• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • به گفته منابع زنجیره تامین، Huawei P70 دارای حسگر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش است

به گفته منابع زنجیره تامین، Huawei P70 دارای حسگر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش است

Huawei در حال بازگشت به بازار گوشی های هوشمند با سری Mate 60، با وجود شکست های قبلی ناشی از اقدامات ایالات متحده. این تجدید حیات عمدتاً به استفاده از Kirin 9000S توسعه یافته داخلی آنها نسبت داده می شود. چیپست با قابلیت های 5G، نشان دهنده تلاش های هواوی...

Article

Top-tech-news-ChatGPT-4-is-now-available-and-it-possesses-these-ten-almost-human-like-capabilities.-Alphabet-announced-plans-to-cut-approximately-12000-jobs-worldwide

Huawei در حال بازگشت به بازار گوشی های هوشمند با سری Mate 60، با وجود شکست های قبلی ناشی از اقدامات ایالات متحده. این تجدید حیات عمدتاً به استفاده از Kirin 9000S توسعه یافته داخلی آنها نسبت داده می شود. چیپست با قابلیت های 5G، نشان دهنده تلاش های هواوی برای کاهش اتکا به تامین کنندگان تراشه های ایالات متحده است. با این حال، چشم انداز رشد هوآوی به دلیل تغییرات بالقوه سیاست ایالات متحده، مانند کنترل های سخت تر صادرات تجهیزات ضروری ساخت تراشه و تراشه های هوش مصنوعی، ممکن است با چالش هایی مواجه شود.

Huawei Mate 60

قیمت قطعات هواوی میت 60 شاهد افزایش 15 تا 30 درصدی بود

با وجود موانع، سری Mate 60 هوآوی فروش بالایی را تجربه می‌کند و حضور خود را در بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت می‌کند. با این حال، افزایش تقاضا منجر به قیمت های بالاتر برای قطعات مهم، به ویژه ماژول های اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش شده است که برای دستگاه های Mate 60 ضروری است. قیمت این قطعات 15 تا 30 درصد افزایش داشته است. ارائه دهندگان کلیدی این تراشه ها برای سری میت 60 عبارتند از Goodix، GigaDevice (Siliwei) و Weier Technology (Jihao Technology).

Huawei P70، قرار است در طبق منابع زنجیره تامین، انتظار می‌رود در سال 2024، فناوری اثر انگشت نوری زیر صفحه‌نمایش مورد استفاده در سری Mate 60 حفظ شود. علاوه بر این، ممکن است دارای چیپست Kirin 9000S است که قبلا گزارش شده بود.

هواوی قصد دارد صادرات گوشی‌های هوشمند خود را در سال 2024 دوبرابر کند. 60 تا 70 میلیون واحد برای پاسخگویی به این تقاضا، این شرکت خرید ماژول های اثر انگشت نوری را در اولویت قرار داده است که به دلیل تقاضای بالا شاهد افزایش قیمت بوده اند. به نظر می رسد هواوی به طور فعال در حال ساخت موجودی برای آماده سازی برای عرضه و توزیع روان پرچمدار P70 است.

Huawei در ماه گذشته به دلیل سفارش‌های مداوم با حجم بالا از شرکای خود با چالش‌هایی مواجه شده است که در دسترس بودن اجزای حیاتی را تحت فشار قرار داده و نرخ تولید را مختل کرده است. با این حال، هواوی همچنان به هدف بلندپروازانه آن برای ارسال 60 تا 70 میلیون گوشی هوشمند در سال آینده، با انتظار می رود P70 نقش اصلی را در استراتژی این شرکت ایفا کند. علاوه بر این، آنها همچنین روابط خود را با Qualcomm قطع خواهند کرد و به طور انحصاری از پردازنده‌های Kirin داخلی آن برای مدل‌های جدید از سال 2024 استفاده خواهند کرد.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...