پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

هدفون بی سیم سونی WH-1000XM5 با کمترین قیمت در آمازون هند!

اگر عاشق موسیقی هستید یا فردی هستید که برای کار یا مسافرت به کیفیت صوتی درجه یک نیاز دارید، پس از آن لذت خواهید برد! آمازون هند در حال حاضر یک معامله خارق العاده برای هدفون بی سیم WH-1000XM5 سونی ارائه می دهد که به عنوان یکی از بهترین هدفون های حذف نویز در بازار شناخته می شود.

با قیمت معمولی 29999 روپیه، اکنون می توانید این هدفون باورنکردنی را برای بگیرید فقط 25989 روپیه — مقدار قابل توجهی صرفه جویی می کند!

WH-1000XM5 Specifications | Headband | Sony India

Sony WH-1000XM5 مجهز به فناوری حذف نویز پیشرو در صنعت است. این هدفون با دو پردازنده که 8 میکروفون را کنترل می کند، حذف نویز بی سابقه ای را ارائه می دهد. Auto NC Optimizer به طور خودکار تنظیمات حذف نویز را بر اساس شرایط پوشیدن شما و محیط اطراف شما تنظیم می کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون، فناوری دقیق دریافت صدا است. WH-1000XM5 از چهار میکروفون تشکیل دهنده پرتو و یک الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه کیفیت تماس پیشرو در صنعت استفاده می کند. فرقی نمی‌کند در تماس کاری باشید یا با دوستانتان تماس بگیرید، می‌توانید انتظار صدای شفاف را داشته باشید.

Sony WH-1000XM5 همچنین از نظر عمر باتری عالی است. با فعال کردن حذف نویز، می توانید تا 30 ساعت از پخش لذت ببرید. و اگر تصمیم بگیرید که حذف نویز را خاموش کنید، تا 40 ساعت زمان پخش خواهید داشت. حتی بهتر از آن، ویژگی شارژ سریع به شما سه ساعت پخش تنها با سه دقیقه شارژ می دهد.

علاوه بر این، Sony WH-1000XM5 از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد به‌طور یکپارچه بین دستگاه‌ها جابجا شوید. چه بخواهید به تلفن هوشمند، لپ‌تاپ یا تبلت خود متصل شوید، این هدفون لذت بردن از صدای خود را در دستگاه‌های مختلف بدون هیچ دردسری آسان می‌کند.

با حذف نویز پیشرو در صنعت، کیفیت صدای فوق‌العاده، و عمر باتری طولانی، در حال حاضر با قیمت 25989 روپیه در آمازون این هدفون ارزش بسیار خوبی برای پول شما ارائه می دهد!

در اینجا چند معامله شگفت‌انگیز دیگر وجود دارد که ممکن است در طول فروش مداوم در هند از دست داده باشید:

*لطفاً توجه داشته باشید: وقتی چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در مقالات ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون کمی بدون هزینه برای شما به دست آوریم.

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا