پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

شیائومی SU7 در بزرگراهی در چین جاسوسی کرد

اولین خودروی برقی شیائومی، SU7، منتشر شده است. توسط مقامات چینی از طریق فرآیند صدور گواهینامه، و ما حتی داخل آن را دیده ایم. امروز، زمان آن رسیده است که تصاویر ثابت را پشت سر بگذاریم (هرچند ممکن است زیبا باشند)، و بنابراین بیایید SU7 را در حال حرکت ببینیم.

این خودرو در یک بزرگراه چینی جاسوسی شده بود، با کاموی سنگین پوشیده شده بود، اما هنوز به وضوح SU7 است. و در حال حرکت. نه فقط این، بلکه زمانی که فردی که فیلم را ضبط می‌کرد، شتاب گرفت تا به آن نزدیک‌تر شود، راننده نمونه اولیه آن را فهمید و با شدت بیشتری به پدال ضربه زد و برای خلاص شدن از شر پاپاراتزوی بداهه، مسیر را تغییر داد و احتمالاً در بیش از 200 کیلومتر رانندگی کرد. /h برای رسیدن به آن.

حتی با وجود تمام کامویی که اعمال شده است، از پشت بسیار خوب به نظر می رسد، و این واقعاً جای تعجب نیست. طراحی بسیار زیبا است و طبق گفته مقامات چینی، دارای گزینه دیفرانسیل عقب با موتور 220 کیلووات، حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت، بسته باتری LFP از BYD و وزن محدود 1980 خواهد بود. کیلوگرم.

همچنین یک مدل تمام چرخ متحرک رده بالاتر وجود خواهد داشت که دارای دو موتور با توان مجموع 495 کیلووات، حداکثر سرعت 265 کیلومتر در ساعت، یک باتری سه تایی NMC از CATL، یک بال عقب فعال خواهد بود. ، و وزن محدود 2205 کیلوگرم.

نوشته های مشابه

شیائومی SU7 توسط شرکت دولتی خودروهای آفرود BAIC ساخته خواهد شد. ابعاد آن 4997 میلی‌متر در 1963 میلی‌متر در 1455 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر است، بنابراین ابعادی مشابه با تسلا مدل S. انتظار می‌رود SU7 در سه ماهه اول سال آینده با قیمتی در حدود 300000 یوان به بازار عرضه شود که با نرخ کنونی معادل 39100 یورو است.

از طریق

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا