• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • ساعت هوشمند لوکس Huawei Watch Ultimate Gold Edition اکنون در بریتانیا و اروپا موجود است

ساعت هوشمند لوکس Huawei Watch Ultimate Gold Edition اکنون در بریتانیا و اروپا موجود است

چند هفته پیش، Huawei اولین Huawei Watch Ultimate Gold Edition در بازار داخلی خود در چین. این برند اکنون این ساعت هوشمند را برای مشتریان اتحادیه اروپا و بریتانیا به قاره اروپا آورده است. مشخصات Huawei Watch Ultimate Edition Huawei Watch Ultimate Gold Edition نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند...

Article

Top-tech-news-ChatGPT-4-is-now-available-and-it-possesses-these-ten-almost-human-like-capabilities.-Alphabet-announced-plans-to-cut-approximately-12000-jobs-worldwide

چند هفته پیش، Huawei اولین Huawei Watch Ultimate Gold Edition در بازار داخلی خود در چین. این برند اکنون این ساعت هوشمند را برای مشتریان اتحادیه اروپا و بریتانیا به قاره اروپا آورده است.

Huawei Watch Ultimate Gold Edition

مشخصات Huawei Watch Ultimate Edition

Huawei Watch Ultimate Gold Edition نسخه ویژه ای از ساعت هوشمند است که دارای شش بخش ساخته شده از طلای 18 عیار است. سایر قطعات مانند تاج، بند PVD و سگک پروانه ای نیز از طلا ساخته شده اند، در حالی که بند از تیتانیوم ساخته شده است. الگوهای سه‌بعدی ساعت با استفاده از فرآیند حکاکی برش الماس ایجاد می‌شوند و با یک سگک پروانه‌ای قابل تنظیم روی بند تیتانیوم طلایی PVD ارائه می‌شود.

این نسخه منحصر به فرد ساعت هواوی با قاب سرامیکی نانو کریستالی و ماشینکاری دقیق CNC برای پرداخت با کیفیت بالا ساخته شده است. این 24 تکنیک پردازش را پشت سر گذاشته است که باعث می شود در مقایسه با نسخه استاندارد، 6 تا 7 برابر دوام و مقاومت بیشتری در برابر خوردگی داشته باشد.

نسخه طلایی Huawei Watch دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO OLED با وضوح 450 x 450 پیکسل و نرخ تجدید پذیری 1-60 هرتز است. باتری 530 میلی آمپری آن می تواند تا 14 روز با استفاده معمولی و 8 روز با استفاده زیاد دوام بیاورد. در چین، یک ویژگی پیام‌رسانی ماهواره‌ای دو طرفه با پشتیبانی از Beidou را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایی را زمانی که شبکه زمینی در دسترس نیست تنها با یک کلیک روی ساعت ارسال و دریافت کنند.

به‌علاوه، Huawei Watch Ultimate Gold Edition از فعالیت‌های زیر آب تا 100 متر و ویژگی‌های مختلف نظارت بر سلامت مانند نظارت بر علائم فیزیکی، پایش ضربان قلب TruSeenTM 5.0، نظارت بر خواب TruSleepTM 3.0، تجزیه و تحلیل ECG در زمان واقعی، و سلامت عروق و SpO2 پشتیبانی می‌کند. نظارت بر سطح.

قیمت و در دسترس بودن

Huawei Watch Ultimate Design قیمت € دارد. 2999 در منطقه یورو و 2699 پوند در انگلستان. Huawei شامل جعبه هدیه ممتاز، ضمانت بین المللی، و خدمات نظافتی است که تعمیرات را نیز پوشش می دهد.

اگر قیمت لوکس ساعت هوشمند با بودجه شما مطابقت ندارد، می توانید ساعت استاندارد Huawei Watch Ultimate را انتخاب کنید که قیمت آن در € 749 در منطقه یورو و 699 پوند در بریتانیا.

مرتبط:

منبع : gizmochina

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...