پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

آشنایی با دوربین سیم کارتی و مزایای آن

همان طور که می دانید اختراع دوربین به عنوان یکی از بزرگترین اختراعات بشر به شمار می رود که تاکنون توانسته است تاثیرات مستقیمی را در زندگی او بگذارد. نیاز است که بدانید، دوربین ها انواع مختلفی دارند که یکی از کاربردی ترین آن ها دوربین مداربسته است. از دوربین های مداربسته اغلب برای ایجاد امنیت لازم در فضاهای گوناگون استفاده می شود. بدین ترتیب می توان دوربین مداربسته را به عنوان یکی از ایده آل ترین و کاربردی ترین دوربین ها شناخت. توجه داشته باشید که این محصولات دارای انواع مختلفی هستند و در تنوع زیادی تولید می شوند. یکی از انواع دوربین های مداربسته، دوربین سیم کارتی است. دوربین سیم کارتی به عنوان نسل جدیدی از دوربین های مداربسته به شمار می رود.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشورمان احداث شده اند که به خرید و فروش دوربین سیم کارتی از طریق روش های مختلف می پردازند. برخی از این مراکز توانسته اند در سال های گذشته موفقیت های زیادی را در این عرصه به دست آورند. یکی از مجموعه های ارائه دهنده دوربین سیم کارتی، مجموعه کارپیما است که به صورت تخصصی در این زمینه به فعالیت می پردازد. این مرکز تخصصی با داشتن توانایی های فوق العاده توانسته است به عنوان اولویت بسیاری از مردم کشورمان برای خرید شناخته شود. با این وجود افرادی که قصد خرید دوربین سیم کارتی را دارند، باید اطلاعات مختلفی را در رابطه با این محصول داشته باشند. در این شرایط میزان کیفیت خرید این دسته از افراد بالاتر خواهد رفت.

قابلیت های مختلف دوربین های سیم کارتی
قابلیت های مختلف دوربین های سیم کارتی

دوربین سیم کارتی چیست؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور به عنوان نسل جدیدی از این محصولات شناخته می شود که توانایی ارسال تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین را تحت شبکه تلفن 4G و 3G در اختیار دارد. این مسئله بدین معناست که اگر دوربین مداربسته سیم کارتی شما از قابلیت وای فای و برق بهره مند نیست، می تواند از طریق این سیستم به انتقال تصاویر بپردازد. این ویژگی فوق العاده دوربین سیم کارتی موجب شده تا محبوبیت زیادی را به دست آورد به عنوان اولویت مردم برای خرید شناخته شود. علاوه بر این موضوع اگر سیم کارت موردنظر در دستگاه دچار مشکل شود و از دسترس خارج شود، از طریق دستگاه کاربر اطلاع داده خواهد شد. یعنی شما می توانید با بازبینی دستگاه مشکل آن را برطرف کنید و مجددا دستگاه تصاویر را از طریق شبکه تلفن همراه برای شما ارسال کند.

یکی از قابلیت های فوق العاده دوربین سیم کارتی که موجب می شود تا امنیت فضای موردنظر شما نیز افزایش یابد، همکاری خوب با سیستم وای فای است. بسیاری از کاربران با استفاده از وای فای به مشاهده آنلاین فضای موردنظر خود می پردازند. در برخی شرایط وای فای موردنظر به همراه برق فضای شما قطع می شود. در چنین حالتی دوربین سیم کارت خور می تواند از طریق اینترنت درون سیم کارت، تصاویر را از طریق نرم و افزار مخصوص انتقال دهد. بنابراین در حالتی که برق فضای شما قطع شود و به وای فای نیز دسترسی نداشته باشید، سیم کارت خور بودن دوربین به کمک شما خواهد آمد.

آشنایی با انواع دوربین سیم کارتی

یکی از موضوعاتی که نیاز است تا به بررسی آن بپردازید، شناسایی انواع دوربین سیم کارتی موجود در بازار است. به طور کلی دوربین های سیم کارتی به سه دسته گوناگون تقسیم می شوند. دسته اول شامل آن دسته از دوربین هایی می شوند که منبع تغذیه آن ها، نور خورشید است. این محصولات با بهره گیری از نور خورشید می توانند منبع برق موردنیاز دوربین را به صورت کامل تهیه کنند. البته استفاده از این نوع دوربین تنها در شرایطی امکان پذیر بوده که شهر شما از نور خورشید کافی بهره مند باشد. در غیر این صورت امکان استفاده از این دوربین وجود ندارد. 

دوربین سیم کارتی
دوربین سیم کارتی

مزایای دوربین های سیم کارت خور

نوع دوم دوربین سیم کارتی، شامل آن دسته از دوربین هایی می شود که مانند دزدگیر عمل می کنند و در خودرو نصب می شوند. این محصول قابلیت نصب در تمامی خودرو ها را دارد و کاربر می تواند در هر لحظه به وسیله سیم کارت درون دستگاه، به بازبینی فضای موردنظر بپردازد. این دسته از دوربین مداربسته برای افرادی که از پارکینگ بهره مند نیستند، بسیار مناسب است. نوع سوم دوربین سیم کارتی که به عنوان کاربردی ترین دوربین های سیم کارتی نیز شناخته می شود، دوربین مناسب اماکن است. 

مزایای استفاده از دوربین سیم کارتی

یکی از موضوعاتی که موجب شده است تا دوربین سیم کارتی سطح خرید و فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد، مزایای آن است. به طور کلی مزایای دوربین سیم کارت خور شامل موارد گوناگونی می شود. یکی از مزیت های این محصول، قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری به صورت همزمان است. همچنین این محصول از قابلیت تماس دو طرفه نیز بهره مند است. سایز بسیار کوچک و سبک در کنار قابلیت دید در شب نیز از جمله مواردی هستند که این محصول را به یک گزینه کاربردی تبدیل کرده اند. 

با این وجود یکی از موضوعاتی که به عنوان مزیت دوربین سیم کارتی نیز به شمار می رود و در کاهش هزینه های شما نقش دارد، عدم نیاز به کابل، DVR یا NVR است. تمامی موارد ذکر شده می توانند در افزایش هزینه های نهایی شما موثر باشند.

خرید دوربین های سیم کارت خور از بهترین مراکز
خرید دوربین های سیم کارت خور از بهترین مراکز

خرید دوربین های سیم کارت خور

امروزه مراکز زیادی در کشورمان احداث شده اند که کارپیما به عنوان یکی از موفق ترین آن ها به شمار می رود. در همین راستا شما می توانید برای خرید دوربین مداربسته سیم کارتی تنها به وب سایت مجموعه کارپیما مراجعه کرده و از تنوع بی نظیر محصولات این مرکز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که کارپیما با ارائه خدمات مطلوب در این زمینه کمک بسیار زیادی را در حین خرید به مشتریان می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا