پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آیفون

بهترین راه برای دریافت رایگان اپلیکیشن های پولی آیفون بدون جیلبریک چیست؟

همه کاربران آیفون برنامه های زیادی را در اپل استور در دسترس دارند، اما با وجود این ممکن است همچنان به دنبال جایگزین دیگری برای دانلود برخی از برنامه ها باشیم، و در واقع فروشگاه های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند برنامه های مورد نظر خود را دانلود کنید، اما به صورت پولی و رایگان نیست، اما آنچه در این مقاله به شما ارائه خواهیم داد، گروهی از فروشگاه ها است که به شما امکان می دهد برنامه های مختلف را برای آیفون به طور کاملا رایگان دانلود کنید.

بیشتر ما مطمئناً می دانیم که اکثر فروشگاه هایی که امکان دانلود برنامه های iOS را فراهم می کنند به جیلبریک نیاز دارند. اما فقط تعداد بسیار کمی از آنها به این نیاز ندارند، و این نوع آخر چیزی است که امروز در این مقاله به شما نشان خواهیم داد.

دانلود برنامه های آیفون بدون جیلبریک

شما می‌توانید از تمام روش‌های زیر برای دانلود همه برنامه‌های پولی آیفون، اما کاملاً رایگان و همچنین بدون جیلبریک استفاده کنید. در خطوط بعدی، بهترین فروشگاه هایی که شما را قادر به انجام این کار می کنند، لیست می کنیم، پس ما را دنبال کنید..

TweakBox
تطبيق TweakBox لتحميل التطبيقات المدفوعة على الايفون مجانيًا

شما می توانید از این اپلیکیشن برای دانلود تمامی اپلیکیشن های پولی مورد نظر خود در آیفون خود استفاده کنید، اما کاملا رایگان است، اما لازم به ذکر است که این فروشگاه اپلیکیشن رسمی نیست، اما شامل طیف گسترده ای از برنامه های اصلاح شده و پولی است. برنامه های کاربردی برای iPhone و برای همه کاربران آن رایگان است.

یکی از مشکلات استفاده از این فروشگاه این است که با آخرین به‌روزرسانی iOS کار نمی‌کند. بنابراین، هنگام استفاده از این فروشگاه باید مراقب باشید تا برخی از برنامه های تغییر یافته مورد نظر خود را دانلود کنید زیرا با انجام این کار ممکن است باعث ایجاد برخی آسیب وارد شده به آیفون شما .

AppEven
تطبيق AppEven لتحميل التطبيقات المدفوعة على الايفون مجانيًا

این نیز یکی از بهترین برنامه های جایگزین است که می توانید به جای فروشگاه رسمی برای برنامه های آیفون استفاده کنید. با استفاده از این استور می توانید تمام برنامه های پولی را به صورت رایگان و همچنین برنامه های تغییر یافته و همچنین بازی های اصلاح شده را دانلود کنید. می خواهید.

آنچه این فروشگاه را متمایز می کند این است که می توانید از آن برای دانلود همه برنامه های پولی به صورت رایگان و همچنین بدون نیاز به جیلبریک استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت رسمی فروشگاه مراجعه کرده و برنامه را دانلود کنید. پس از دانلود، سپس باید آن را روی آیفون خود نصب کنید.

AppValley
تطبيق AppValley لتحميل التطبيقات المدفوعة على الايفون مجانيًا

اگر می‌خواهید برنامه‌های پولی و همچنین بدون جیلبریک کردن آیفون خود را دانلود کنید، می‌توانید از این فروشگاه استفاده کنید، زیرا این برنامه یک فروشگاه کامل برای تمام برنامه‌های پولی و تغییر یافته است و قطعاً همه برنامه‌ها و بازی‌های غیر رسمی را پیدا خواهید کرد. به راحتی می خواهید.

اگرچه این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان برای دانلود در آیفون موجود است، اما با دانلود و استفاده از آن با خطرات امنیتی زیادی روبرو خواهید شد، بدون شک توسعه دهندگان اپلیکیشن با اطمینان خاطر نشان داده اند که فروشگاه این کار را انجام نمی دهد. حاوی فایل‌های مضر یا ویروسی باشد که ممکن است امنیت دستگاه شما را هنگام دانلود و نصب آن تهدید کند یا هر تهدید امنیتی دیگری. اما همچنان حاوی برنامه های غیر رسمی زیادی است که قطعاً ممکن است حاوی بدافزار یا حتی نرم افزارهای جاسوسی باشند.

اگر نمی خواهید خطر دانلود و نصب هر فروشگاه غیر رسمی در آیفون خود را به خطر بیندازید. مطمئناً می توانید به این هدف برسید و این روش جایگزین در این مورد برای شما بسیار مناسب خواهد بود، بنابراین؛ در اینجا بهترین راه‌ها در خطوط زیر آمده است تا به آنچه می‌خواهید برسید.

1. برنامه‌ها رایگان شدند
تطبيق Apps Gone Free & Daily Tips

این اپلیکیشن تقریباً تمامی اپلیکیشن های پولی آیفون را در اختیار شما قرار می دهد، اما به صورت رایگان، و در اینجا می گوییم که تقریباً به این دلیل که البته اجازه دادن به تمامی اپلیکیشن های پولی بدون هیچ استثنایی، خیالی تلقی می شود، می توانید به این اپلیکیشن اعتماد کنید تا برنامه های پولی را دریافت کنید، اما فقط برای مدت زمان محدود، و برای انجام این کار، باید برنامه مورد نظر خود را در قسمت تعیین شده در برنامه نصب شده جستجو کنید، که شامل همه برنامه های پولی است، اما در حال حاضر به صورت رایگان.

2. استفاده از نسخه آزمایشی رایگان برنامه ها

بیشتر برنامه‌های پولی در اپ استور iOS یک دوره رایگان برای امتحان کردن برنامه قبل از خرید ارائه می‌دهند. با این تجربه، می‌توانید از همه ویژگی‌های برنامه‌ها و بازی‌های پولی لذت ببرید، اما فقط برای مدت زمان محدود. وجه تمایز این روش این است که بسیار ایمن تر از دانلود و نصب برنامه های اصلاح شده یا هک شده است. بنابراین، به جای متوسل شدن به یک روش غیر رسمی برای دریافت برنامه های پولی، بهترین راه برای شما این است که برنامه را در دوره آزمایشی خود از فروشگاه رسمی برنامه برای آیفون امتحان کنید.

3. توسط راهنمای Tutu
استخدام Tutu Helper

این یک فروشگاه برنامه شخص ثالث است که از طریق آن می‌توانید برنامه‌های آیفون و همچنین بازی‌های اصلاح‌شده را دانلود و نصب کنید، و همچنین می‌توانید برنامه‌های پولی را از آن به‌طور کاملاً رایگان در iOS دریافت کنید، در اینجا مراحل زیر نحوه استفاده از آن است. دستیابی به این …

>

  1. ابتدا راهنما Tutu را دانلود کنید و آن را بر روی iPhone خود نصب کنید.
  2. پس از نصب و باز کردن برنامه، دو گزینه به نام های “VIP” و “Regular” در مقابل شما قرار می گیرد. باید گزینه دوم را انتخاب کنید، سپس شروع به دانلود کنید.
    استخدام تطبيق tutu helper لتحميل تطبيقات الايفون مجانيًا
  3. اکنون که برنامه را باز کردید، گزینه “توسعه دهنده سازمانی غیرقابل اعتماد” را مشاهده خواهید کرد، برای دسترسی به برنامه باید از آن رد شوید.
    best way to get paid apps for iphone 01
  4. در مرحله بعد، به > تنظیمات > عمومی > پروفایل و مدیریت دستگاه > Winner Media Co., Ltd. سپس در مرحله آخر، بر روی “Trust” کلیک کنید.
    best way to get paid apps for iphone 02
  5. اکنون صفحه اصلی برنامه را در مقابل خود خواهید دید، تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را به صورت رایگان در دسترس خواهید یافت.

این آخرین راه ما برای دریافت برنامه های پولی برای آیفون بود، اما کاملاً رایگان، و چیزی که استفاده از این برنامه را متمایز می کند این است که برای گوشی شما کاملاً ایمن است و آن را در معرض هیچ یک از خطرات ناشی از آن قرار نمی دهد. فایل های مضر یا تهدید محافظت از آن، و همچنین مانند همه فروشگاه هایی که در این مقاله توضیح داده ایم، به جیلبریک نیاز ندارد.

اگر از کاربران گوشی های آیفون هستید، مطمئناً در این مقاله یک مزیت بسیار عالی برای خود خواهید یافت، همچنین اگر از برنامه ها و فروشگاه های معتبر دیگری که برنامه های پولی اما رایگان را برای آیفون ارائه می دهند مطلع هستید. تلفن ها، می توانید آنها را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید و اگر در استفاده از هر یک از روش های قبلی به مشکلی برخوردید، می توانید مشکل خود را نیز ارسال کنید و ما خوشحال می شویم که برای غلبه بر آن به شما کمک کنیم.

منبع: mohamedovic

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا