پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
پایگاه دانش

معرفی ابزارهای بررسی آزاد بودن نام کاربری در شبکه های اجتماعی

سلام به تمام همراهان عزیز کارینت تو این مقاله قصد داریم تا به شما سه ابزار کاربردی رو معرفی کنیم تا به راحتی آزاد بودن یک نام کاربری (username) را در تمام شبکه‌های اجتماعی چک (بررسی) کنید.

⭐️ ابزار NameCheckr:

این وب سایت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از آزاد بودن نام کاربری (Username) و یا نام کسب‌ وکار مورد نظرتان در شبکه‌های اجتماعی مطلع شوید.

کار با این ابزار خیلی راحت هست فقط کافیست یوزرنیم مدنظررا در کادر مربوطه وارد کنید تا ابزار بررسی کنید که آیدی مدنشرتان در کدام شبکه های اجتماعی آزاد و در کدامیک قفل است.

⭐️ ابزار NameCheckup:

یک ابزار جستجو است که به کاربران امکان می‌دهد نام دامنه و همچنین در دسترس بودن نام کاربری در رسانه‌های اجتماعی مختلف را بررسی کنند.

⭐️ ابزار Namechk:

با استفاده ازابزار نیز می‌توانید آزاد بودن دامنه یا نام کاربری را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام بررسی کنید.

ممنون که مثل همیشه با نگاه مهربونتون ما رو دنبال می کنید. شما هم اگه ابزار دیگه ای برای چک کردن آزاد بودن نام کاربری می شناسید قسمت نظرات همین مقاله معرفی کنید :)

5/5 - (4 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا