پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
سئو

نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل: راهنمای مبتدی

آیا وب سایتی دارید یا از وب سایت شرکتی که در آن کار می کنید نگهداری می کنید؟ البته، برای انجام درست این کار، باید مراقب عملکرد وب سایت خود باشید. گوگل چندین ابزار برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها از وب سایت شما ارائه می دهد. احتمالاً قبلاً نام Google Analytics و Google Search Console را شنیده اید. این ابزارها برای همه کسانی که یک وب سایت را نگهداری می کنند رایگان هستند و می توانند بینش ارزشمندی در مورد وب سایت خود به شما ارائه دهند. در اینجا نحوه استفاده از Google Search Console برای SEO را توضیح خواهیم داد!

فهرست محتویات

چرا همه باید از کنسول جستجوی Google استفاده کنند

Google Search Console به شما کمک می کند عملکرد وب سایت خود را به راحتی ردیابی کنید . شما می توانید اطلاعات ارزشمندی را از حساب کنسول جستجوی گوگل خود دریافت کنید، به این معنی که می توانید ببینید چه بخشی از وب سایت شما به کار نیاز دارد. این می تواند بخشی فنی از وب سایت شما باشد، مانند تعداد فزاینده ای از خطاهای خزیدن که باید اصلاح شوند. این همچنین می‌تواند به یک کلمه کلیدی خاص توجه بیشتری کند زیرا رتبه‌بندی یا برداشت‌ها در حال کاهش است.

علاوه بر دیدن این نوع داده‌ها، وقتی کنسول جستجوی Google متوجه خطاهای جدید شود، اعلان‌های ایمیل دریافت خواهید کرد. . به دلیل این اعلان‌ها، به سرعت از مشکلاتی که باید برطرف کنید آگاه می‌شوید. به همین دلیل است که همه افراد دارای وب سایت باید نحوه استفاده از آن را بیاموزند!

Search Console حول بخش‌های مختلف ساختار یافته است

Search Console دارای بخش‌های مختلفی است که با افزودن Google بیشتر، این بخش‌ها همچنان گسترش می‌یابند:

  • بازرسی URL
    • ابزار URL Inspection به شما امکان می‌دهد درباره URL‌های خاص و نحوه مشاهده و نمایه‌سازی آن توسط Google اطلاعاتی کسب کنید. همچنین خواهید دید که آیا صفحه برای نتایج غنی واجد شرایط است یا خیر.
  • عملکرد
    • در بخش عملکرد، نحوه عملکرد سایت خود را در نتایج جستجوی معمولی، در Discover، و در Google News، در صورتی که سایت شما واجد شرایط آن باشد، خواهید دید.
  • نمایه سازی
    • در بخش نمایه‌سازی، تمام اطلاعاتی را که برای مشاهده اینکه Google چگونه صفحات شما را کشف و نمایه می‌کند، می‌بینید.
  • تجربه
    • بخش تجربه به شما ایده می‌دهد که چگونه Google عملکرد صفحه شما را در قالب تجربه صفحه، موارد حیاتی وب اصلی و قابلیت استفاده از تلفن همراه ارزش می‌دهد.
  • خرید
    • در برگه خرید، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه Google چگونه محصولات شما را می‌بیند – اگر صاحب یک سایت تجارت الکترونیک هستید یا چیز دیگری را آنلاین می‌فروشید، پیدا خواهید کرد.
  • بهبودها
    • بخش بهبودها همه داده‌های ساختار یافته‌ای را که Google در سایت شما پیدا کرده است و اینکه آیا این داده‌ها برای نتایج غنی واجد شرایط هستند یا نه، فهرست می‌کند.
  • اقدامات امنیتی و دستی
    • اقدامات دستی و امنیتی نباید مقصدی پربازدید باشد زیرا مشکلات امنیتی پیدا شده توسط Google یا زمانی که اقدامی دستی علیه سایت شما صادر می‌کند فهرست می‌شود.
  • پیوندها
    • بخش پیوندها پیوندهای داخلی و خارجی سایت شما را مرور می کند.

تنظیم حساب

برای شروع استفاده از Google Search Console باید یک حساب ایجاد کنید. در Google Search Console، می‌توانید روی «افزودن یک ویژگی جدید» در نوار بالا کلیک کنید:

برای شروع یک ویژگی جدید اضافه کنید

با کلیک بر روی دکمه “افزودن دارایی” می توانید وب سایتی را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید. اگر گزینه دامنه جدید را انتخاب کنید، فقط باید نام دامنه را بدون www یا ساب دامنه اضافه کنید. این گزینه هر چیزی که به آن دامنه متصل است را ردیابی می کند. با گزینه پیشوند URL «قدیمی»، باید URL صحیح را اضافه کنید، بنابراین اگر وب سایت HTTPS دارید و با یا بدون «www» دارید، با «HTTPS». برای جمع‌آوری داده‌های صحیح، ضروری است که نسخه صحیح را اضافه کنید:

اگر می‌خواهید همه URL‌ها یا پیشوند URL خود را ردیابی کنید، دامنه را انتخاب کنید. t برای ردیابی URL های خاص

وقتی وب‌سایتی را اضافه کردید، باید تأیید کنید که مالک آن هستید. چندین گزینه برای تأیید مالکیت شما وجود دارد. گزینه Domain فقط با تأیید DNS کار می کند، در حالی که پیشوند URL از روش های مختلفی پشتیبانی می کند. می‌توانید درباره تفاوت‌های اسناد Google بیشتر بدانید: افزودن یک ویژگی جدید و تأیید مالکیت سایت شما. همچنین می‌توانید از افزونه وردپرس Google’s Site Kit برای اتصال Analytics و کنسول جستجو استفاده کنید و در عین حال آماری را در اختیار شما قرار دهد. داشبورد سایت.

افزودن به Yoast SEO

برای کاربران وردپرس که از Yoast SEO استفاده می‌کنند، کد تأیید را از طریق روش «تگ HTML» از مالکیت دریافت کنید. تنظیمات در کنسول جستجو رشته طولانی و تصادفی کاراکترها را کپی کنید.

روش های تأیید خود را در تنظیمات مالکیت کنسول جستجوی Google

شما می توانید به راحتی این کد را کپی کرده و آن را در برگه “Webmaster tools” در افزونه Yoast SEO قرار دهید:

کد خود را در فیلد Google قرار دهید تا فرآیند به پایان برسد

پس از ذخیره این مورد، می‌توانید به کنسول جستجوی Google برگردید و برای تأیید روی دکمه «تأیید» کلیک کنید. اگر همه چیز درست باشد، یک پیام موفقیت آمیز دریافت خواهید کرد و GSC شروع به جمع آوری داده ها برای وب سایت شما می کند.

ویژگی‌های کنسول جستجوی Google

اکنون حساب خود را راه‌اندازی کرده‌اید، قدم بعدی چیست؟ خوب، وقت آن است که به برخی از داده های خود نگاه کنید! برخی از گزارش‌ها و اطلاعات موجود در ادامه این مقاله را بررسی خواهیم کرد.

برگه عملکرد

در برگه عملکرد، می‌توانید ببینید چه صفحات و کلمات کلیدی وب‌سایت شما در گوگل رتبه‌بندی می‌شود . همچنین گزارش‌هایی درباره عملکرد محتوای خود در Google Discover و اگر واجد شرایط آن هستید، در Google News پیدا خواهید کرد. خیلی وقت پیش نبود که شما می توانستید داده ها را تا 90 روز قبل ببینید، اما امروزه، امکان مشاهده داده ها تا 16 ماه وجود دارد.

اگر به طور منظم برگه عملکرد را بررسی کنید، می توانید به سرعت ببینید چه کلمات کلیدی یا صفحاتی نیاز به توجه و بهینه سازی بیشتری دارند. بنابراین، از کجا شروع کنیم؟ در برگه عملکرد، فهرستی از «پرسش‌ها»، «صفحات»، «کشورها» یا «دستگاه‌ها» را مشاهده می‌کنید. با «ظاهر جستجو»، می‌توانید عملکرد نتایج غنی خود را در جستجو بررسی کنید. می‌توانید هر بخش را بر اساس تعداد «کلیک»، «نمایش»، «CTR متوسط» یا «موقعیت متوسط» مرتب کنید. ما هر یک از آنها را در زیر توضیح خواهیم داد:

نمای کلی عملکرد حاوی اطلاعات زیادی است

1. کلیک می کند

تعداد کلیک‌ها به شما نشان می‌دهد که افراد چند بار روی وب‌سایت شما در نتایج جستجوی Google کلیک کرده‌اند. این عدد می تواند چیزی در مورد عملکرد عناوین صفحه و توضیحات متا شما بگوید: اگر فقط چند نفر روی نتیجه شما کلیک کنند، ممکن است نتیجه شما در نتایج جستجو برجسته نشود. بررسی اینکه چه نتایج دیگری در اطراف شما نمایش داده می شود می تواند مفید باشد تا ببینید چگونه می توانید قطعه خود را بهینه کنید.

موقعیت نتیجه جستجو نیز بر تعداد کلیک‌ها تأثیر می‌گذارد. اگر صفحه شما در سه صفحه اول صفحه نتیجه اول Google باشد، به طور خودکار کلیک های بیشتری نسبت به صفحه ای که در صفحه دوم نتایج جستجو قرار می گیرد، دریافت می کند.

2. Impressions

برداشت‌ها به شما می‌گویند که وب‌سایت شما یا یک صفحه خاص چند بار در نتایج جستجو نشان داده می‌شود. تعداد نمایش‌ها بعد از این کلمه کلیدی نشان می‌دهد که وب‌سایت ما چقدر برای آن کلمه کلیدی در نتایج جستجوی Google نشان داده می‌شود. شما هنوز نمی دانید چه صفحه ای برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می شود.

برای مشاهده اینکه چه صفحاتی ممکن است برای کلمه کلیدی خاص رتبه بندی شوند، می توانید روی خط کلمه کلیدی کلیک کنید. با انجام این کار برای یک کلمه کلیدی، کلمه کلیدی به عنوان یک فیلتر اضافه می شود:

شما می توانید داده ها را به طرق مختلف جستجو کنید

پس از آن، می‌توانید به برگه «صفحات» بروید تا ببینید چه صفحاتی برای این کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌شوند. آیا این صفحات همان صفحاتی هستند که می خواهید برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کنید؟ اگر نه، ممکن است لازم باشد صفحه ای را که می خواهید رتبه بندی کنید، بهینه کنید. به نوشتن محتوای بهتر حاوی کلمه کلیدی در آن صفحه، افزودن لینک های داخلی از صفحات یا پست های مرتبط به صفحه، افزایش سرعت بارگذاری صفحه و غیره فکر کنید.

3. میانگین CTR

CTR – نرخ کلیک – به شما می گوید چند درصد از افرادی که وب سایت شما را در نتایج جستجو دیده اند، به وب سایت شما نیز کلیک کرده اند. احتمالاً متوجه شده‌اید که رتبه‌های بالاتر عمدتاً منجر به نرخ کلیک بالاتر نیز می‌شوند.

با این حال، کارهایی نیز وجود دارد که می توانید خودتان برای افزایش CTR انجام دهید. برای مثال، می‌توانید توضیحات متا و عنوان صفحه تا جذاب تر شود. وقتی عنوان و توضیحات سایت شما از نتایج دیگر متمایز می شود، احتمالاً افراد بیشتری روی نتیجه شما کلیک می کنند و CTR شما افزایش می یابد. به یاد داشته باشید که اگر هنوز در صفحه اول رتبه ندارید، این تأثیر قابل توجهی روی شما نخواهد داشت. ممکن است لازم باشد ابتدا چیزهای دیگری را برای بهبود رتبه خود امتحان کنید.

4. موقعیت متوسط

آخرین مورد در این لیست “موقعیت میانگین” است. این به شما میانگین رتبه بندی یک کلمه کلیدی یا صفحه خاص را در دوره زمانی که انتخاب کرده اید می گوید. البته، این موقعیت همیشه قابل اعتماد نیست زیرا به نظر می رسد افراد بیشتری نتایج جستجوی متفاوتی دریافت می کنند. به نظر می‌رسد Google بهتر و بهتر متوجه می‌شود که کدام نتایج برای کدام بازدیدکننده مناسب‌تر است. با این حال، این نشانگر همچنان نشان می‌دهد که آیا کلیک‌ها، نمایش‌ها و میانگین CTR قابل توضیح هستند یا خیر.

در حال نمایه سازی

بخش «نمایه‌سازی» یک افزونه فنی‌تر اما ارزشمندتر به کنسول جستجوی Google است. این بخش نشان می‌دهد که از آخرین به‌روزرسانی، چند صفحه در فهرست Google وجود دارد، چند صفحه وجود ندارد، و چه خطاها و هشدارهایی باعث در نمایه سازی صحیح صفحات شما توسط Google مشکلاتی وجود دارد. Google این بخش را به بخش هایی تقسیم می کند که صفحات معمولی و صفحات ویدیویی شما را جمع آوری می کند و در عین حال خانه ای برای نقشه سایت XML و بخش های حذفی شما قرار می دهد.

می‌توانید ببینید Google چگونه محتوای شما را در طول زمان فهرست‌بندی می‌کند

توصیه می کنیم این برگه را به طور مرتب بررسی کنید تا ببینید چه خطاها و هشدارهایی در وب سایت شما ظاهر می شود. با این حال، هنگامی که گوگل خطاهای جدیدی را پیدا کرد، اعلان هایی دریافت می کنید. لطفاً هنگام دریافت چنین اعلان، خطا را با جزئیات بیشتری بررسی کنید.

شما ممکن است متوجه شوید که خطاها زمانی ایجاد می شوند که، به عنوان مثال، به نظر می رسد تغییر مسیر درست کار نمی کند یا Google کدهای شکسته یا صفحات خطا را در طرح زمینه شما پیدا می کند. Google فهرست طولانی‌ای از دلایل احتمالی برای ایندکس نشدن صفحات دارد و برای رفع آن چه کاری می‌توانید انجام دهید.

با کلیک روی یکی از مشکلات، می‌توانید خطا را عمیق‌تر تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه URL‌های خاصی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. وقتی خطا را برطرف کردید، می‌توانید آن را به‌عنوان ثابت علامت‌گذاری کنید تا مطمئن شوید Google دوباره URL را آزمایش می‌کند:

خطای خاص را رفع کردید؟ آن را تأیید کنید تا Google بتواند بررسی کند که آیا واقعی نیست

چیزهایی که باید مراقب آنها باشید

چند چیزهایی وجود دارد که همیشه باید هنگام بررسی گزارش های پوشش نمایه سازی خود به دنبال آنها باشید:

  • اگر محتوای جدیدی می نویسید، صفحات ایندکس شده شما باید به طور پیوسته افزایش یابد. این دو چیز را به شما می گوید: Google می تواند سایت شما را ایندکس کند و شما با افزودن محتوا سایت خود را زنده نگه می دارید.
  • مراقب ریزش های ناگهانی باشید! این ممکن است به این معنی باشد که Google در دسترسی به (همه) وب سایت شما با مشکل مواجه است. ممکن است چیزی گوگل را مسدود کند. چه تغییرات robots.txt باشد و چه سروری که از کار افتاده است: باید آن را بررسی کنید!
  • جهش‌های ناگهانی (و غیرمنتظره) در نمودار ممکن است به معنی مشکل در محتوای تکراریباشد. (مانند www و non-www، قوانین متعارف اشتباه، و غیره)، صفحات ایجاد شده به صورت خودکار، یا حتی هک.

توصیه می‌کنیم این موقعیت‌ها را به دقت بررسی کنید و خطاها را به سرعت حل کنید، زیرا خطاهای زیاد می‌تواند به Google سیگنال کیفیت پایین (نگهداری ضعیف) بدهد.

بازرسی URL

ابزار URL Inspection به شما کمک می کند URL های خاصی را تجزیه و تحلیل کنید. شما صفحه را از فهرست گوگل بازیابی می کنید و آن را با صفحه ای که اکنون در سایت شما زندگی می کند مقایسه می کنید تا ببینید آیا تفاوت هایی وجود دارد یا خیر. همچنین می‌توانید اطلاعات فنی بیشتری را در این صفحه بیابید، مانند زمان و نحوه خزیدن Google و نحوه ظاهر آن در آن لحظه. گاهی اوقات، شما همچنین متوجه چندین خطا می شوید. این ممکن است مربوط به ناتوانی گوگل در خزیدن صحیح صفحه شما باشد. همچنین اطلاعاتی در مورد داده های ساختار یافته موجود در این URL می دهد.

ابزار بازرسی URL اطلاعاتی در مورد هر URL در سایت شما ارائه می دهد

تجربه

گزارش تجربه یک افزودنی ارزشمند است. این گزارش ایده خوبی از سرعت بارگیری سایت شما در تلفن همراه و دسکتاپ و نحوه رتبه‌بندی Google به تجربه صفحه می‌دهد. و هسته‌های حیاتی وب. علاوه بر این، همچنین نشان می دهد که کدام صفحات دارای مشکلاتی هستند که آنها را از عملکرد خوب باز می دارد. داده ها بر اساس گزارش Chrome UX است، بنابراین داده های دقیق از کاربران واقعی است.

سرعت سایت، تجربه صفحه و تجربه کاربر موضوعات پیچیده ای هستند که بخش های متحرک زیادی دارند، بنابراین خوب است یاد بگیرید که چگونه در مورد سرعت صفحه فکر کنید. می‌توانید پاسخ را در اینجا بیابید: نحوه بررسی سرعت سایت.

ببینید کدام صفحات تجربه بدی ارائه می دهند و چگونه می توانید آن را برطرف کنید

قابلیت استفاده از تلفن همراه

برگه قابلیت استفاده از تلفن همراه در بخش تجربه، مشکلات قابلیت استفاده در وب سایت یا صفحات خاص تلفن همراه را به شما نشان می دهد. از آنجایی که ترافیک تلفن همراه در سرتاسر جهان در حال افزایش است، توصیه می کنیم مرتباً این موضوع را بررسی کنید. اگر سایت تلفن همراه شما کاربرپسند نباشد، بسیاری از بازدیدکنندگان به سرعت آن را ترک خواهند کرد.

ببینید آیا نیاز به بهبود صفحات تلفن همراه خود دارید

بهبودها: نتایج غنی

اگر داده های ساختاریافته در سایت خود دارید — ارائه شده توسط Yoast SEO — بهتر است گزارش‌های بهبود یافته‌ها را در کنسول جستجو بررسی کنید. تب Enhancements تمام بینش ها و پیشرفت هایی را که می تواند منجر به نتایج غنی شود را جمع آوری می کند. تمام داده های ساختار یافته ای که گوگل در سایت شما پیدا کرده است را فهرست می کند. فهرستی از نتایج غنی وجود دارد که همیشه در حال گسترش هستند، و می‌توانید موارد زیر را از جمله موارد دیگر بیابید:

  • خرد نان
  • رویدادها
  • فقها
  • نحوه کار
  • شغل
  • لوگوها
  • محصولات
  • بررسی ها
  • جعبه های جستجو پیوندهای سایت
  • ویدئوها

همه این برگه‌ها نشان می‌دهند که چه تعداد پیشرفت معتبر دارید یا چه تعداد خطا یا اخطار دارند. جزئیات مربوط به نوع خطاها و اخطارها و نشانی‌های اینترنتی را دریافت می‌کنید. همچنین یک خط روند وجود دارد که نشان می دهد تعداد مسائل در حال افزایش یا کاهش است. و این تازه شروع آن است.

در اینجا نمونه ای از یک آگهی استخدامی وجود دارد. سیمان می‌توانید Impressions را همپوشانی کنید تا زمینه بیشتری برای آمار بدست آورید

گزارش‌های پیشرفت‌ها به شما کمک می‌کنند تا مشکلاتی را که مانع عملکرد نتایج غنی شما در جستجو می‌شوند، پیدا کرده و برطرف کنید. با بررسی مشکلات، خواندن اسناد پشتیبانی، و تأیید اصلاحات، می توانید شانس خود را برای دریافت نتایج غنی در جستجو افزایش دهید. ما راهنمای گسترده‌تری درباره گزارش‌های بهبود داده‌های ساختاریافته در کنسول جستجوی Google داریم.

نقشه های سایت

یک نقشه سایت XML یک نقشه راه است به تمام صفحات و پست های مهم در وب سایت شما. هر وب سایتی از داشتن یکی سود می برد. آیا افزونه Yoast SEO را در وب سایت خود اجرا می کنید؟ سپس شما به طور خودکار یک نقشه سایت XML دارید. اگر نه، توصیه می‌کنیم یکی را ایجاد کنید تا مطمئن شوید Google می‌تواند مهم‌ترین صفحات و پست‌های شما را به راحتی پیدا کند.

می‌توانید گزینه‌ای برای نقشه‌های سایت XML در برگه Indexing کنسول جستجوی Google پیدا کنید. در اینجا، می‌توانید به Google بگویید نقشه سایت XML شما در کجای سایت شما قرار دارد:

فراموش نکنید نقشه سایت XML خود را بررسی کنید

به همه توصیه می‌کنیم URL نقشه سایت XML خود را در GSC وارد کنند تا Google آن را به راحتی پیدا کند. علاوه بر این، به‌سرعت می‌توانید ببینید که آیا نقشه سایت شما خطا می‌دهد یا مثلاً برخی از صفحات ایندکس نشده‌اند. با بررسی منظم این موضوع، مطمئن هستید که Google می‌تواند نقشه سایت XML شما را به درستی پیدا کرده و بخواند.

توصیه می‌کنیم به طور منظم بخش نقشه سایت XML را در افزونه ما بررسی کنید تا نوع پست یا طبقه‌بندی را در نقشه‌های سایت خود قرار دهید!

خرید

یک افزوده اخیر بخش خرید است. در اینجا، می‌توانید بررسی کنید که Google چگونه محصولات شما را می‌بیند و آیا آنها نتایج غنی مناسبی دارند یا خیر. خواهید دید که آیا آنها معتبر هستند یا اینکه فیلدهایی که قطعه محصول را برجسته تر می کند وجود ندارد. روی یک محصول کلیک کنید تا ببینید کدام فیلد برای محصولات خاص وجود ندارد و آیا اینها بخش های ضروری هستند یا خوش دست هستند. اگر این موارد را به داده‌های ساختاریافته محصولات خود اضافه کرده‌اید، اصلاح را در کنسول جستجو تأیید می‌کنید.

در بخش خرید، فهرست‌های Google Merchant و گزینه‌ای برای فعال کردن فهرست‌های برگه خرید برای نمایش محصولات شما در برگه خرید در جستجوی Google را خواهید یافت. با این گزینه‌ها، Google به صاحبان سایت‌های تجارت الکترونیک – و افرادی که چیزهایی می‌فروشند – راه‌های بیشتری برای بررسی وضعیت فهرست‌هایشان می‌دهد.

لیست محصولات خود را در جستجوی Google بهینه کنید
شکل>

Within the links to your site section, you can see how many links from other sites are pointing to your website. Besides, you can see what websites link, how many links those websites contain, and what anchor texts are used most in linking to your website. This can be valuable information because links still are vital for SEO.

Find out which pages receive lots of links

Within the internal links section, you can check what pages of your website are most linked from other spots on your site. This list can be valuable to analyze regularly because you want your most important pages and posts to get the most internal links. By doing this, you make sure Google understands as well what your cornerstones are.

You can even see how many links individual pages get

Manual Actions

You don’t want to see anything in the manual actions tab. You’ll get more information if your site is penalized by Google. If your site is affected by a manual action, you’ll also get messaged via email.

Several scenarios can lead to these kinds of penalties, including:

  • You have unnatural/bought links
    Ensure links from and to your site are valuable, not just for SEO. Preferably your links come from and link to related content that is valuable for your readers.
  • Your site has been hacked
    A message stating your site’s probably hacked by a third party. Google might label your site as compromised or lower your rankings.
  • You’re hiding something from Google
    If you’re ‘cloaking’ (that is, intentionally showing different content to users to deceive them), or using ‘sneaky’ redirects (e.g., hiding affiliate URLs), then you’re violating Google’s guidelines (now known as Google Search Essentials).
  • Plain Spam
    Automatically generated content, scraped content, and aggressive cloaking could cause Google to blocklist your site.
  • Spammy structured markup
    If you use rich snippets for too many irrelevant elements on a page or mark up content hidden from the visitor, that might be considered spammy. Mark up what’s necessary and only necessary things.

Security issues

Within the security issues tab, you’ll get a notification when your website seems to have a security issue.

Search Console: an incredibly helpful tool

Reading this post should give you a good idea of what Search Console is capable of and how to use it, so I’d like to ask you this: Do you already use Google Search Console for your website? If not, create an account to collect data about your website. Do you think something is missing? Feel free to leave a comment!

Read more: How to make your site stand out in the search results »

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our
    community. Your web site offered us with valuable information to work on. You have
    done a formidable job and our whole community will
    be thankful to you.
    ترجمه: ما گروهی از داوطلبان هستیم و یک طرح جدید را در خود شروع می کنیم
    انجمن. وب سایت شما اطلاعات ارزشمندی را برای کار در اختیار ما قرار داده است. شما دارید
    کار بزرگی انجام داد و کل جامعه ما این کار را انجام خواهد داد
    از شما سپاسگزار باشم

    1. Please, thank you for your feedback and positive energy
      ترجمه: خواهش میکنم ممنون از بازخورد و انرژی مثبت شما

  2. Everything is very open with a clear description of the issues. It was definitely informative. Your website is very useful. Thanks for sharing!
    ترجمه: همه چیز با توضیح واضح مسائل بسیار باز است. قطعا آموزنده بود وبسایت شما بسیار مفید است. با تشکر برای به اشتراک گذاری!

    1. Thank you for supporting us with your beautiful look
      ترجمه: از شما متشکریم که با نگاه زیباتون از ما حمایت می کنید

  3. fantastic points altogether, you simply won a logo new reader.
    What might you suggest about your post that you
    just made a few days ago? Any certain?
    ترجمه: نکات فوق العاده در مجموع، شما به سادگی یک خواننده جدید لوگو را به دست آوردید.
    چه چیزی ممکن است در مورد پست خود به شما پیشنهاد دهید
    همین چند روز پیش ساخته شد؟ مطمئنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا