پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

طراحی Ultra Galaxy Tab S9 سامسونگ در رندرهای جدید نمایش داده شد

طبق معمول، سامسونگ باید دومین رویداد Galaxy Unpacked را امسال برگزار کند. با در نظر گرفتن سال های گذشته، احتمالاً بین اواخر جولای و اوایل آگوست برگزار می شود. این شرکت برای افشای Samsung Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5 و Galaxy Watch6. اکنون، شایعات اخیر حاکی از آن است که این برند تبلت های جدیدی را نیز در این رویداد افشا خواهد کرد. در میان آنها، سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا ادعایی را داریم که ستاره جدید مجموعه ای از تصاویر لو رفته توسط OnLeaks و MySmartPrice.

مشخصات کلیدی Samsung Galaxy Tab S9

اعتبار تصویر: OnLeaks و MySmartPrice

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra در طراحی شباهت‌هایی با نسل قبلی خود دارد. این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچی AMOLED خواهد بود. این دوربین دارای بریدگی Infinity-V سامسونگ است که دارای دو دوربین در جلو است. در پشت، گلکسی تب اس 9 اولترا دارای تنظیمات دوربین دوگانه است. در قسمت پشتی نیز یک پد شارژ بی‌سیم برای قلم S قرار داده شده است.

اخبار هفته گیزچینا

از نظر ابعاد، تخته سنگ دارای ابعاد 326.4 x 208.6 x 5.5 میلی متر و وزن کمی بیشتر و 737 گرم خواهد بود. این دستگاه از نظر باتری بسیار سخاوتمندانه خواهد بود – ظرفیت عظیم 11200 میلی آمپر ساعتی دارد. با این حال، برای هیولایی با چنین اندازه و وضوح صفحه نمایش نمی توانستیم انتظار کمتری داشته باشیم. به لطف شارژ 45 واتی، که در حال حاضر به عنوان حداکثر پیشنهاد سامسونگ از نظر شارژ می‌باشد، باتری باید نسبتاً سریع شارژ شود.

اعتبار تصویر: OnLeaks و MySmartPrice

شایعه شده است که Galaxy Tab S9 Ultra دارای رتبه IP68 است. در زیر کاپوت، Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy قرار خواهد گرفت. این گوشی باید در انواع با 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. اینها ممکن است با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شوند. مدل پایه با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی دارای فضای ذخیره سازی UFS 3.1 خواهد بود در حالی که سایر گزینه ها دارای استاندارد UFS 4.0 خواهند بود. از نظر نرم افزاری، احتمالاً روی One UI 5.1 با اندروید 13 به عنوان پایه اجرا خواهد شد.

ما انتظار داریم با نزدیک شدن به رویداد بعدی سامسونگ، جزئیات بیشتری ظاهر شود. با عرضه سخت افزار جذاب، این احتمالا یکی از هیجان انگیزترین رویدادها برای طرفداران سامسونگ خواهد بود. علاوه بر Ultra، انواع دیگر تجربه شده مانند Tab S9 FE یا Lite احتمالی.

منبع: gizchina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا