پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

یک شرکت اماراتی اولین ربات خانگی برای اطفاء حریق را با مشخصات بین المللی تولید می کند

شرکت اماراتی (FFBOTS) که در منطقه صنعتی جبل علی فعال است، اولین ربات آتش نشان محلی در نوع خود را به بازار عرضه کرد. منطقه، با مشخصات در سطح جهانی. جزئیات بیشتر در این نشریه

روباتی که Wabel نام دارد، افزوده کیفی به تلاش‌های آتش نشانی و مردان آتش نشانی در امارات و کشورهای منطقه است. می تواند از تلاش های آتش نشانان در طول عملیات اطفاء حریق و افزایش ایمنی آنها، به ویژه در مناطقی که نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند، یا کارهای خطرناکی که نیاز به تلاش فیزیکی بالایی دارد و ممکن است ایمنی آنها را تهدید کند، پشتیبانی کند.

این ربات با فوم و آب با ظرفیت پمپاژ بسیار بالا تا 8000 لیتر در دقیقه کار می کند. و مجهز به شش دوربین هوشمند با پوشش 4 جهت می باشد که باعث می شود آتش نشان را از دل حادثه در نظر داشته باشد تا بتواند تصمیمات عملیاتی خود را از راه دور بدون نزدیک شدن به آتش و همچنین آبپاش های جلویی برای خنک سازی بگیرد. کف جلوی ربات و آبپاش های عمودی، و همچنین آکوستیک داخلی برای صداهای اطراف ربات.


محمد اسلام، مدیرعامل FF Bots، معرفی این ربات به خدمت را دستاوردی مهم و بزرگ برای این شرکت و کل منطقه دانست و با اشاره به اینکه این ربات جدیدترین دستگاه آتش نشانی و حفاظت از خود و دستاورد چشم انداز دیرینه امارات در تحول فناوری برای پاسخگویی به الزامات مرحله فعلی و آینده است و تاکید می کند که وظیفه آتش نشانان خطرناک ترین است و نیاز به تلاش فیزیکی زیادی دارد. و بنابراین ربات به کاهش خطرات زندگی آنها و کمک به آنها در امداد در مواقع بحران کمک می کند.

راه اندازی این ربات به عنوان بخشی از تلاش های امارات متحده عربی برای ارتقای سطح ایمنی شهروندان و ساکنان و حفاظت از اموال است، زیرا این کشور مشتاق استفاده از فناوری و نوآوری برای رویارویی با چالش های امنیتی، ایستادگی در برابر آخرین تحولات و رفع نیازهای جامعه است. در این زمینه.

ما را دنبال کنید tech1new.com به صفحه فیسبوک ما و ما را در توییتر دنبال کنید ، یا tech1new.com را به فید اخبار Google خود اضافه کنید برای دریافت به‌روزرسانی‌های فوری اخبار، بررسی‌های فنی و توضیح‌دهنده

منبع: tech1new

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا