پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

معرفی یک سرور مناسب برای راه‌اندازی سایت شهر خبر

با اینکه خرید هاست و خرید دامنه اولین کارهایی است که باید در هنگام راه‌اندازی سایت خبری انجام دهید، اما در کنار این کارها باید توجه خاص و ویژه‌ای به خرید سرور داشته باشید. شما برای اینکه بتوانید در حوزه فعالیت خبری موفق شده و به اهداف خود برسید، باید سرور سایت را متناسب با فعالیت خبری خریداری کنید.

در حال حاضر انواع هاست و سرور برای راه‌اندازی سایت وجود دارند که شما می‌توانید آنها را خریداری کنید؛ البته بهتر است بدانید که هرکدام از این هاست‌ها و سرورها خصوصیات خاص خود را دارند. شما باید بر اساس نوع فعالیت و نیاز کسب‌وکار خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید خرید سرور سایت خبری انجام دهید، در ادامه این مطلب با ما و همکاری میزبانی وب شتابان هاست همراه باشید تا شما را با بهترین سرور برای انجام این کار آشنا کنیم.

« کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز کارینت جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

خرید هاست و خرید دامنه یکی از آسان‌ترین و ضروری‌ترین کارها برای راه‌اندازی سایت خبری و یا هر سایت دیگری است. بسیاری از افراد در همان آغاز راه ترجیح می‌دهند که برای سایت خود هاست خریداری کنند، اما اینکه هاست آنها باید چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی داشته باشد را نمی‌‌دانند.

خرید دامنه مناسب برای راه‌اندازی سایت خبری اولین کاری است که باید انجام دهید. ازآنجایی‌که دامنه سایت در هنگام جستجوی نام وب‌سایت خبری شما تأثیر بسیار زیادی دارد؛ بنابراین باید در همان ابتدا قبل از خرید هاست و یا سرور، یک نام اختصاصی و حرفه‌ای برای سایت خبری انتخاب کرده تا تأثیرگذاری را بیشتر کنید.

همچنین در هنگام خرید هاست باید به ویژگی‌های یک هاست خوب آشنایی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های هاست سایت خبری، می‌توان به پایداری و آپ تایم 100 درصد، داشتن فضای کافی، تهیه بک‌آپ و نسخه پشتیبان اشاره کرد. البته بهتر است بدانید که هاست‌های اشتراکی تنها در اوایل کار جوابگوی سایت‌های خبری هستند. شما باید برای ادامه فعالیت‌های خود استراتژی بهتری اعمال کرده و سرور مناسبی را خریداری کنید.

هنگامی که بخواهید یک سایت خبری را راه‌اندازی کنید، ابتدا با این سوال مواجه خواهید شد که چرا سرور از هاست اشتراکی بهتر است؟ بسیاری از افراد در همان آغاز راه از هاست اشتراکی استفاده می‌کنند، اما بعد از مدتی متوجه خواهند شد که این هاست به درد آنها نمی‌خورد.

هاست اشتراکی بیشتر برای سایت‌هایی مناسب است که تعداد بازدیدکنندگان آنها زیاد نبوده و روزانه افراد بسیار کمی از مطالب سایت بازدید خواهند کرد. شاید هنگامی که سایت خبری خود را راه‌اندازی کردید؛ تعداد بازدیدکنندگان شما کم بوده و یک هاست اشتراکی جوابگوی فعالیتتان باشد، اما بعد از مدتی که ترافیک سایت افزایش یافت، حتماً باید برای میزبانی سایت خود از سرور استفاده کنید.

راه‌اندازی یک سایت خبری ابتدا به خرید هاست و خرید دامنه نیاز دارد، اما همان‌طور که گفتیم، هنگام افزایش ترافیک سایت باید به‌جای هاست از سرور استفاده کنید تا بهتر و سریع‌تر به مخاطبان خود خدمت‌رسانی کنید.

امروزه سرورهای مختلفی وجود دارند که برای راه‌اندازی سایت خبری از آن استفاده می‌کنند. معمولاً هنگامی که بخواهید یک سایت خبری راه‌اندازی کرده و برای آن سرور خاصی را خریداری کنید، با این سوال مواجه خواهید شد که از میان سرور اختصاصی و سرور مجازی کدام‌یک را انتخاب کنیم؟

خرید سرور خوب یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید برای سایت خبری خود انجام دهید. ازآنجایی‌که خرید سرور اختصاصی هزینه زیادی برایتان به همراه خواهد داشت، بهتر است که خرید سرور مجازی را در دستور کار قرار دهید. این نوع از سرورها قدرت و انعطاف‌پذیری لازم را به شما ارائه کرده و منابع کاملاً مجزا و اختصاصی را به شما خواهند داد. سرورهای مجازی به همراه سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود اجرا شده و یک محیط کاملاً امن، پایدار و قدرتمند را برای سایت شما فراهم می‌کند.

سرور مجازی برای سایت‌های خبری گزینه بسیار مناسبی است، اما سوال اینجاست که این نوع از سرورها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ سرور مجازی خوب ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی دارد که شما قبل از خرید آن و راه‌اندازی سایت خبری با آنها آشنایی داشته باشید.

مواردی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، مهم‌ترین ویژگی‌های سرور مجازی برای راه‌اندازی سایت خبری هستند:

« کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز کارینت جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

سرور مجازی خوب برای سایت خبری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اولین موضوعی که باید در هنگام خرید سرور مجازی به آن توجه کنید این است که موقعیت و لوکیشن آن را انتخاب کنید. بهتر است بدانید که لوکیشن سرورهای مجازی در کشور ایران و بیشتر کشورهای اروپایی قرار دارد. شما بر اساس نیاز خود و ویژگی‌های آنها، می‌توانید سرور موردنیاز را انتخاب کنید.

لوکیشن سرور مجازی و انتخاب آن بستگی به نوع کار شما دارد. اگر کاربران شما ایرانی بوده و سرعت لود شدن سایت برایشان اهمیت زیادی دارد، از سرور مجازی ایران استفاده کنید. این سرور می‌تواند تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف کنید.

معمولاً سرورهای اروپایی ویژگی‌های بهتری نسبت به سرور مجازی ایران دارند به همین دلیل سایت‌هایی که کاربران آنها در خارج از کشور بوده و آپ تایم بالاتری نیاز دارند، این نوع از سرورهای خارجی را خریداری می‌کنند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی سرور مجازی، منابع سخت‌افزاری آن است. هارد، رم و سی‌پی‌یو از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های سخت‌افزاری سرور مجازی هستند. با اینکه تمامی این رکن‌ها در سرورها وجود دارد، اما نوع و مقدار آنها باهم فرق دارد. شما باید بر اساس نوع کار و ترافیک سایت خود بهترین گزینه را خریداری کنید.

معمولاً هاردهای سرور مجازی انواع مختلفی داشته و هرکدام به‌خاطر ویژگی‌های خاصی که دارند، سرعت بیشتری را به شما ارائه خواهند کرد. هاردهای NVMe، هاردهای SSD و دیسک‌های چرخشی یا همان هارد ستا از جمله هاردهایی هستند که در سرورهای مجازی استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید هارد شما بیشترین سرعت را داشته باشد، باید سروری مجازی خریداری شده دارای هارد NVMe باشد.

رم و سی‌پی‌یو هم پردازش سرور مجازی را بر عهده دارند. شما باید این دو رکن مهم را متناسب با پردازش سایت خریداری کنید. توجه داشته باشید که این منابع کاملاً اختصاصی بوده و سرورهای مجازی دیگر نمی‌توانند از منابع سرور شما استفاده کنند.

سایت‌های خبری و هر سایت دیگری باید در برابر خطرات احتمالی و اتک‌های مختلف ایمن باشد. سرور مجازی خریداری شده باید این ویژگی را داشته باشد تا خطرات مختلف را دفع کند. حتماً در هنگام خرید سرور مجازی ایران برای راه‌اندازی سایت و یا هرگونه سرور مجازی دیگر، از خدمات و تجهیزات فایروال، دفع حمله و کنترل اتک (Attack) در سطح دیتاسنتر اطمینان حاصل کنید.

خرید سرور سایت خبری یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است که باید به آن توجه کنید. به‌طورکلی پورت سرور مجازی از 100 مگابایت تا 10 هزار مگابایت بر ثانیه ارائه خواهند شد. شما در انتخاب پورت سرعت سرور مجازی مانند سایر ویژگی‌های سرور تنوع انتخاب خواهید داشت.

در هنگام خرید سرور مجازی ایران مخصوص سایت خبری باید به تیم پشتیبانی آن توجه زیادی داشته باشید. درواقع می‌توان گفت که داشتن یک تیم پشتیبانی قوی مهم‌ترین ویژگی سرور مجازی است. شما هرگونه سرور مجازی را که خریداری کنید، باید یک تیم پشتیبانی با دانش فنی قوی داشته باشد تا در هنگام مواجه با مشکل به شما کمک کنند. لازم به ذکر است که شتابان هاست پشتیبانی 7/24 ارائه می کند.

پیشنهاد: خرید سرور مجازی ایران برای سایت خبری ایرانی از شتابان هاست

شتابان هاست یکی از هاستینگ های معتبر و معروف برای خرید سرور مجازی ایران و اروپا است که شما می‌توانید برای راه‌اندازی سایت خبری خود به آنجا مراجعه کرده و بهترین سرور ایرانی را خریداری کنید.

در این مطلب به طور کامل خرید بهترین سرور برای راه‌اندازی سایت خبری و سایر سایت‌های خبری را معرفی کردیم. اگر همچنان درباره خرید هاست، خرید دامنه و یا خرید سرور مجازی ایران سوال خاصی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و یا با شماره تلفن 02491311031 تماس بگیرید تا کارشناسان شتابان هاست در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

  1. چرا سرور مجازی برای سایت‌های خبری گزینه بهتری است؟

هنگامی ترافیک سایت بالا برود؛ هاست‌های اشتراکی جوابگوی سایت خبری نیستند.

  1. آیا سرور مجازی ایران گزینه مناسبی برای سایت‌های خبری است؟

بله؛ خرید سرور مجازی ایران برای کسانی که کاربران آنها در داخل ایران هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

  1. سرور مناسب برای سایت‌های خبری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

لوکیشن و موقعیت جغرافیایی مناسب، پورت سرعت اینترنت، حفظ امنیت شبکه و پشتیبانی قوی مهم‌ترین ویژگی‌های سرور مناسب برای راه‌اندازی سایت خبری است.

منابع: https://www.neshanonline.com/fa/tiny/news-77503

https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-876475

 « کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز کارینت جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست از شتابان هاست »

کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost به مناسبت قالب جدید وبسایت
امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. ممنون از مقاله خوبتون، خواستم بدانم چطور میتوانم بفهمم که آیا سرور یا هاست من برای وردپرس مناسب است یا نه

    1. سلام و عرض ادب. پیش نیازها و حداقل های اجرای سایت وردپرسی به شرح زیر است بنابراین اگر سرور یا هاستی که تهیه کردید این موارد را داشت برای اجرای سایت وردپرسی شما مناسب است. سپس با توجه به فاکتورهایی نظیر منابع رم و سی پی یو و تعداد کاربر سایت و… میزان منابع لازم رو بایستی برآورد کرده تا سایت در بهینه ترین حالت اجرا شود.
      php نسخه 7.3 یا بیشتر
      MySQL نسخه 5.6 یا بیشتر، یا MariaDB نسخه 10.0 یا بیشتر
      پشتیبانی از HTTPS
      ماژول mod_rewrite برای وب سرور آپاچی
      حداقل 42.6 مگابایت فضای خالی در هاست جهت نصب وردپرس

    2. ممنون از تیم خوب کارینت، نکاتی که فرمودن کاملا درست هست امیرمحمد جان،
      اگر به پشتیبانی تخصصی تر نیاز داشتید با کارشناسان ما از طریق شماره 02491311031 در تماس باشید :)

  2. معرفی مناسب ترین سرور برای کسب کار های کوچک واقعا کمک میکنه بهترین گزینه رو پیدا کنیم و قیمت دستمون بیاد، ممنون از توضیات کاملتون

    1. خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده شیدا جان ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا