راهنمای خرید شارژر گوشی شیائومی

اگر به تازگی گوشی شیائومی خریده اید و مثل خیلی از مدل ها و برندها آداپتور گوشی از لوازم جانبی گوشی حذف شده، یا کابل شارژر شیائومی شما فرسوده شده و دیگر کارایی اولیه را ندارد، وقت خرید شارژر اصلی شیائومی رسیده. شارژر از مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل...

sponsor

راهنمای خرید شارژر گوشی شیائومی

اگر به تازگی گوشی شیائومی خریده اید و مثل خیلی از مدل ها و برندها آداپتور گوشی از لوازم جانبی گوشی حذف شده، یا کابل شارژر شیائومی شما فرسوده شده و دیگر کارایی اولیه را ندارد، وقت خرید شارژر اصلی شیائومی رسیده.

شارژر از مهم ترین لوازم جانبی گوشی موبایل است که روی عملکرد باتری و طول عمر مفید آن تاثیر مستقیم دارد و افرادی که از گوشی استفاده های تخصصی و طولانی مدت دارند به آن اهمیت زیادی می دهند.

برای خرید شارژر اصلی شیائومی و انتخاب شارژر مناسب باید ابتدا با استانداردهای شارژر ایده آل آشنا باشید و انواع کابل های موجود در بازار را به خوبی بشناسید. بیسل فروشگاه تخصصی باتری و لوازم جانبی گوشی و تبلت این پست را با هدف ارائه ی اطلاعات لازم هنگام خرید شارژر اصلی شیائومی برای شما تهیه کرده است.

ویژگی های شارژر استاندارد و با کیفیت چیست؟

هنگام خرید کابل شارژ گوشی شیائومی یا آداپتور آن باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. از میزان توان شارژر و نیاز به برق گرفته تا استانداردهای شارژ. تنها شارژ شدن و قابلیت شارژ سریع را مد نظر قرار ندهید، بلکه به عنوان یک مصرف کننده لازم است در عصر تکنولوژی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید از خرید آداپتور مناسب و کابل شارژ با کیفیت گوشی و مهم تر از همه حفظ عمر مفید باتری آن اطمینان حاصل کنید .

به چه میزان توان برای شارژ نیاز دارید؟

میزان توان گوشی شیائومی شما به وات چقدر است؟ شما می توانید مشخصات فنی و اطلاعات این چنینی را در دفترچه راهنمای گوشی یا روی جعبه ی گوشی پیدا کنید. به طور معمول، توان تمام گوشی های هوشمند بین ۱۸ تا ۶۵ وات متغیر است. در این مورد حساس باشید زیرا باید اطمینان حاصل کنید که ظرفیت گوشی با ظرفیت توان شارژر انتخابی شما مطابقت دارد و در غیر اینصورت بهد از مدتی باتری گوشی شما آسیب دیده و از کار خواهد افتاد. اگر جعبه گوشی یا دفترچه راهنما را ندارید، فقط مدل گوشی خود را بشناسید و مشخصات آن را در اینترنت جستجو کنید. شما می توانید آن را در وب سایت تولیدکنندگان برند شیائومی نیز پیدا کنید.

پورت گوشی را بررسی کنید

اگر تمایل دارید از یک شارژر واحد برای گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه های الکترونیکی استفاده کنید اطمینان حاصل کنیدکه شارژر مورد نظر شما می تواند قدرت کافی را در تمام پورت ها به اشتراک بگذارد.

انتخاب بهترین شارژر شیائومی

بعد از اینکه دریافتید کدام شارژر با توان گوشی شما مطابقت دارد، باید اطمینان حاصل کنید از مرکز معتبر ارائه دهنده ی لوازم جانبی آن را تهیه می کنید، چرا که متاسفانه انواع شارژرهای غیراصلی و فاقد کیفیت تحت عنوان شارژر اصلی در بازار موجود هستند که علاوه بر عملکرد ضعیف، با خرید آن ها باعث می شود باتری گوشی شیائومی شما آسیب جدی ببیند.

در ادامه با مشخصات کابل اصلی شیائومی آشنا شوید:

  • در خرید آداپتور شیائومی به فونت روی لوگو توجه کنید، با شناخت فونت اصلی شیائومی به راحتی متوجه تفاوت فاحش فونت آداپتورهای تقلبی خواهید شد.
  • اغلب شارژرهای تقلبی که با کیفیت پایین ساخته می شوند فاقد اطلاعات صحیح روی جعبه هستند. با مطالعه ی جعبه و مشاهده ی این اطلاعات به فیک بودن شارژر پی خواهید برد.
  • شارژر اصلی شیائومی به آهنربا واکنش نشان نمی دهد، اما در شارژرهای فیک این برند پین ها به آهنربا می چسبند و این نشان دهنده ی استفاده از متریال بی کیفیت در ساخت شارژر تقلبی شیائومی است.
  • شارژر شیائومی از نوع شارژرهای مدرن با قابلیت فست شارژ است، اما شارژرهای فیک شیائومی هرچند با نام فست شارژ به فروش می رسند اما هرگز کارایی یک شارژر سریع و قدرتمند را ارائه نمی دهند.
  • وزن شارژر اصلی شیائومی در مقایسه با شارژر فیک شائومی بیشتر بوده و توپر بودن آن محسوس است. در حالیکه شارژر تقلبی شیائومی سبک و آسیب پذیر است و از متریال نامرغوب تولید شده است.
  • ظرافت و اصالت در طراحی شارژر اصلی به خوبی قابل مشاهده است و اگر قبلا شارژر اصلی شیائومی داشته اید در مواجهه با شارژرهای تقلبی این تفاوت را به خوبی تشخیص خواهید داد.
  • کابل شارژ شیائومی و آداپتور آن باید به خوبی به هم متصل شوند و اتصال فیکس و با ثبات داشته باشند. هرگونه شل بودن یا عدم چفت شدن این دو جزء به هم نشان دهنده ی عدم اصلی بودن محصول است.
  • داغ شدن شارژر نشانه ی طبیعی نبوده و شارژر اصلی هنگام شارژ کردن گوشی شما داغ نمی شود. اگر شاهد این علامت بودید از شارژر استفاده نکنید و قبل از اینکه به باتری گوشی صدمه بزنید اقدام به خرید شارژر اصلی شیائومی کنید.
  • شارژر اصلی هنگام اتصال گوشی به رایانه یا سایر سیستم های الکترونیکی پیام شناسایی و تایید گوشی را روی صفحه به شما نشان می دهد.

خرید شارژر اصلی شیائومی

با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب ارائه شد، تمام اطلاعاتی که برای خرید شارژر اصلی باید داشته باشید را کسب کرده اید. بهترین راه برای خرید شارژر اصلی شیائومی و کلیه ی لوازم جانبی موبایل و تبلت به عنوان وسیل الکترونیکی حساس که باید به خوبی مراقبت و نگهداری شوند، خرید از فروشگاه های معتبر و باسابقه است.

با مراجعه فروشگاه بیسل می توانید موجودی محصولات مختلف از جمله انواع شارژر شیائومی را مشاهده کرده و پس از مقایسه آن ‌ها با یکدیگر و پیدا کردن شارژر متناسب با تلفن همراه خود، بهترین گزینه را انتخاب کرده و با کیفیت برتر و قیمت عالی خریداری کنید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.