پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سری 14 شیائومی ممکن است در 27 اکتبر عرضه شود

ما مدت زیادی است که درباره سری Xiaomi 14 می شنویم. طبق شایعات، این محصولات اولین گوشی های هوشمند مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خواهند بود.

بنابراین، انتظار می رفت که آنها در ماه نوامبر رسمی شوند. به این دلیل که نسل بعدی SoC موبایل پرچمدار کوالکام تنها در پایان این ماه رونمایی خواهد شد.

اما اکنون منابع متعددی می گویند که این دستگاه ها در ماه اکتبر معرفی خواهند شد. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

Xiaomi 14 Pro CaseXiaomi 14 Pro Case

ITHome گزارش می کند که چندین وبلاگ نویس در Weibo می گویند که سری Xiaomi 14 در 27 اکتبر راه اندازی می شود. حتی یکی از کارمندان فروشگاه شیائومی نیز همین را تکرار می کند.

اگر این درست باشد، گوشی‌های هوشمند پرچمدار آتی شیائومی در روز بعد از اجلاس Snapdragon رونمایی خواهند شد. 2023. برای ناآگاهان، کنفرانس کوالکام برای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از 24 تا 26 اکتبر در هاوایی برگزار خواهد شد.

طبق درز و شایعات، سری Xiaomi 14 شامل Xiaomi 14، Xiaomi 14 Proخواهد بود. > و Xiaomi 14 Ultra. با این حال، تنها مدل‌های وانیلی و حرفه‌ای امسال عرضه می‌شوند، در حالی که اولترا سال آینده رونمایی می‌شود.

این دو با طراحی اصلاح شده وارد بازار خواهند شد. حتی قاب‌ها را برای نسخه حرفه‌ای به دست آوردیم، که تغییرات طراحی را تایید می کند.

Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro به ترتیب دارای شماره مدل 23127PN0CC و 23116PN5BC هستند. آنها اخیراً توسط 3C و TENAA تأیید شده اند.

هر دوی آنها با دوربین‌های تنظیم‌شده لایکا با سه فاصله کانونی متفاوت وارد بازار خواهند شد. درست مانند iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max، شایعه شده است که Xiaomi 14 Pro دارای قاب تیتانیوم و اتصال ماهواره.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، آن‌ها اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که با MIUI 15 مبتنی بر Android 14 عرضه می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود این نسخه جدید نرم‌افزار تلفن همراه شیائومی نیز همراه با تلفن‌ها رسمی شود.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا