پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

هدست اپل ویژن پرو برای برخی از کاربران بسیار سنگین است

Apple اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کرد، Vision Pro، در ماه ژوئن. اما هنوز وارد بازار نشده است زیرا این شرکت هنوز در حال کار بر روی بهبود جنبه های مختلف دستگاه است. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که در تلاش است وزن خود را کاهش دهد، زیرا برخی از کاربران دریافته‌اند که وزن آن حتی برای مدت کوتاه بسیار سنگین است.

مارک گورمن، در “Power On” خبرنامه، می گوید که وزن مدل فعلی «حدود یک پوند» است. “، که برای برخی از کاربران بسیار سنگین است. این باعث کشیدگی گردن برای برخی از کاربران، حتی در کشش های کوتاه شده است.

اپل نمی تواند در مورد وزن مدل فعلی انجام دهد، زیرا در مراحل نهایی آزمایش است. با این حال، گفته می شود که این شرکت برای کمک به توزیع یکنواخت وزن، یک بند روی سر را در نظر گرفته است و این موضوع را برای مدل های آینده جدی تر می گیرد.

علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، اپل همچنین در حال کار بر روی دسترسی بیشتر نسخه‌های بعدی Vision Pro برای افرادی است که از عینک استفاده می‌کنند. برای کسانی که نمی دانند، مدل فعلی را نمی توان با عینک استفاده کرد و کاربران باید قبل از استفاده از آن، لنزهای طبی مغناطیسی نصب کنند. این سیستم پیچیده است و ممکن است استفاده از آن برای برخی از مصرف کنندگان دشوار باشد.

Apple Vision Pro headset weight and glasses support

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی فروش هدست‌های آینده با لنزهای از پیش نصب شده است. با این حال، این رویکرد می‌تواند چالش‌هایی را نیز به همراه داشته باشد، مانند اینکه نسخه دید کاربر تغییر کند یا اگر کاربر بخواهد Vision Pro را با دیگران به اشتراک بگذارد.

به‌علاوه، گورمن پیشنهاد می‌کند که اپل ممکن است به دنبال احیای پروژه‌ای که اکنون متوقف شده برای عینک‌های واقعیت افزوده است، باشد. با این حال، توسعه این پروژه احتمالاً به موفقیت Vision Pro بستگی دارد.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا