• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • شیائومی کولر گازی جدید Mijia 1.5 HP 2023 را در چین معرفی کرد

شیائومی کولر گازی جدید Mijia 1.5 HP 2023 را در چین معرفی کرد

شیائومی از عرضه تهویه مطبوع Mijia 1.5 خبر داده است. HP 2023 در چین. این جانشین مدل 2022 و اکنون برای پیش فروش در مرکز خرید شیائومی با سپرده 100 یوان و قیمت نهایی 2479 یوان در دسترس است. کولر گازی Mijia 1.5 HP 2023 دارای نسل جدیدی از سیستم...

Article

شیائومی از عرضه تهویه مطبوع Mijia 1.5 خبر داده است. HP 2023 در چین. این جانشین مدل 2022 و اکنون برای پیش فروش در مرکز خرید شیائومی با سپرده 100 یوان و قیمت نهایی 2479 یوان در دسترس است.

کولر گازی Mijia 1.5 HP 2023 دارای نسل جدیدی از سیستم هوای تازه هیبریدی دوگانه و فناوری توربوشارژ گریز از مرکز خود توسعه یافته برای تصفیه عمیق هوای بیرون و رهاسازی آن به داخل اتاق از طریق فشار ثانویه است.

Xiaomi Mijia Air Conditioner 1.5 HP 2023

می‌تواند به حجم هوای تازه 40 متر مکعب در ساعت بدون نیاز به باز کردن یا باز کردن مجدد هیچ سوراخی دست یابد. همچنین مجهز به یک عنصر فیلتر HEPA درجه بالا سفارشی شده است که در خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی موثر است.

این تهویه مطبوع همچنین دارای یک صفحه نمایش LED دایره ای یکپارچه است که به کاربران اجازه می دهد دمای تنظیم شده رطوبت و سرعت هوا را مشاهده کنند. همچنین به 14 تیغه جارو با مجموع 602 ریز منفذ دایره ای برای نرم کردن جریان هوا مجهز شده است.

کولر گازی Mijia 1.5 HP 2023 از فناوری تبدیل فرکانس کامل DC استفاده می کند که قوی تر و پایدارتر است، عمر طولانی دارد و نسبت به تهویه مطبوع اینورتر DC معمولی صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی دارد.

کولر همچنین دارای یک حسگر داخلی حساس به نور است که به طور هوشمند روشنایی را تنظیم می کند و از منحنی های خواب سفارشی پشتیبانی می کند. از یک کمپرسور با کیفیت بالا استفاده می کند و از خنک کننده سریع 30 ثانیه و گرمایش سریع 60 ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید برای انجام عملکردهای مختلف، کولر را با برنامه Mijia پیوند دهید.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post
مـــطالب مـشـــابه بیشتر...