پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

درایوهای Lightsaber سیگیت، SSD های زیبا برای عصر متمدن تر هستند

به یاد داشته باشید زمانی که سیگیت را ساخت درایوهای ذخیره سازی نسخه ویژه ساخته شده از “فولاد بسکار” که بوبا فت و سایر ساکنان ماندالوریا را می پوشند تا فوق العاده قابل فروش در برابر بلاسترهای پلاسما غیرقابل نفوذ باشند؟ خوب، این شرکت با سخت افزار رایانه شخصی خود با طعم جنگ ستارگان بازگشته است، و این بار حتی درخشان تر است. “Lightsaber Collection” FireCuda M.2 SSD با صفحه های قابل تعویض عرضه می شود که با LED های کیبر روشن می شوند، سلاح انتخابی شما را مشتعل می کنند و قاب کامپیوتر شما را با نور روشن می کنند. قدرت تجارت دیزنی

درایوها از نوع PCIe 4.0 SSD هستند که سرعتی تا 7300 مگابایت بر ثانیه دارند که با FireCuda 530 که در سال 2021 بررسی کردیم مطابقت دارد. اما البته، با چیزی شبیه به این، مشخصات یک مورد ثانویه است. چیزی که شما می خواهید این است که آن شمشیرهای لیزری را مشاهده کنید که روشن می شوند. درایوهای 1 ترابایتی و 2 ترابایتی دارای صفحه های قابل جابجایی هستند که شبیه سلاح های امضا شده دارث ویدر، لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در قالبی سه بعدی است. به طور طبیعی، بشقاب های لوک و اوبی وان آبی می درخشد و ویدر قرمز می درخشد – متاسفم، طرفداران Mace Windu، بهتر است در ماه مه آینده موفق باشید.

Seagate

درایو 1 ترابایتی Lightsaber Edition با قیمت 185 دلار، در حالی که مدل 2 ترابایتی آن 290 دلار هنگفت است. این حدود ۷۵ تا ۸۵ دلار بالاتر از قیمت خیابانی درایوهای FireCude 530 معمولی است. اما آیا واقعاً می توانید بهای رضایتی را که می دانید با دانستن اینکه فضای ذخیره سازی رایانه شخصی شما عشق شما به جنگ ستارگان را به جهان اعلام می کند و به طور رسمی توسط LucasArts مجوز دارد، تعیین کنید؟

خب بله، بدیهی است که می توانید. قیمت 75 دلار است، زیرا این درایوهای با مضمون جنگ ستارگان برتری را نسبت به پسرعموهای زمینی‌تر FireCuda خود دارند.

متن کامل در pcworld

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا