پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
سئو

مشاوره جدید جستجوی Google: هشدارهای گرمای شدید

Google مجموعه ای از اقدامات را برای ارائه اطلاعات به روز و کاربردی برای کمک به مردم و شهرها برای مقابله با افزایش دما به دلیل تغییرات آب و هوایی اعلام کرده است.

این ابتکارات شاملهشدارهای جدید گرمای شدید در جستجوی Google، گسترش ابزار درختی تاج پوشش برای برنامه ریزی شهری، و سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری در موسسه منابع جهانی از طریق چالش تاثیر Google.org برای نوآوری آب و هوا.

هشدارهای جدید گرمای شدید در جستجوی Google

New Google Search Advisory: Extreme Heat Alerts

از آنجایی که رویدادهای آب و هوایی شدید بیشتر می شوند، علاقه جستجو به امواج گرما نیز افزایش یافته است.

برای ارائه اطلاعات دقیق و مفید در طول چنین رویدادهایی، Google در ماه‌های آینده هشدارهای گرمای شدید را در جستجو معرفی می‌کند. جستجوگران جزئیات مربوط به مدت زمان موج گرما، نکاتی برای خنک ماندن و خطرات سلامتی مرتبط را خواهند دید.

Google با شبکه اطلاعات بهداشت جهانی گرما (GHHIN) برای اطمینان از اطلاعات قابل اعتماد و مرتبط شریک است.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی برای کمک به شهرها برای مقابله با افزایش دما

مناطق شهری اغلب از “جزایر گرمایی” رنج می برند که در آن دماهای بالاتر به دلیل ساختارهای جاذب گرما مانند جاده ها و ساختمان ها ثبت می شود.

برای مبارزه با این مشکل، ابزار Google’s Tree Canopy، بخشی از Environmental Insights Explorer، از هوش مصنوعی و تصاویر هوایی برای کمک به شهرها برای تجزیه و تحلیل پوشش درختان و برنامه‌ریزی مؤثرتر طرح‌های جنگلداری شهری استفاده می‌کند.

ابزار تاج درخت اکنون در تقریباً 350 شهر در سراسر جهان در دسترس است و برنامه‌هایی برای گسترش به هزاران شهر دیگر در سال جاری وجود دارد.

Google همچنین در حال توسعه ابزاری برای پشتیبانی از اجرای سقف‌های خنک است که برای انعکاس نور خورشید و جذب گرمای کمتر طراحی شده‌اند.

این ابزار از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تصاویر هوایی برای کمک به شهرها در شناسایی مناطقی که می‌توانند از سقف‌های خنک بهره ببرند، استفاده می‌کند. پروژه های آزمایشی با شهرهای منتخب به زودی راه اندازی می شود.

حمایت از اقدام اقلیمی از طریق Google.org

Google.org از پروژه‌های غیرانتفاعی با تمرکز بر شناسایی جوامعی که بیشتر تحت تأثیر گرمای شدید هستند و یافتن راه‌هایی برای کمک به آنها حمایت می‌کند.

اولین دریافت کننده 30 میلیون دلار چالش تاثیر Google.org برای اقدام آب و هوا، موسسه منابع جهانی (WRI) است که 5 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

پروژه WRI از حسگرها، تصاویر ماهواره‌ای و هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف‌های داده و مدل‌سازی عوامل مختلف مرتبط با گرمای شدید استفاده می‌کند. این اطلاعات به تصمیم‌گیرندگان کمک می‌کند تا تعیین کنند زیرساخت‌های سطح خنک مانند درختان و سطوح بازتابنده را کجا پیاده‌سازی کنند.

Google.org همچنین به American Forests کمک مالی می‌کند تا ابزارهای جنگل‌داری شهری رایگان خود را برای شهرها و کاتالیزور شهرهای انعطاف‌پذیر از طریق صندوق اقدام ICLEI USA گسترش دهد تا یک شاخص آسیب‌پذیری انرژی حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. هر دو سازمان از ابزار Google’s Tree Canopy در کار خود استفاده خواهند کرد.

به طور خلاصه

ابتکارات Google برای کمک به مردم و جوامع برای سازگاری با افزایش دما، پتانسیل فناوری را در مقابله با تغییرات آب و هوایی نشان می‌دهد.

Google با ارائه اطلاعات به موقع و مرتبط در مورد آب و هوای شدید و حمایت از شهرها و سازمان‌ها در ایجاد زیرساخت‌ها برای کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی، سهم ارزشمندی در اقدام جهانی آب و هوا دارد.

با افزایش فراوانی رویدادهای شدید آب و هوایی، این تلاش‌ها برای ایمنی و رفاه مردم در سراسر جهان حیاتی‌تر می‌شوند.


تصویر ویژه: Ed Connor/Shutterstock

منبع: Google

متن کامل در searchenginejournal

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا