پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

آموزش گام به گام تغییر بک گراند جیمیل (Gmail)

در این مقاله به شما عزیزان نشان خواهیم داد که چگونه بک گراند جیمیل خود را تغییر دهید و آن را شخصی سازی کنید. پس با کارینت همراه باشید :)

نحوه تغییر بک گراند جیمیل (Gmail):

جیمیل (انگلیسی: Gmail) یک سرویس ایمیل رایگان است که در سال ۲۰۰۴ توسط گوگل ارائه شد. این سرویس در حال حاضر به عنوان بهترین و امن ترین سرویس ایمیل شناخته می شود.

گاهی مواقع شما از تم یا بک گراند جیمیل تان خسته می شوید و دوست دارید حساب جیمیل تان را با یک بک گراند و ظاهر جدید ببینید در این صورت نیاز دارید تا نحوه انجام اینکار را بدانید.

ما در زیر به صورت گام به گام و تصویری شما را با نحوه تغییر و عوض کردن بک گراند جیمیل آشنا می کنیم.

1- نخست سرویس جیمیل را باز کرده و وارد حساب کاربریتان شوید.

2- در بالای صفحه سمت راست، روی آیکون چرخ دنده Settings بزنید تا وارد تنظیمات شوید.

3- در منوی بازشده، در بخش Theme بر روی گزینه View all بزنید.

4- اکنون در پنجره باز شده می توانید با اسکرول کردن تم های مختلف را مشاهده کنید و هر کدام را دوست دارید به عنوان بک گراند جیمیل خود انتخاب کرده و دکمه Save را بزنید تا تغییرات شما اعمال شود.

توجه:

اگر تمایل داشتید به جای تصاویر موجود در گالری جیمیل از تصویر شخصی خود استفاده کنید باید ابتدا به گوگل فوتو (Google Photos) بروید و تصویر مدنظرتان را آپلود کنید سپس مراحل فوق را تا انتها که رفتید طبق تصویر بالا بر روی گزنیه My photos بزنید و تصویر مورد نظر را برای بک گراند جیمیل تان انتخاب کنید :)

امیدواریم مقاله آموزش تغییر بک گراند جیمیل برای شما مفید باشه. حتما مقالات دیگه ما رو بخونید و ما رو به دوستاتون معرفی کنید????????

5/5 - (3 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا