پرش به محتوا
کارینت - اخبار تکنولوژی و فناوری جدید
خانه
تبلیغات
خدمات طراحی سایت
ارتباط با ما
تبلیغات
کارینت - اخبار تکنولوژی و فناوری جدید
کارینت - اخبار تکنولوژی و فناوری جدید
تبلیغات

خانه » تبلیغات آنلاین چیست؟ (+ انواع آن)

بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ, پایگاه دانش

تبلیغات آنلاین چیست؟ (+ انواع آن)

تبلیغات آنلاین به طرق مختلف در وب سایت ها نمایش داده می شود. هر نوع تبلیغاتی ویژگی های خاص خود را دارد ، متفاوت درج می شود و هدف خاصی را به دنبال دارد. در این مقاله با مفاهیم اساسی تبلیغات آنلاین و انواع مختلف آن آشنا می شویم پس با...

نویسنده: تحریریه کارینت
تاریخ انتشار: 28 مهر 1400
بدون دیدگاه
Karynet Blog
بررسی تبلیغات آنلاین و انواع مختلف آن
https://karynet.ir/?p=4040
لینک کوتاه کپی شد!

تبلیغات آنلاین به طرق مختلف در وب سایت ها نمایش داده می شود. هر نوع تبلیغاتی ویژگی های خاص خود را دارد ، متفاوت درج می شود و هدف خاصی را به دنبال دارد. در این مقاله با مفاهیم اساسی تبلیغات آنلاین و انواع مختلف آن آشنا می شویم پس با ما همراه باشید.

تبلیغات آنلاین به چه معناست؟

تبلیغات آنلاین یک استراتژی بازاریابی است که شامل استفاده از اینترنت به عنوان رسانه ای برای به دست آوردن ترافیک وب سایت و هدف قرار دادن و ارائه پیام های بازاریابی به مشتریان مناسب است.

از اوایل دهه 1990 تبلیغات آنلاین بصورت تصاعدی رشد مثبت داشته است و به یک استاندارد برای سازمان های کوچک و بزرگ تبدیل شده است.

تبلیغات آنلاین به عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال نیز شناخته می شود.

تبلیغات آنلاین چه مزیتی دارد؟

مزیت اصلی تبلیغات آنلاین تبلیغ سریع و کم هزینه محصول یا برند بدون محدودیت های جغرافیایی در سراسر وب و تلفن های همراه است.

تبلیغات آنلاین تا حد زیادی بر هدف گذاری موضوعی و رفتاری متکی است تا تبلیغات بیشتر در معرض دید مشتریان هدف قرار بگیرد.

روش های تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین از طریق یکی از روش های زیر انجام می شود:

  • هزینه در ازای نمایش هزار بار (CPM): تبلیغ کنندگان وقتی پیام هایشان در معرض دید هزار مخاطب خاص قرار می گیرد، هزینه آن را پرداخت می کنند.
  • هزینه در ازای هر کلیک (CPC): تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی تبلیغاتشان کلیک می کند، هزینه مشخصی می پردازد.
  • هزینه در ازای اقدام (CPA): تبلیغ کنندگان فقط زمانی پرداخت می کنند که یک اقدام خاص (به طور کلی خرید) انجام شود.

انواع تبلیغات آنلاین:

نمونه هایی از رایج ترین تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیویی، بازاریابی ایمیلی ، پاپ آپ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بازاریابی در موتورهای جستجو است.

اینها برخی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین هستند:

1- تبلیغات بنری

رایج ترین و شناخته شده ترین نوع تبلیغات در وب است. تبلیغات بنری شامل جایگاهی است که در مکانی استراتژیک در وب سایت قرار گرفته است و اندازه و شکل متفاوتی دارد.  کاربر با لمس بنر تبلیغاتی به صفجه شرکت یا برند تبلیغ شده رجوع داده می شود.

بنرها در اینگونه تبلیغات می توانند به دو صورت ثابت و گیف ( متحرک) طراحی شوند.

2- بازاریابی ایمیلی

در بازاریابی ایمیلی، تبلیغات ارسال شده به ایمیل ممکن است در صندوق پستی هرزنامه ناپدید شود، گم شود یا خود کاربر تصمیم بگیرد که پیام را حتی بدون باز کردن و خواندن آن حذف کند.

این امر بسیاری از شرکت ها را مجبور به اصلاح این تکنیک کرده است به گونه ای که در روزهای خاص با ارسال ایمیل های تخفیف محصولاتشان توجه کاربران را جلب کرده و آن ها را ترغیب به خرید می کنند.

طراحی و عنوان هیجان انگیز یکی دیگر از قابلیت های ایمیل است. استفاده از رنگ های چشمگیر و طراحی برجسته راهی برای موفقیت سریع و جلب توجه است. ایمیل تبلیغاتی باید در میان تعداد زیادی از ایمیل هایی که مشتریان دریافت می کنند متفاوت و متمایز باشد.

3- پاپ آپ

شاید صدها تبلیغ پاپ آپ در زندگی خود بسته اید. در تبلیغات آنلاین، پاپ آپ ناراحت کننده ترین شکل تبلیغاتی است. عمدتا اگر به درستی انجام نشده باشد. این در مورد یک پنجره بازشو است که هنگام باز کردن یک وب سایت ظاهر می شود. این در درجه اول آزاردهنده است زیرا گاهی اوقات بستن آنها دشوار است.

این نوع تبلیغات در رایانه ها آزاردهنده است اما نه آنقدر که در دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد، جایی که به دلیل اندازه صفحه نمایش کوچک ، کار بسته شدن پنجره بسیار دشوارتر است.

بیشتر برندها به جای نمایش پاپ آپ تبلیغاتی از از کاربرانی که به وب سایت آن مراجعه می کنند دعوت کرده تا در خبرنامه آن ها ثبت نام کنند، از این طریق علاوه بر ارسال خبر و تبلیغات خود، کاربران را از شر پاپ آپ های آزاردهنده تبلیغاتی نجات می دهند و به شکل بهینه ای تبلیغ می کنند.

4- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند. بنابراین، ایجاد کمپین های تبلیغاتی در این بسترها به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری و جذب مشتریان احتمالی جدید ضروری است. به لطف امکان تقسیم بندی گسترده شبکه های اجتماعی ، آنها همچنین می توانند مکان مناسبی برای عرضه محصولات/خدمات جدید برای مخاطبان خاص باشند. صرف نظر از این که هدف شما تبدیل یا پیاده سازی استراتژی نام تجاری است، تبلیغات اجتماعی یک انتخاب عالی است!

رسانه های اجتماعی مختلفی که از آن ها می توانید در این راستا استفاده کنید عبارتند از فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام ، ردیت، پینترست، اسنپ چت، لینکدین،تامبلر، وی کی و… .

5- تبلیغات ویدیویی

محتوای ویدئویی برای کاربران بسیار سرگرم کننده است. این موضوع استفاده از ویدئوها به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی را به یک ایده فوق العاده تبدیل می کند. شما می توانید با یوتیوبرهایی که محصول یا خدمات شما را معرفی کرده و در مورد آن بحث می کنند مشارکت کنید. همچنین می توانید خودتان محتوای ویدئویی ارائه دهید تا به شما در کسب موقعیت بهتر و ارگانیک تر کمک کند. با به اشتراک گذاشتن این ویدئوها، می توانید ترافیک مستقیم وب بیشتری کسب کرده و شانس یافتن مشتری را افزایش دهید.

ممنون از اینکه تا پایان این مقاله همراهمان بودید. نظرات ارزشمند خود را در این زمینه با ما درمیان بگذارید!

منابع : / cyberclick / teacherinabox / antevenio/ techopedia

5/5 - (7 امتیاز)
برچسب ها: CPA, CPC, CPM, ارگانیک, استراتژی, اسنپ چت, اشتراک, انواع تبلیغات, اینستاگرام, بازاریابی, بازاریابی ایمیلی, برند, پاپ آپ, پنجره بازشونده, تبلیغات آنلاین, تبلیغات آنلاین چیست, تبلیغات اینترنتی, تبلیغات بنری, تبلیغات ویدیویی, تلفن همراه, جستجو, دیجیتال مارکتینگ, شانس, شبکه های اجتماعی, شرکت, فیسبوک, متمایز, محتوا, محصول, مزیت تبلیغات آنلاین, وب سایت, یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


📖 آنچه خواهید خواند

    آموزش وردپرس
    دانلود فیلم و سریال
    مطالب مشابه بیشتر
    مطالب بیشتر
    تحریریه کارینت
    16 اردیبهشت 1404
    مقایسه آی مک اپل با آل این وان دل
    مقایسه آی مک اپل با آل این وان دل
    تحریریه کارینت
    13 اردیبهشت 1404
    بسته های تشویقی شارژ و بسته اینترنت همراه اول
    بسته های تشویقی شارژ و بسته اینترنت همراه اول
    تحریریه کارینت
    13 اردیبهشت 1404
    طراحی سایت نجف آباد: راهنمای جامع برای کسب‌وکارهای محلی
    طراحی سایت نجف آباد: راهنمای جامع برای کسب‌وکارهای محلی
    تحریریه کارینت
    08 اردیبهشت 1404
    خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت سانیکس
    خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت سانیکس
    کارینت
    02 اردیبهشت 1404
    تلویزیون‌های خورشیدی | از رؤیا تا واقعیت
    کارینت
    22 فروردین 1404
    چگونه یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه و خاص بسازیم؟ - تصویر 1
    چگونه یک تیزر تبلیغاتی خلاقانه و خاص بسازیم؟

    همکاران کارینت
    Karynet's sponsor

    آموزش ارز دیجیتال در مشهد
    خرید سی پی و گیفت کارت
    تعمیرات انواع موبایل
    آموزش استوری موشن
    آموزش افترافکت
    آموزش وردپرس
    بلک فرایدی 1403
    وکیل اداره کار
    پارس فریلَنسر، پلتفرم استخدام فریلنسر و دورکار
    ساعت‌های هوشمند
    بسته نصبی آسان وردپرس
    خرید بیت کوین با تتر
    بهترین اشتراک های پرمیوم
    خرید نهال گردو
    sprinkler software
    اسباب بازی دخترانه
    خرید پاد
    خرید لپ تاپ
    دانلود فیلم و سریال
    ظروف یکبارمصرف گیاهی
    قیمت سرور اچ پی
    فروش سم عقرب کش
    کامپیوتر گیمینگ
    وریفای بایننس
    نرم افزار odoo
    یوتوبروکرز
    خرید فالوور اینستاگرام از متا فالوور
    تعمیرات آیفون
    تلویزیون شهری
    سیستم گیمینگ
    قیمت خرید تلویزیون شهری
    خرید فالوور اینستاگرام
    فلزیاب
    تخت بادی
    خرید استخر بادی
    دموتیک سایت
    سئو سایت و طراحی سایت به صورت همزمان
    تعمیر جارو رباتیک شیائومی
    مدیریت ساختمان لابی من
    مقایسه اسپاتیفای رایگان و پرمیوم
    خرید سرور اچ پی
    تبلیغات در اینستاگرام
    مانیتور دیاموند ولوم دار
    آموزش طراحی لباس دیجیتال
    طراحی سایت و سئو سایت
    سوفا مبل
    تبلیغات در گوگل ادز
    کیبورد وایرلس
    مدیریت ساختمان لابی من
    تعمیرات آیفون
    تعمیر فوری لپ تاپ
    وکیل اداره کار
    وب مستر
    خرید گیفت کارت اپل
    رادیولوژی دهان فک صورت
    هوش مصنوعی تقلید صدا
    خرید سرور مجازی

    درباره کارینت

    کارینت یک وبلاگ خبری است که به شما آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری را ارائه می‌دهد. از ترفندهای کاربردی در حوزه وب و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تحلیل‌های داغ دنیای فناوری، اینجا محلی است برای علاقه‌مندان به تکنولوژی. با ما همراه باشید و همیشه یک قدم جلوتر از دیگران باشید!

    ارتباط با ما

    آیدی تلگرام: @dev_ps6

    ایمیل: Technolomecontact (@) gmail.com

    مجوزها

    کارینت - نماد اعتماد الکترونیکی
    کارینت - ساماندهی
    کارینت - اخبار فناوری

    تمام حقوق مادی و معنوی برای کارینت محفوظ و بازنشر مطالب فقط با دادن لینک فالو مجاز است | © 1403 – 1400
    طراحی و توسعه توسط Telegram: @Dev_ps6