پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

چگونه نتایج جستجوی گوگل در هر صفحه را افزایش دهیم؟

به طور پیش فرض، وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، موتور جستجوی گوگل فقط 10 نتیجه را در هر صفحه به شما نمایش می دهد. اگر می‌خواهید تعداد نتایج بیشتری را در هر صفحه ببینید این مقاله را از دست ندهید.

افزایش نتایج جستجوی گوگل از طریق تنظیمات کروم:

توجه!

تغییر تعداد نتایجی که در هر صفحه از جستجوی گوگل نشان داده می شود، فقط برای دسکتاپ امکان پذیر است و در موبایل این ویژگی در دسترس نیست.

1- وارد وب سایت گوگل (google.com) شوید.

2- در گوشه سمت راست پایین سایت گوگل، روی «Settings» کلیک کنید.

3- از منوی باز شده، «Search Settings» را انتخاب کنید.

4- در صفحه «Search Settings (تنظیمات جستجو)»، در قسمت سمت راست، یک نوار لغزنده وجود دارد که از طریق آن می توانید تعداد نتایج در هر صفحه، را افزایش دهید.

توجه!

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید در قسمت Results per page دو عبارت Slower و Faster نوشته شده است، طبیعتا هر چه تعداد صفحاتی که در هر صفحه جستجو نمایش داده می شود بیشتر باشد، سرعت جستجوی نتایج کمتر می شود ولی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که در شرایط عادی و پیشفرض باید برای دیدن نتایج بیشتر به صفحات بعدی بروید، که اگر سرعت اینترنت شما کمی پایین باشد می تواند به شدت آزارتان دهد.

پس از انجام تغییرات مدنظر، به پایین صفحه اسکرول کرده و بر روی دکمه «Save»بزنید، تا تغییرات شما اعمال شود.

در انتها پیام ذخیره شدن تغییرات برایتان نمایان می شود که بر روی «Ok» کلیک کنید.

پایان (:

سخن پایانی :

سپاس از همراهیتون با کارینت، امیدوارم این آموزش به کارتون بیاد. اگر نظریا مشکلی دارید یا هم روش دیگه ای یاد دارید قسمت نظرات باهامون درمیون بزارید. تا یه روز قشنگ دیگه فعلن????

4.9/5 - (7 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا