پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

چرا به کارت ویزیت هوشمند نیاز داریم؟

چرا به کارت ویزیت هوشمند نیاز داریم؟ منظور از کارت ویزیت هوشمند nfc چیست؟ در عصر جدید برای در آمد زایی و بازاریابی روش های مختلفی عرضه شده است زیرا تبلیغات و بازاریابی موثرترین روش برای در آمد زایی هست. به طور کلی میتوان گفت که امروزه کارت های nfc جایگاه ویژه ای در بین مدیران دارد. در ادامه به بررسی دلایل و مزایای داشتن این دسته از کارت ویزیت های هوشمند میپردازیم.

کاربرد کارت های هوشمند چیست؟

این کارت ها کاربردهای زیادی دارند که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و از رقیب های شغلی خود چند قدم جلوتر باشید این کارت ها یک پنل اس ام ای هست که شماره مشتریان خود را ذخیره میکنید در روی این کارت ها یک کد کیو ار کد هست که مشتریان با اسکن کردن ان میتواند اطلاعات را در گوشی خود ذخیره کند. NFC کارت ویزیت هوشمند نسل جدیدی از کارت های هوشمند هست که امکان اشتراک گذاشتن اطلاعات شما از قبیل : شماره تماس، آدرس سایت، لینک شبکه های اجتماعی و …. را دارد.

نحوه کار با این دسته از کارت ویزیت چیست؟

همان طور که مختصرا توضیح دادیم شما یک شماره اختصاصی در پنل خود دارید که آنرا با مخاطبان و مشتریان خود به اشتراک بگذارید که این کار باعث میگردد که مشتریان شما همیشه در اختیار شما باشن و جالب تر اینکه شما در اختیار آنها باشید این کار باعث میشود که مشتریان و مراجعه کنندگان شما از امورات کاری شما باخبر باشند و اگر بعدها دچار تغییرات بشید و یا مکان خود را عوض کنید با خبر باشند و نوعی میتوان گفت یک بیمه ای برای پویا و زنده

نگه داشتن کسب و کار شما هست که اخبار خود را سریع تر به دست مخاطبان خود برسانید و شما به راحتی با استفاده از این کارت میتوانید مکان دقیق محل کار خود را به مشتری نشان دهید زیرا دارای یک مکان یاب دقیق هست.

نشان دهید که حرفه ای و بروز هستید

زمانی که شما از کارت ویزیت هوشمند استفاده کنید به مخاطب این چنین القا میشود که شما یک فرد حرفه ای هستید که به کسب و کار خود و راحتی مشتریان اهمیت میگذارید. با ارائه کارت ویزیت هوشمند حس خوبی در مخاطب ایچاد میکنید و مقام ارزش خود را بالا میبرید.

یکی از مزیت های عالی کارت هوشمند

یکی از امتیازهای مثبت کارت ویزیت هوشمند که باعث میگردد پیش از پیش برای استفاده از آن مشتاق شویم همیشه در دسترس بودن آن است حتی اگر اینترنت نداشته باشید یا مشتری شما از تلفن های هوشمند استفاده نکند میتوانید با آن ارتباط بگیرید و برای شما یک مزیت محسوب گردد این بسیار با اهیمت هست که شما به عنوان مدیر یک مجموعه متمایز تر از سایر رقبا باشید و بستری ایجاد کنید که برای همیشه در ذهن مخاطب های خود باقی بمانید.

ایا فقط صاحبان مشاغل باید از کارت ویزیت هوشمند استفاده کنن؟

جواب خیر هست اصلا اهمیت ندارد که شما فروش میکنید یا صاحب یک کسب و کار هستید یا نه در اختیار داشتن کارت باعث میگردد در برخوردها شخصیت بالایی را نشان دهید اگر هنوز فکر میکنید که با وجود ایمیل مارکتینگ و این جمله از تبلیغات نیازی به این روش نیست باید عرض کنم که با وجود چاپ کتابهای الکتریکی هنوزم کتاب های کاغذی طرفدارهای خود را دارا هستن.

اگر شما در یک همایش و نمایشگاه شرکت کنید علاوه بر بنر و … سایر موارد تبلیغاتی با داشتن کارت هوشمند شما میتوانید سریع با مشتریان ارتباط بگیرید و قرار های آنی بگذارید.

کارت ویزیت هوشمند چگونه ساخته میشود؟

حال حاضر روش ها گوناگونی برای برای ساخت ویزیت الکترونیکی وجود دارد که بعضی انها فواید و معایب های برای خود دارند در صورتی که شما اطلاعات خاصی از نحوه ساختن آن ندارید میتوانید از شرکت های که این کار را انجام میدهند اسنفاده کنید اگر شما دنبال ساخت چنین کارتهای هسنید میتوانید طرح مطلوب و مورد نظر خود با آژانس کسب و کار ماهونیا به اشتراک بگذارید.

کارت ویزیت هوشمند بسیار امنیت بالایی دارد برای مثال شما با یک رمز عبور میتوانید از دسترسی دیگران به کارت خود جلوگیری کنید.

آنالیز داده‌ها

استفاده از کارت ویزیت هوشمند می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی داده‌های مربوط به کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای مثال، با استفاده از کارت ویزیت هوشمند، می‌توانید به راحتی تعداد بازدیدها، تعداد دانلودها و تعداد کلیک های روی لینک های موجود در کارت ویزیت هوشمند خود را مشاهده کنید.

بنابراین، از آنجایی که کارت ویزیت هوشمند دارای مزایای بسیاری نسبت به کارت ویزیت سنتی است، به نظر می‌رسد که در آینده این تکنولوژی محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. با این حال، هنوز بسیاری از مردم از کارت ویزیت سنتی استفاده می‌کنند و هنوز هم یکی از روش های محبوب برای ارتباط با دیگران محسوب می‌شود.

کارت ویزیت الکتریکی نسبت به کارت ویزیت سنتی مقرون به صرفه هست زیرا کارت سننی نیاز به چاپ و توزیع دارد که باید بارها و بارها این عمل تکرار گردد اما ویزیت الکتریکی یک بار ساخته شده و به صورت وسیعی پخش گردد.

نتیجه گیری نهایی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفید و عالی و دقیقی را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید عملکرد کارت ویزیت هوشمند را ببینید و با آن اشنا شوید اگر شما صاحب یک سالن زیبایی هستید اگر رستوران دار هستید یا اگر یک استارت تاپ دارید یا یک مشاوره املاک دارید و … میتوانید با تهیه یک کارت ویزیت هوشمند میتوانید شخصیت کاری خود را بالا نگه دارید و آنها را جذب کنید. شما ميتوانيى براي تهيه كارت ويزیت هوشمند از طریق سایت ماهونیا اقدام نمایید و کارت خود را به صورت اختصاصی سفارش دهید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا