پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

سامسونگ گلکسی A15 5G در رندرهای فاش شده به نمایش گذاشته شده است

طبق شایعات قبلی، سامسونگ در حال آماده‌سازی یک Galaxy A15 4G و یک Galaxy، و امروز مورد دوم در برخی رندرها به بیرون درز کرده است که آن را با رنگ آبی تیره نشان می دهد. با این حال نگران نباشید، زیرا در رنگ های زرد و مشکی نیز موجود خواهد بود.

منبع تصاویر ادعا می کند که A15 5G با صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی 1080×2400 با نرخ به روز رسانی 90 هرتز عرضه می شود. ظاهراً این دستگاه از تراشه Dimensity 6100+ MediaTek، همراه با حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا پشتیبانی می‌کند.

رندرهای سامسونگ گلکسی A15 5G لو رفت

در شایعات پشتی ما شاهد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهیم بود، در حالی که دوربین سلفی ظاهراً 13 مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می‌شود گلکسی A15 5G دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و حسگر اثر انگشت در کناری است که در دکمه پاور تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

طبق این شایعه، انتظار می‌رود Galaxy A15 5G با قیمتی در حدود 149 دلار به فروش برسد. با قضاوت بر اساس جدول زمانی انتشار نسخه قبلی، باید در چند هفته آینده رسمی شود.

منبع

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا