پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اولین مک بوک پرو اپل با نمایشگرهای OLED هنوز حداقل 3 سال دیگر باقی مانده است

اپل به طور گسترده انتظار می رود فناوری صفحه نمایش OLED را به iPad Pro به زودی در سال آینده، اما به نظر می رسد که ما باید کمی بیشتر برای MacBook Pro OLED صبر کنیم.

راس یانگ، مدیرعامل Display Supply Chain Consultants، در یک وبینار اخیر با Bloomberg گفت که اپل احتمالاً تا سال 2026 یا 2027 یک مک بوک پرو OLED عرضه نخواهد کرد. دلیل تاخیر این است که تولیدکنندگان پنل‌های OLED باید خطوط تولید اختصاصی را برای پنل‌های اندازه لپ‌تاپ راه‌اندازی کنند و این کار کمی طول می‌کشد.

پیش‌بینی‌های یانگ با اطلاعات قبلی The Elec تأیید می‌کند، که همچنین گزارش داده بود که MacBook Pro OLED تا سال 2027 به تعویق افتاده است. 

نمایشگرهای OLED چندین مزیت نسبت به نمایشگرهای LCD دارند، از جمله روشنایی و کنتراست بهتر، سیاهی عمیق تر، و بهره وری انرژی بهتر. این باعث می‌شود که آن‌ها برای مک‌بوک پرو، که لپ‌تاپ پرچم‌دار اپل است، مناسب باشند.

با این حال، از آنجایی که انتظار نمی رود نمایشگرهای OLED به این زودی در MacBook Pros در دسترس باشند، فقط می توانیم صبر کنیم. خوشبختانه، نمایشگرهای فعلی مک بوک پروها در حال حاضر بسیار خوب هستند، بنابراین این وضعیت اصلاً وخیم نیست.

با وجود تأخیر در مک بوک پروهای OLED، یانگ گفت که اپل همچنان در مسیر عرضه آیپدهای OLED در سال آینده است. او همچنین گفت که انتظار نمی رود اولین مدل های iPad Air و iPad mini با نمایشگرهای OLED تا سال 2026 عرضه شوند.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا