالا برای کنترل دقیق دما و زمان در زمان واقعی است. این دستگاه همچنین از خشک کردن سریع پشتیبانی می کند و با الگوریتم خشک کردن هوشمند، شیائومی ادعا می کند سرعت خشک شدن 14 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا