پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

صفحه نمایش سینمایی و دوربین 108 مگاپیکسلی.. موبایل تاچ اینفینیکس قیمتش 6000 پوند

اینفینیکس گوشی هوشمند جدیدی را با طراحی عالی و سبک عرضه کرد که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از جمله دوربین پشتی 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش AMOLED سینمایی و پشتیبانی از سوپرشارژ 45 واتی را ارائه می‌کند که همگی با قیمتی رقابتی هستند.

به گفته وی: “indiatoday”، شرکت Infinix در سال 2017 بازار را فرا گرفت و در طول 6 سال فعالیت خود توانست سهم زیادی از بازار را از طریق دستگاه های کم هزینه به دست آورد و گوشی Infinix Zero 20 یکی از جدیدترین هاست. دستگاه های ارائه شده توسط این برند.

قیمت و مشخصات Infinix Zero 20

Infinix Zero 20 انتخاب خوبی برای کاربرانی است که به دنبال یک دوربین خوب هستند.و یک تلفن باتری دار، این گوشی دارای دوربین 108 مگاپیکسلی با وضوح فوق العاده بالا، صفحه نمایش AMOLED سینمایی، پشتیبانی از شارژ سریع و ده ها ویژگی دیگر است که مصرف کنندگان آن را دوست خواهند داشت.

قیمت و مشخصات گوشی Infinix Zero 20

گوشی Infinix Zero 20 دارای صفحه نمایش AMOLED است، اندازه آن 6.7 اینچ با کیفیت نمایشگر +FHD و وضوح 1080p، از نرخ رفرش 90 هرتز در ثانیه پشتیبانی می کند. Infinix ادعا می کند که Zero 20 دارای صفحه نمایشی است که حس سینمایی همهجانبه ای را ارائه می دهد. 20، مجهز به پردازنده Helio G99 MediaTek، با معماری 6 نانومتری توسعه یافته و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

اینفینیکس Infinix Zero 20 را با دوربین سه گانه پشتی ارائه کرد، دوربین اصلی آن با وضوح 108 مگاپیکسل، متصل به یک دوربین 13 مگاپیکسلی عریض، با یک سنسور 2 مگاپیکسلی اضافی، و تلفن دارای فوکوس خودکار است. دوربین سلفی با سنسور 60 مگاپیکسلی 4500 میلی آمپر ساعت از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند و این گوشی با رابط کاربری XOS 12 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 گیگابایت است، با قیمت 16999 روپیه هند (معادل 6370 پوند مصر).

قیمت و مشخصات Infinix Zero 20

منبع: elbalad

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا