پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

فناوری: Juniper Networks قصد دارد بیش از 400 شغل را در سراسر جهان حذف کند

از شما برای خواندن اخبار در مورد فناوری متشکریم: Juniper Networks قصد دارد بیش از 400 شغل را در سراسر جهان حذف کند و اکنون با جزئیات این خبر

قاهره – سامیه سید – سازنده تجهیزات ارتباطی Juniper قصد دارد به Networks، مستقر در ایالات متحده، بیش از 400 شغل را کاهش دهد، اخراج های برنامه ریزی شده در سراسر سایت های شرکت در سراسر جهان انجام می شود.

 

این شرکت متحمل می شود. هزینه های 59 میلیون دلاری در نتیجه کاهش مشاغل، هزینه های پایان کار نیز احتمالاً 40 میلیون دلار خواهد بود.

 

علاوه بر این، در پرونده اخیر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، Juniper انتظار دارد هزینه‌های دیگر را متقبل شود. سایر بازسازی‌ها و هزینه‌های مربوط به آن به حدود 19 میلیون دلار می‌رسد.

 

 

«این طرح نتیجه یک برنامه جامع است. بررسی اهداف تجاری شرکت، “جونیپر در پرونده خود گفت. هدف آن تمرکز بر تنظیم مجدد منابع و سرمایه گذاری در فرصت های رشد بلندمدت است.” بیانیه افزود: “شرکت معتقد است این طرح همچنین به او اجازه می دهد تا به مدیریت محتاطانه هزینه های عملیاتی برای بهبود حاشیه عملیاتی ادامه دهد.” تا پایان سه ماهه اول سال مالی 2024 در ماه مارس تکمیل شود، اما این شرکت هشدار داد که برخی از مشاغل بالقوه مشمول قوانین محلی و الزامات مشاوره است که می تواند منجر به تمدید روند کاهش نیروی کار فراتر از این تاریخ شود. در برخی کشورها.

 

کاهش شغل بخشی از طرح بازسازی است

تعدیل مشاغل بخشی از طرح بازسازی است که اوایل سال جاری توسط Juniper، شبکه‌سازی اعلام شد. سازنده تجهیزات، یکی از اولین پذیرندگان هوش مصنوعی (AI)، درآمد 1.43 میلیارد دلاری را در سه ماهه دوم گزارش کرد که 13 درصد نسبت به سال گذشته و 4 درصد افزایش متوالی داشته است. کسب و کار ابری آن در سه ماهه دوم 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت، در حالی که کسب و کار ارائه‌دهنده خدمات آن نسبت به سال گذشته به میزان 1 درصد رشد کرد.

 

مدیر عامل شرکت رامی رحیم در تماس با درآمد سه ماهه دوم گفت: «من از شتابی که در کسب و کار سازمانی خود می بینیم بسیار دلگرم می شوم، که نتایج درآمدی بی سابقه ای را به ارمغان آورد و بیش از 45 درصد از کل درآمد ما را به خود اختصاص داد، که نشان دهنده بزرگترین و سریع ترین رشد ما است. بخش ها برای سومین سه ماهه متوالی.

 

به دلیل جذب خریدهای قبلی، و زمان نامشخص استقرار مشتریان، به ویژه در میان برخی از مشتریان ابری بزرگتر ما، دید کمتری داریم. و نتایج درآمد ما احتمالاً در چند فصل آینده تحت فشار قرار خواهد گرفت. بر اساس این پویایی ها، پیش بینی رشد درآمد کل سال خود را کاهش می دهیم. رحیم گفت: «ما همچنان متعهد به دستیابی به سودآوری بهتر هستیم و همچنان انتظار داریم که در سال 2023 به بیش از 100 نقطه پایه بهبود حاشیه عملیاتی دست یابیم.

 

 

div

شما می توانید اخبار مصر و جهان را از وب سایت Your Word از طریق Google News دنبال کنید

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا