پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

نتفلیکس روی تلویزیون سامسونگ شما کار نمی کند؟ در اینجا یک راه حل سریع وجود دارد

اگر تا به حال با Netflix در Samsung خود مشکل داشته اید تلویزیون هوشمند، شما تنها نیستید. گاهی اوقات، برنامه در تلویزیون های سامسونگ بارگیری نمی شود یا در پیام های خطا گیر می کند. خوشبختانه، این مشکلات معمولاً تنها در چند مرحله و تنها با استفاده از کنترل از راه دور برطرف می شوند. این همه چیزی است که باید بدانید.

بر اساس تجربه ما در استفاده از تلویزیون‌های سامسونگ، اکثر خطاهای Netflix زمانی رخ می‌دهند که تلویزیون سامسونگ خود را با اجرای برنامه پخش خاموش کنید و بعداً تلویزیون را دوباره روشن کنید. آن وقت است که با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

اول از همه، ما باید بفهمیم تلویزیون چگونه چرخه برق می‌دهد. اکثر تلویزیون‌های هوشمند، از جمله تلویزیون‌های سامسونگ، با فشار دادن دکمه پاور روی کنترل تلویزیون خاموش نمی‌شوند. در عوض، آن‌ها به حالت خواب می‌روند و آماده بیدار شدن هستند تا از جایی که متوقف شده‌اند ادامه دهند.

این یک ویژگی راحت است، زیرا نمی خواهید هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید منتظر بمانید تا تلویزیون خود راه اندازی شود. با این حال، گاهی اوقات، برنامه نتفلیکس به نظر می رسد با برخی از مشکلات در حالت خواب تلویزیون ها مواجه است. اگر در حین تماشای نتفلیکس دکمه روشن/خاموش را روی کنترل از راه دور فشار دهید و تلویزیون سامسونگ خود را بخوابانید، برنامه دفعه بعد که تلویزیون خود را دوباره روشن می‌کنید (بیدار کردن آن) با خطا مواجه می‌شود.

خوشبختانه، می‌توانید بیشتر این خطاهای مربوط به Netflix را در تلویزیون سامسونگ خود با راه‌اندازی مناسب دستگاه خود به جای خواباندن و بیدار کردن آن برطرف کنید.

تلویزیون سامسونگ خود را با استفاده از کنترل از راه دور روشن کنید

برای راه‌اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ، ابتدا با یک بار فشار دادن دکمه روشن/خاموش روی کنترل از راه دور، آن را بیدار کنید. سپس، با روشن بودن تلویزیون، دکمه روشن/خاموش روی کنترل از راه دور را فشار دهید و نگه دارید. صفحه تلویزیون بلافاصله خاموش می شود و تلویزیون به خواب می رود.

هنوز دکمه پاور را رها نکنید! آن را فشار دهید تا تلویزیون راه اندازی مجدد شود.

اگر صفحه بارگیری تایزن را هنگام راه‌اندازی مجدد تلویزیون مشاهده کنید، می‌دانید که تلویزیون را روشن کرده‌اید، که وقتی تلویزیون بیدار می‌شود نشان داده نمی‌شود. وقتی صفحه بارگیری تایزن ظاهر شد، دکمه پاور را رها کنید.

اگر دستگاه را با موفقیت روشن کرده اید، برنامه Netflix اکنون باید دوباره بر روی تلویزیون سامسونگ شما کار کند – از خطاهای نامرتبط دیگری که ممکن است به دلیل خود سرویس پخش جریانی یا اتصال اینترنت شما رخ دهد جلوگیری کند.

منبع: sammobile

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا