پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

قبل از خرید مراقب باشید: در اینجا ایرادات ساخت آیفون وجود دارد!

برای همه خوانندگان ShiftDelete.Net و انجمن عاشقان iOS، اورهان آهنگ Gencebay “هیچ خدمتکار بدون تقصیر وجود ندارد” قبل از شروع اخبار ما می آید. حتی امروزه در حالی که مدل های آیفون 6 و 6 اس هنوز خریداران دست دوم پیدا می کنند، ما تمام ایرادات تولید آیفون را برای شما گردآوری کرده ایم که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید. در این خبر، 4 خطای اصلی تولید از iPhone 5 را به  سری آیفون 14. در اینجا جزئیات است…

اپل نیز اشتباهاتی انجام می دهد: خطاهای تولید در آیفون ها!

جدیدترین نقص آیفون اپل در سال گذشته رخ داد، به همان تعداد  مدل‌های iPhone 14 Pro  از لرزش عجیب دوربین و صدای کلیک رنج می‌برند. به نظر می رسد که تثبیت دوربین سری Pro هنگام استفاده از برنامه های شخص ثالث کاملاً دیوانه کننده است و به حدی می لرزد که صدای کلیک ایجاد می کند. خوشبختانه این مشکل سخت افزاری نبود زیرا به روز رسانی iOS این مشکل را برطرف کرد. اما این به ما نشان داد که اپل در مراحل تست از برخی نکات صرف نظر کرده است.

خوانندگان قدیمی ما دومین اشتباه بزرگ را به خاطر خواهند آورد. سری آیفون 4 که در سال 2010 معرفی شد، دارای خطای آنتن بود. شما تلفنی داشتید که می توانست 13 سال پیش کاملاً شیک در نظر گرفته شود. آنتن های دستگاه در کناره ها مخفی شده بود و امکان مشاهده آنها برای شما وجود نداشت. با این حال، اوج دیگری در اینجا وجود دارد. با وجود اینکه متوجه آنتن‌ها نمی‌شدید، وقتی تلفن را برمی‌داشتید، آنتن‌ها را مسدود می‌کردید. این بدان معناست که دستگاه در مسائلی مانند “شبکه” ناکافی است.

سومین اشتباه بزرگ این است که اپل برای بار دوم تکرار می کند. با معرفی آیفون 6 در سال 2014، کاربران با یک مدل کاملا جدید پلاس مواجه شدند. با این حال، این گوشی یک مشکل جدی داشت. در برابر خم شدن بسیار ضعیف بود. امروز، همین مشکل را در سری iPhone 15 می‌بینیم. . اینکه آیا دلیل موجهی برای نخریدن آن وجود دارد یا نه قابل بحث است، اما لازم به ذکر است که این یک نقص جدی است.

چهارمین اشتباه بزرگ در واقع مربوط به پس از تولید است تا تولید. همانطور که می دانید، در سال های اخیر ادعاهایی مانند “اپل در حال کاهش سرعت گوشی ها است” مطرح شده است. می توان گفت که این در واقع مانند تلاش برای اطمینان از از دست دادن ویژگی های نسخه های قدیمی با انتشار نسخه های جدید iOS بود. این دقیقا یک تولید نیست، اما کارشناسانی هستند که به روز رسانی سیستم عامل را یک تولید می دانند.

بنابراین فکر می کنید بزرگترین اشتباه اپل در تولید چه بوده است؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش نظرات بیان کنید…

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا