Sponsor

دکتر بهرام بادامچی جراح بینی گوشتی

دکتر بهرام بادامچی متخصص گوش، حلق و بینی، و دارای بود تخصصی از دانشگاه تهران است. او جزو اولین پزشکان در ایران است که تجربیات کامل و جامعی در زمینه آندوسکوپی و پولیپ بینی دارد. در کارنامه دکتر بهرام بادامچی، بیش از ۳۰۰۰ مورد عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک...

Device Slider

دکتر بهرام بادامچی متخصص گوش، حلق و بینی، و دارای بود تخصصی از دانشگاه تهران است. او جزو اولین پزشکان در ایران است که تجربیات کامل و جامعی در زمینه آندوسکوپی و پولیپ بینی دارد. در کارنامه دکتر بهرام بادامچی، بیش از ۳۰۰۰ مورد عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک بینی دیده می‌شود. او عضو انجمن ‌رینولوژی ایران و انجمن تحقیقات رینولوژی است و با توجه به شرکت در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین‌المللی متعدد در ایران و اروپا از آخرین متدهای مربوط به جراحی در این رشته برای حفظ رضایتمندی بیماران با حفظ عملکرد طبیعی عضو بهره می‌برد. دکتر بادامچی ۷ سال را در استان کهکیوله و بویر احمد و مناطق محروم کار کرد.

او از ۱۳۸۶ در تهران و در بیمارستان‌های بهمن (واقع در شهرک غرب) و بیمارستان ابن سینا (‌واقع در آریا‌شهر) و بیمارستان ۵۰۱ ارتش و کلینیک به‌گر توان فعالیت داشته است. دکتر بهرام بادامچی ۳ سال نیز در بیمارستان‌های خیریه غیاثی و بیمارستان ضیائیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران سابقه کار دارد. مطب دکتر بادامچی مجهز به سیستم‌های آندوسکوپی بینی، سیستم اندوویژن، دستگاه شیور، یونیت کامل گوش و حلق و بینی و امکان عکسبرداری و طراحی در مطب را دارا می باشد.

ایشان با بهره‌گیری از روش‌های جدید مربوط به عمل جراحی بینی از قبیل استفاده از فیلرها و پروتزهای تنظیم کننده سوراخ بینی و روش‌های نوین و ابداعی دیگر سعی داشته‌اند رضایتمندی بیماران را با در نظر گرفتن هزینه‌های متناسب تامین نمایند. یک مقاله از زبان خود دکتر نوشته بشه و راجب خودش و عمل بینی گوشتی نوشته بشه

با کمال مسرت و افتخار، از اینکه به عنوان یکی از جراحان متخصص در زمینه گوش، حلق و بینی، خدمات پزشکی و جراحی را به شما عزیزان ارائه می‌دهم، بسیار خوشحالم. از آغاز حرفه‌ی پزشکی خود، هدف اصلی من همواره ارتقاء سلامت و زیبایی شما بوده است.

با بیش از سه دهه سابقه درخشان در این حوزه و بیش از ۳۰۰۰ مورد عمل جراحی رینوپلاستی و جراحی پلاستیک بینی، سعی بر آن داشته‌ام که بهترین خدمات و مراقبت‌های پزشکی را برای شما فراهم آورم. عضویت در انجمن‌های رینولوژی ایران و انجمن تحقیقات رینولوژی، به من امکان می‌دهد تا با آخرین پیشرفت‌ها و متدهای جراحی در این زمینه آشنا شوم و آنها را به روز نگه دارم.

تلاش‌هایم بر این بوده که با استفاده از روش‌های جدید و نوآورانه، به شما نتایجی بهتر و رضایت بیشتر را ارائه دهم. از جمله این روش‌ها، استفاده از فناوری‌های آندوسکوپی بینی و سایر روش‌های پلاستیکی مدرن است که به دقت و کیفیت عمل جراحی افزوده است.

مطمئناً، در مطب من، همواره با دقت و حرفه‌ای، به شنوایی و مشکلات حلق و بینی شما رسیدگی می‌شود. با بهره‌گیری از تجربه و دانشم، هدف من همیشه حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی شماست.

مطب دکتر بادامچی
مطب دکتر بادامچی

امیدوارم با تیم مجرب و متخصصم، به شما کمک کنم تا به دلخواه خود در زمینه زیبایی و سلامتی برسید. به من اعتماد کنید و به عهده‌ی من بسپارید تا به شما کمک کنم به زیبایی و راحتی که می‌پسندید دست یابید

با احترام به شما، در جراحی بینی گوشتی، هدف اصلی ما اصلاح شکل و اندازه بینی‌هایی است که دارای بافت گوشتی بیش از حد هستند و این موضوع ممکن است باعث مشکلات ظاهری و عملکردی شود. بافت گوشتی بیش از حد در بینی می‌تواند آن را غیرهماهنگ و نامتناسب با سایر ویژگی‌های صورت کند و باعث ایجاد نامتناسبی‌های ظاهری شود که ممکن است بر روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی تأثیر بگذارد.

در جراحی بینی گوشتی، با استفاده از تکنیک‌های جدید و پیشرفته، بافت‌های بیش از حد را اصلاح کرده و بینی را به شکل و اندازه‌ای مطلوب تغییر می‌دهیم. این جراحی ممکن است شامل کاهش حجم بافت‌های گوشتی، تنظیم منحنی‌ها و خطوط بینی، و بهبود تعادل و هماهنگی با سایر ویژگی‌های صورت باشد.

همچنین، مراقبت‌های پس از جراحی نیز بسیار مهم است تا نتایج بهتر و دائمی به دست آید. با توجه به تجربه و دانش ما در این زمینه، ما به شما تضمین می‌کنیم که از نتایج بهترین و رضایت بیشتری برخوردار خواهید بود.

https://maps.app.goo.gl/ampn4wXbRVEB5UXk8

هدف ما در جراحی بینی گوشتی، ایجاد یک بینی هماهنگ و زیبا با سایر ویژگی‌های صورت است، در حالی که عملکرد تنفسی بینی نیز حفظ می‌شود. اعتماد به نفس و خودکارآمدی شما برای ما بسیار ارزشمند است و ما با تلاش برای رسیدن به نتایج دقیق و مطلوب، به ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به شما عزیزان متعهد هستیم.

با احترام،
دکتر بهرام بادامچی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
04 اردیبهشت 1403
تحریریه کارینت
25 بهمن 1402
تحریریه کارینت
28 آذر 1402
تحریریه کارینت
16 اسفند 1401
تحریریه کارینت
19 شهریور 1402