پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

چگونه بفهمیم کسی شماره شما را در اندروید مسدود کرده است؟

Google Pixel 6a's phone app and dialer
جاستین دوینو / چگونه گیک انجام دهید

یک راه برای بررسی اینکه آیا شخصی شماره شما را مسدود کرده است یا خیر این است که با آنها تماس بگیرید، سپس سعی کنید از تلفن دیگری با آنها تماس بگیرید. اگر پاسخ یکسان باشد، بعید است که مسدود شده باشید. همچنین می‌توانید چندین بار تماس بگیرید، قبل از تماس مجدد منتظر بمانید، و رسانه‌های اجتماعی او را بررسی کنید.

آیا سعی کرده‌اید با شخصی از طریق تلفن او تماس بگیرید اما بی‌نتیجه بوده‌اید؟ ممکن است آنها شماره تلفن شما را مسدود کرده باشند. در اینجا چند راه برای اطلاع از اینکه آیا شخصی شما را در تلفن Android شما مسدود کرده است وجود دارد.

مرتبط: چگونه برای مسدود کردن تماس ها در Android

از تلفن خود و سپس یک تلفن دیگر با شخص تماس بگیرید

یک راه برای بررسی اینکه آیا فردی شماره شما را مسدود کرده است با تماس با آنها از طریق تلفن خود و سپس تلفن دیگری. اگر هنگام تماس از هر دو تلفن پاسخ یکسانی دریافت کنید، بعید است که مسدود شده باشید.

اما، اگر هنگام تماس با تلفن خود پاسخ متفاوتی دریافت کنید، به احتمال زیاد آن شخص شماره تلفن شما را مسدود کرده است. این به این دلیل است که اگر آن شخص شما را مسدود نکرده بود، در هر دو تماس خود پاسخ یکسانی دریافت می‌کردید.

برای اطلاع از اینکه آیا شخصی پیام‌های متنی شما را در Android مسدود کرده است، می‌توانید از تلفن خود به آن شخص پیامک ارسال کنید و ببینید آیا پاسخی دریافت می‌کنید. اگر برای مدت طولانی پاسخی را از طریق تماس یا پیامک دریافت نکردید، ممکن است او شما را مسدود کرده باشد، بدون اینکه مایل به ارتباط بیشتر با شما باشد.

مرتبط: تلفن مشعل چیست و چه زمانی باید از آن استفاده کرد؟

از تلفن خود چندین بار با شخص تماس بگیرید

ممکن است فردی که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، به جای مسدود کردن شما، حالت مزاحم نشوید (DND) را در تلفن خود فعال کرده باشد که انواع اعلان‌ها را در دستگاهش بی‌صدا می‌کند. در این مورد، اگر آنها اجازه تماس های تکراری در حالت DND خود را داده باشند، می توانید چندین بار با آنها تماس بگیرید و از حالت عبور کنید.

توجه: اگر فردی حالت DND را فعال کرده باشد، احتمالاً نمی‌خواهد مزاحم شود مگر اینکه در شرایط اضطراری باشد. وقتی تصمیم می گیرید چند بار تماس بگیرید یا نه، به آن احترام بگذارید.

Android's option to allow repeat callers in DND mode.

برای انجام این کار، با فرد تماس بگیرید و اجازه دهید تلفن برای چند ثانیه زنگ بخورد. سپس، تماس را پایان دهید و بلافاصله دوباره با آنها تماس بگیرید.

اگر به تماس شما پاسخ دهند، احتمالاً DND با تماس‌گیرنده‌های تکراری فعال داشته‌اند. اگر پاسخ ندهند، ممکن است شما را مسدود کرده باشند یا به سادگی اجازه تماس های مکرر در DND را نداده باشند.

مدتی صبر کنید و سپس دوباره با شخص تماس بگیرید

شخصی که می‌خواهید با او تماس بگیرید ممکن است در شرایطی باشد که نتواند تماس شما را بگیرد. آنها ممکن است تلفن خود را خاموش کرده باشند، حالت هواپیما، یا خارج از پوشش شبکه بوده است.

در همه این موارد، هر کاری که انجام می‌دهید، نمی‌توانید با آنها تماس بگیرید. بهترین کاری که می توانید در این موارد انجام دهید این است که قبل از برقراری تماس مجدد، مدتی صبر کنید.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن شخص را بررسی کنید

اگر کسی نمی‌خواهد از شما بشنود، ممکن است علاوه بر مسدود کردن شماره تلفن و پیامک‌هایتان، شما را در رسانه‌های اجتماعی مسدود کند. برای تأیید این موضوع، می‌توانید حساب‌های آن شخص را در سایت‌هایی مانند Facebook یا اینستاگرام و ببینید آیا می توانید به نمایه آنها دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید را بررسی کنید اگر او شما را مسدود کرده است در واتس‌اپ، تأیید می‌کنید که شماره تلفن شما مسدود شده است. اگر فردی را در این پلتفرم‌ها قابل دسترسی یافتید، ممکن است ارزش داشته باشد که به جای تلفن، از طریق یکی از آن پلتفرم‌ها با او تماس بگیرید.


و این کاری است که می‌توانید انجام دهید تا بفهمید کسی شما را در تلفن Android خود مسدود کرده است.

مرتبط: چگونه بررسی کنیم که آیا شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است

منبع

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا