پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

جزئیات Samsung Galaxy Tab Active 5 (Pro) لو رفت

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در گوشی های هوشمند سامسونگ بسیار رایج است، اما در تبلت ها نه. در حالی که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به جریان اصلی سامسونگ راه یافت تبلت‌های امسال، این شرکت معمولاً این ویژگی را برای Galaxy Tab Active، مجموعه تبلت‌های مقاوم خود، رزرو می‌کند.

تبلت‌های Galaxy Tab Active فقط از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار نیستند. آنها همچنین دارای بدنی ناهموار هستند که می توانند ضرب و شتم را تحمل کنند و بدون آسیب جدی فرار کنند. و دوستان ما در GalaxyClub کشف کرده‌اند که جدیدترین محصول سامسونگ مقاوم است. تبلت اکنون در حال توسعه است.

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

آخرین رایانه لوحی در مجموعه به‌عنوان Galaxy Tab راه‌اندازی شد. Active 4 Pro، بنابراین ممکن است نسخه بعدی Galaxy Tab Active 5 Pro باشد، اگرچه نام آن تایید نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا این یک دنباله مستقیم است زیرا سامسونگ نحوه اختصاص شماره مدل به تبلت های خود را برای سال 2023 و بعد از آن تغییر داده است، اما با توجه به اینکه سامسونگ تبلت های بسیار مقاوم تولید نمی کند، بسیار محتمل است.

Tab Active 5 می تواند به ترتیب دارای شماره مدل SM-X300 و SM-X306B برای انواع Wi-Fi و 5G باشد. متأسفانه، این تقریباً تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در دسترس است. باتری قابل جابجایی که سامسونگ برای این تبلت استفاده خواهد کرد در عکس گواهینامه قابل مشاهده است، اما ظرفیت باتری قابل مشاهده نیست.

گلکسی تب اکتیو 5 (پرو) احتمالاً سال آینده عرضه خواهد شد، احتمالاً در شش ماه اول، زیرا تب اکتیو 4 پرو در آگوست 2022 عرضه شد و سامسونگ معمولاً تا یک سال و نیم قبل از آن زمان می برد. راه اندازی دنباله هایی برای تبلت های موجود. جزئیات بیشتر، مانند مشخصات و قیمت و اینکه آیا این قلم از S Pen مانند Tab Active 4 Pro پشتیبانی می‌کند یا خیر، احتمالاً در ماه‌های آینده با نزدیک‌تر شدن به عرضه رسمی نشان داده خواهد شد.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا