پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

خرید باتری UPS ایرانی

باتری UPS چیست؟

 باتری های UPS  منبعی برای تامین برق اضطراری وسایل برقی و الکترونیکی می باشد که این مدل باتری ها در کنار دستگاه UPS می توانند برق اضطراری مورد نیاز عملکرد تجهیزات الکترونیکی را در زمان قطعی برق شهری تامین نمایند.

باتری های UPS به عنوان ذخیره کننده جریان برق می باشند و به وسیله ی انرژی ذخیره شده در این باتری ها، انرژی الکتریکی مورد نیاز برای تجهیزات برقی شما در زمان قطع برق شهری به کمک باتری های UPS تامین می شود.

باتری های UPS در برند های ایرانی و خارجی تولید و در بازار به فروش می رسند  و در ظرفیت های مختلفی در بازار موجود هستند که شما بر اساس نوع دستگاه برق اضطراری و توان دستگاه می توانید باتری ها را خریداری کنید. باتری های UPS ایرانی از قیمت مناسب تری نسبت به باتری های خارجی برخوردار هستند و در حال حاضر باتری های UPS برند ایرانی از باتری های پرفروش بازار داخلی به حساب می آیند.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی رسمی فروش انواع باتری های UPS و دستگاه های UPS و استابلایزر می باشد که شما می توانید بر اساس حوزه ی کاری، نوع دستگاه و نیاز خود، باتری های UPS را از شرکت انرژی پردازان سولار صنعت خریداری فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی باتری های UPS بر روی اینجا کلیک کنید.

انواع باتری های UPS ایرانی

باتری UPS  صباباتری

باتری های UPS صباباتری یکی از باتری های با کیفیت ایرانی می باشد که این باتری ها در ظرفیت های مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند. شما می توانید بر اساس نیاز خود باتری UPS برند صباباتری را خریداری فرمایید.

باتری UPS  سپاهان باتری

باتری های UPS سپاهان باتری یکی دیگر از برند های نام آشنا و محبوب در زمینه ی باتری های UPS و باتری های خورشیدی می باشند که این باتری ها بر اساس تکنولوژی روز دنیا توسط برند سپاهان باتری و در بازار به فروش می رسند. در صورت تمایل برای خرید باتری UPS سپاهان می توانید با واحد فروش مجموعه سولار صنعت تماس  88447000-021 حاصل فرمایید و باتری UPS مورد نیاز دستگاه خود را از این برند خریداری کنید.

باتری UPS  ایپسو

باتری UPS ایپسو یکی دیگر از باتری های UPS ایرانی است که این باتری از کیفیت مناسب و همچنین قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای برخوردار است.

 شما می توانید باتری های UPS مورد نیاز خود از برند های ایرانی را از شرکت انرژی پردازان سولار صنعت با پایین ترین قیمت موجود در بازار خریداری فرمایید.

راهنمای نگهداری از باتری UPS

  • باتری های UPS باید دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد.
  • باتری ها را به دور از محل مرطوب نگهداری کنید و گرد و غبار در محل نگهداری آن ها وجود نداشته باشد.
  • باتری های UPS باید به دور از مکان و محصولات قابل اشتعال باشد.
  • در زمان حمل و نقل باید بدون فشار باتری ها را حمل و جابجا نمایید.
  • باتری ها را در مکان خشک نگهداری کنید.
  • و…..
امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا