پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023: پرفروش ترین ها و بیشترین کاهش قیمت سال

جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023 به صورت زنده برگزار می‌شود و انبوهی از معاملات باورنکردنی و کاهش قیمت‌های عظیم را به همراه دارد. اگر منتظر زمان عالی برای ارتقای ابزارهای خود یا خرید وسایل جدید بوده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است! از iPad گرفته تا لپ‌تاپ، در اینجا برخی از هیجان‌انگیزترین معاملات پیشنهادی آورده شده است:

mac m1 amazon india deal 2023

iPad Air 5th Gen – تخفیف بی نظیر:
آیپد ایر نسل پنجم بدون شک یکی از محبوب ترین تبلت های موجود در بازار است. با عملکرد قدرتمند و نمایشگر خیره کننده اش، ابزاری است که نمی خواهید آن را از دست بدهید. و اکنون، جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023 بزرگترین معامله سال را در نسل پنجم iPad Air برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت اصلی 59900 روپیه است، می‌توانید آن را فقط با 45999 روپیه تهیه کنید . این پیشنهادی است که اگر به دنبال تبلت جدید هستید، نباید از آن چشم پوشی کنید.


لپ‌تاپ دل 15 – افت قیمت بزرگ:
لپ‌تاپ‌های دل به خاطر قابلیت اطمینان و عملکردشان معروف هستند. اگر به یک لپ تاپ جدید چشم دوخته اید، لپ تاپ Dell 15 یک انتخاب عالی است. و اکنون، با جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023، می توانید آن را با افت قیمت باورنکردنی دریافت کنید.

قیمت اصلی 67732 روپیه است، اکنون با j38990 روپیه آمریکادر دسترس است >، از جمله تخفیف بانکی اضافی. این بزرگترین کاهش قیمت در لپ‌تاپ‌های Dell است که امسال پیدا خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده کنید.


Macbook Air M1 – معامله غیرقابل چشم پوشی:
Macbook Air M1 اپل به دلیل قدرت و کارایی چشمگیرش موجی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. اگر رویای داشتن این لپ‌تاپ شیک و قدرتمند را در سر می‌پرورانید، اکنون زمان آن رسیده است که معامله را به دست آورید.

با جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023، می‌توانید Macbook Air M1 را با فقط روپیه دریافت کنید. 62990 کمتر از قیمت اصلی آن 99990 روپیه. این بزرگترین معامله سال در Macbook Air M1 است، بنابراین فرصت را از دست ندهید!


Apple Watch SE (نسل دوم) – پایین‌ترین قیمت سال:اهداف تناسب اندام خود را دنبال کنید، در ارتباط باشید و کارهای بیشتری را با اپل واچ SE (نسل دوم) انجام دهید. این ساعت هوشمند اکنون در جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023 با کمترین قیمت سال در دسترس است.

قیمت اصلی 29900 روپیه است، می‌توانید آن را با فقط 18400 روپیه تهیه کنید. از جمله تخفیف بانکی اضافی. اگر منتظر زمان مناسب برای خرید اپل واچ هستید، این پیشنهادی است که نباید آن را از دست بدهید.


Samsung Galaxy Watch 4 – تخفیف کامل:
برای کاربران اندرویدی موجود، Samsung Galaxy Watch 4 یک انتخاب فوق العاده برای ساعت هوشمند است. جشنواره بزرگ هندی آمازون 2023 تخفیف بی نظیری را در این پوشیدنی برتر برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت اولیه 26999 روپیه است، اکنون می‌توانید آن را با فقط 7999 روپیهدریافت کنید >، از جمله تخفیف بانکی اضافی. این یک معامله باورنکردنی است که در جای دیگری پیدا نمی‌کنید، بنابراین تا می‌توانید آن را به دست آورید.

از iPad گرفته تا لپ‌تاپ، و از ساعت‌های هوشمند تا تبلت، چیزی برای همه وجود دارد.

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا