پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

چگونه تفاوت بین نسل های AirPods را تشخیص دهیم

AirPods models laid out
Ivan_Shenets/Shutterstock.com

ساده ترین راه برای تشخیص تفاوت بین نسل های AirPods، پیدا کردن شماره مدل است. می‌توانید شماره مدل نوشته شده روی AirPods را پیدا کنید، یا می‌توانید با رفتن به تنظیمات > بلوتوث، روی نماد اطلاعات کلیک کنید و سپس شماره مدل را پیدا کنید.

چندین نوع وجود داشته است. و نسل‌های AirPods که طی سال‌ها منتشر شده‌اند، و تفاوت‌ها می‌توانند بر تجربه شما تأثیر بگذارند. اگر متخصص AirPods نیستید و فقط با نگاه کردن می توانید تفاوت بین نسل ها را تشخیص دهید، شماره مدل را پیدا کنید.

شماره مدل هر نوع ایرپاد

اولین چیزی که باید بدانید این است که کدام شماره مدل با کدام نسل از AirPods مطابقت دارد. در حالی که بین هر نسل تفاوت هایی وجود دارد، تفاوت ظاهری بین هر نسل از AirPods ممکن است برای برخی قابل توجه نباشد. تطبیق شماره مدل مدل AirPods با مدل‌هایی که دارید، ساده‌ترین راه برای تشخیص مدلی است که دارید.

مرتبط: چه AirPods باید می خرید؟

چگونه شماره مدل AirPods خود را پیدا کنید

اگر در شناسایی ایرپادهای خود با دید مشکل دارید، می‌توانید شماره مدل را در AirPods خود پیدا کنید و آن را به این ترتیب مطابقت دهید. چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به AirPods خود، درست زیر جوانه و بالای ساقه نگاه کنید.

اپل

با این حال، حتی با بینایی کامل، به دلیل رنگ‌آمیزی روشن و اندازه کوچک متن، خواندن شماره سریال روی AirPods بسیار دشوار است. خوشبختانه، راه دیگری وجود دارد.

ابتدا، آیفون خود را بیرون بکشید و برنامه تنظیمات را باز کنید. نزدیک بالای این صفحه، روی «Bluetooth» کلیک کنید.

AirPods خود را در بخش “دستگاه های من” در صفحه بعدی پیدا کنید و روی نماد اطلاعات کلیک کنید (دایره ای که “i” در آن وجود دارد).

در نهایت، شماره مدل را در بخش About پیدا کنید.

آن را با شماره مدل موجود در جدول بالا مطابقت دهید تا بدانید کدام AirPods را دارید.

مرتبط: بهترین اپل لوازم جانبی AirPods Pro 2022

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا