پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کارنقد و بررسی

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران

در حاضر با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در مسیر کسب و کارها ایجاد شده، اگر شما کسب و کار خود را در فضای آنلاین به مشتریان بالقوه معرفی نکنید کار سختی برای بقا خواهید داشت. دقیقا به همین خاطر در این صفحه قصد داریم تا بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما معرفی کنیم.

چگونه با بهترین شرکت های طراحی سایت همکاری کنیم؟

تمامی کسب‌وکارها چه بزرگ و چه کوچک علاقه‌ دارند تا با بهترین‌ها در هر زمینه‌ای همکاری کنند. این موضوعی کاملا بدیهی است. اما مواردی وجود دارند که باعث می‌شوند برخی شرکت‌ها برتر از سایر رقبایشان عمل کنند. جمع بسیاری از موارد باعث این موضوع می‌‌شود.

به عنوان مثال، برای انتخاب بهترین شرکت سئو تنها داشتن تیمی با تجربه کافی نیست؛ در صورتی که این تیم پاسخگویی مناسبی نداشته باشد مشتری از خدمات دریافت شده رضایتی نخواهد داشت.

بنابراین تنها یک ویژگی عالی نیاز نیست، بلکه نیاز داریم شرکت مورد نظرمان در تمامی زمینه‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سابقه شرکت

میزان سابقه یکی از مهم ترین موارد برای شناخت بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران و ایران به شمار می‌رود. البته باید به این موضوع توجه داشت که تنها قدیمی بودن سایت آنها باعث نمی‌شود که تیمی کاملا حرفه‌ای باشند. ممکن است دامنه سایت قدیمی را خریده باشند!

به طور کلی تجربه در پروژه طراحی سایت به شکلی ویژه تاثیر گذار است و تیم‌های با تجربه توانایی اجرای سخت‌ترین پروژه‌ها را دارند. تنها کافیست جستجویی ساده در موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی درباره برند مورد نظرتان انجام دهید. اطلاعات زیادی درباره برندهای با سابقه در سراسر اینترنت وجود دارد؛ خصوصا در زمینه‌های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ.

در نت چین نیز می‌توانید اطلاعاتی درباره بهترین شرکت های طراحی سایت کسب کنید. نت چین پلتفرم معرفی سایت‌های ایرانی به شمار می‌رود و ما امکانی ایجاد کرده‌ایم تا هر کسب و کار اینترنتی بتواند صفحه‌ای اختصاصی داشته باشد. در این صفحه اطلاعات کاملی مانند لینک سایت، نظرات، پرسش و پاسخ، آدرس شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌کنیم. می‌توانید تجربیات ثبت شده درباره برند مورد نظرتان را در نت چین نیز بررسی کنید. همچنین در صورتی که همکاری با برخی برندها داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظر خود را ثبت کرده تا سایر کاربران نیز از تجربیات شما بهره‌مند شوند.

به عنوان مثال، می‌توانید بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی را مورد بررسی قرار داده یا اینکه با بهترین سایت‌های خرید کتاب آشنا شوید. به راحتی می‌توانید تجربیات ثبت شده را مشاهده کرده یا نظرات خود را ثبت کرده تا به سایر کاربران کمک کرده باشید.

پروژه‌های تکمیل شده شرکت

پروژه‌های تکمیل شده عالی توسط بهترین شرکت‌‌های طراحی سایت اجرا شده‌اند و به همین خاطر جزو بهترین‌ها در حوزه کاری‌شان شناخته می‌شوند. تمامی شرکت‌ها دارای یک سایت هستند و داخل آن می‌توانید پروژه‌های انجام شده آنها را مشاهده نمائید. صرفا به نام‌های درج شده در صفحات نمونه کار توجه نکنید؛ چون ممکن است فقط برای تبلیغات این نام‌ها قرار داده شده باشند!

چند قدم بیشتر بردارید تا مطمئن شوید که پروژه خود را به تیم مناسبی می‌سپارید. به عنوان مثال، وارد سایت‌های قرار گرفته در نمونه کارها شوید و ببینید که نام شرکت مورد نظر شما در بخش فوتر سایت قرار دارد. می‌توانید حتی فراتر از این رفته و با صاحبین آن کسب‌وکارها ارتباط بگیرید.

برای افرادی که کار طراحی و کدنویسی را انجام می‌دهند هیچ کاری ندارد که نام سایت‌های بزرگ را به عنوان نمونه کار نمایش دهند. من قصد خراب کردن هیچ کسب‌وکاری را ندارم و تمام حرفم این است که کمی پرس‌وجو کنید تا مطمئن شوید تیم مورد نظر شما از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت پروژه (برگ برنده؟)

متاسفانه هنوز افرادی هستند که سایت‌های خیلی ارزان (5 میلیون تومان) و سایت‌های خیلی گران (+100 میلیون تومان) را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

به طور کلی تفاوتی ندارد که چقدر برای یک پروژه طراحی سایت هزینه می‌شود. 2 گزینه از اهمیت بالایی برخوردارند: 1. هدف از ایجاد پروژه 2. کیفیت خروجی پروژه. در صورتی که حتی با 5 میلیون تومان امکان ایجاد پروژه وجود دارد این کار را انجام دهید. در واقع اولین پروژه‌ای که من ایجاد کردم یک مجله اینترنتی بود و فقط هزینه هاست و دامنه را به همراه داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس و یک قالب رایگان. بسیاری از محتواهای این سایت با مجله‌های قدیمی و معتبر در یک صفحه نمایش داده میشد.

قیمت پروژه طراحی سایت
قیمت پروژه طراحی سایت

البته باید بگویم که هرچه پروژه ویژگی‌های بیشتر و خاصی داشته باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. به این دلیل که باید زمان بیشتری برای هر کدام از موارد در نظر گرفته شود و همچنین به تعداد افراد بیشتری احتیاج است. اما صرفا به این دلیل که هزینه زیادی برای پروژه انجام شده و انتظار موفقیت آن را داشته باشیم، این یک انتظار اشتباه است.

به طور کلی معتقدم سایت‌های گران‌تر امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهند، اما فقط به این دلیل نمی‌توان مطمئن بود که سایت حتما فروش عالی دارد و در کل موفق خواهد شد. مثل این است که در یکی از خیابان‌های شلوغ مغازه بزرگی داشته باشیم و صرفا انتظار داشته باشیم که مغازه برای ما فروش ایجاد کند. به موارد دیگری مانند فروشنده حرفه‌ای، دیزاین عالی، محصولات جذاب، بازاریابی و … نیاز داریم.

سیستم مدیریت محتوا یا اختصاصی؟

تقریبا 3 دهه‌ای است که کسب‌وکارها در سطح اینترنت با یکدیگر رقابت می‌کنند و همچنان پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد! دقت داشته باشید که هر کدام از شرکت‌های طراحی سایت پاسخ قاطع و مشخصی به شما دادند، بهتر است بیشتر به حرف‌های آنها توجه داشته باشید. مثلا اگر گفتند طراحی سایت اختصاصی خیلی بهتر است، بدانید که آنها می‌خواهند خدمات گران به شما بفروشند و هیچ فرقی با موبایل فروشی ندارند که می‌خواهد گران‌ترین گزینه موجود را به شما بفروشد.

سیستم‌های مدیریت محتوا مانند جوملا، وردپرس، دروپال و … این امکان را دارند تا تمامی مواردی که به صورت اختصاصی کد نویسی شده‌اند را انجام دهند. تفاوت‌های بسیاری بین این دو گزینه وجود دارد، اما تقریبا هر سایتی را می‌توان با هر کدام از آنها به موفقیت رساند. سیستم‌های مدیریت محتوا برای کسب و کارهایی مناسب است که آشنایی زیادی با برنامه نویسی ندارند و می‌توانند با بخش‌های مدیریتی ساده سازی شده آنها به راحتی کار کنند. از طرف دیگر سایت‌های اختصاصی کمی خاص هستند و دقیقا با توجه به نیاز کارفرما پیاده سازی شده‌اند.

به شخصه فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از این 2 مورد نسبت به دیگری برتری داشته باشند. باید بررسی کنید و ببینید کدام یک از این گزینه‌‌ها نسبت به پروژه شما مناسب‌تر است. البته باید این موضوع را در نظر داشت که سیستم‌های مدیریت محتوا به طور کلی هزینه کمتری تا سایت‌های اختصاصی در بر می‌گیرند.

بهترین شرکت های طراحی سایت در سراسر ایران

حال که مهم‌ترین نکات برای شناسایی بهترین شرکت‌های طراحی سایت را ارائه کردیم بهتر است چند گزینه نیز به شما معرفی کنیم. باید بگویم شما می‌توانید تعداد شرکت‌های بیشتری را در نت چین مورد بررسی قرار دهید:

  • وبسیما
  • وب رمز
  • راست چین
  • وبزی
  • سه سوت وب
  • نوین
  • ایران وب لایف
  • ایران سایت

از شما ممنونیم که تا انتهای این صفحه همراه ما بودید. پیشنهاد می‌کنم از نت چین بازدید کنید و پیشنهادات یا انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید. نظرات شما عزیزان به ما کمک می‌کند تا بتوانیم کیفیت بهتری ارائه کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا