پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

هفته ساعت گلکسی سامسونگ: بهترین راه‌ها برای بهبود واقعی عمر باتری

مجموعه هفته ساعت سامسونگ گلکسی ما به پایان می رسد و ما چند نکته عمر باتری را برای آخرین بار ذخیره کرده ایم.

ساعت‌های گلکسی سامسونگ در حال حاضر عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند – حتی از ساعت‌های اپل نیز برتری دارند – اما مسافت پیموده شده شما با Galaxy Watch بسته به ویژگی‌هایی که روشن یا خاموش می‌کنید متفاوت است.

در تئوری، می‌توانید به عمر باتری هفته‌ها به Galaxy Watch خود اضافه کنید اگر همه ویژگی‌های هوشمند آن را خاموش کنید. با این حال، این بسیار موقعیتی است. خیلی خوب است که سامسونگ به کاربران این امکان را می دهد که گلکسی واچ را برای لحظاتی که ممکن است برای چند روز در میانه ناکجاآباد گیر کرده باشیم، به این حد افراطی محدود کنند.

در غیر این صورت، اکثر افرادی که یک ساعت هوشمند می خرند، نمی خواهند از آن فقط به عنوان یک ساعت معمولی با صفحه دیجیتال استفاده کنند، حتی اگر این به معنای افزایش دو هفته عمر باتری باشد.

خوشبختانه، راه‌های واقعی‌تری برای بهبود عمر باتری در گلکسی واچ وجود دارد، و این چیزی است که ما برای آخرین ورودی سری این هفته در حال بررسی هستیم.

نحوه افزایش عمر باتری در Galaxy Watch

در تئوری، می‌توانید با ممانعت از انجام مداوم اسکن‌های بیومتریک توسط حسگرهای سلامت و تناسب اندام، عمر باتری بیشتری به دست آورید. اما یک بار دیگر، اگر می‌خواهید تا آنجا که ممکن است داده‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام را به دقت جمع‌آوری کنید، می‌خواهید این حسگرها را همیشه فعال نگه دارید.

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

واقع بینانه تر، دو راه وجود دارد که کاربران گلکسی واچ می توانند به طور قابل توجهی عمر باتری را افزایش دهند:

  • مدیریت AOD (نمایشگر همیشه روشن).
  • مدیریت مکان (GPS) بهتر است.

ویژگی‌های AOD و Location برخی از پرقدرت‌ترین ویژگی‌های Galaxy Watch هستند. و، واقع بینانه، نیازی نیست اغلب اوقات آنها را فعال کنید.

ویژگی مکان فقط در صورتی باید روشن شود که می‌خواهید مسیرهای خود را در برخی از انواع تمرین به دقت ردیابی کنید یا می‌خواهید مستقیماً از پیمایش نقشه استفاده کنید. ساعت.

در مورد AOD، ایده خوبی نیست که همیشه آن را فعال نگه دارید. حتی اگر یک کاربر مشتاق AOD هستید، باید هر از چند گاهی این ویژگی را خاموش کنید تا نمایشگر استراحت کند. حفظ صفحه در ساعت‌های گلکسی بسیار راحت‌تر از گوشی‌های گلکسی اتفاق می‌افتد، بنابراین بهتر است دائماً از AOD استفاده نکنید.

علاوه بر این، اگر گلکسی واچ در آستین شما پنهان باشد و قبلاً از ویژگی lift-to-wake استفاده می کنید، حفظ AOD در همه موارد فایده چندانی ندارد. زمان.

  • می توانید AOD و Location را به راحتی از طریق ناحیه Quick Toggle غیرفعال یا فعال کنید.

در پایان، با مدیریت موقعیت مکانی و AOD در ساعت گلکسی خود، می‌توانید با یک بار شارژ ساعت‌ها، نیم روز، یک روز یا بیشتر عمر باتری داشته باشید. و این بدون به خطر انداختن هیچ گونه قابلیت ردیابی سلامت و تناسب اندام است. قبل از اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید، می‌توانید Galaxy Watch خود را برای روزها فعال نگه دارید.

در اینجا خلاصه ای کوتاه از سری گلکسی واچ این هفته آمده است:

  • پاسخ به سوالات متداول.
  • ساختار رابط کاربری ساعت هوشمند چگونه است؟
  • ساعت هوشمند خود را برای ردیابی مداوم داده های سلامتی دریافت کنید.
  • صفحه ساعت و کاشی‌های خود را شلوغ کنید.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا