پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 و قیمت دو نسخه لو رفت

نینتندو ظاهراً در حال کار بر روی کنسول بازی آینده خود است Nintendo Switch 2. اخیراً اطلاعات زیادی در مورد سوئیچ 2 منتشر شده است. آخرین اطلاعات اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار احتمالی و انواع مختلفی که ممکن است معرفی شوند ارائه می دهد.

Nintendo Switch 2

شایعه می‌شود که Nintendo Switch 2 در 24 سپتامبر 2024 عرضه شود

طبق گزارش منبعی به نام SoldierDelta، نشانه هایی وجود دارد که نینتندو قصد دارد دو نوع از این کنسول آینده را ارائه دهد. یکی از آنها دارای تنظیمات سنتی است، در حالی که دیگری فقط دیجیتالی خواهد بود. شایعه شده است که مدل معمولی 449 دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که نسخه دیجیتال با قیمت 399 دلار کمی مقرون به صرفه تر خواهد بود. تاریخ انتشار مورد انتظار 24 سپتامبر سال آینده است، اگرچه در صورت بروز هر گونه مشکل، احتمال تأخیر تا 3 نوامبر وجود دارد.

برخلاف گمانه زنی های قبلی در مورد صفحه نمایش OLED، نینتندو سوییچ 2 دارای صفحه نمایش LED است. علاوه بر این، صحبت هایی در مورد گنجاندن قابلیت های واقعیت افزوده ویژه (AR) با نام رمز توسعه به نام “NG” وجود دارد (اگرچه این یک نام رسمی نینتندو نیست).

Nintendo Switch 2 to Launch in 2024 with LCD Display Instead of OLED and Backwards Compatibility - Gizmochina

اعتبار SoldierDelta ناشی از افشای اطلاعات دقیق در گذشته است، و ارتباطی با افشاگر معتبر دیگر، The Snitch وجود دارد. با این حال، لازم به یادآوری است که نینتندو هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد این کنسول جدید ارائه نکرده است.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، نینتندو سوییچ 2 قصد دارد با رقبای سرسخت خود، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S/X رقابت کند. جزئیات فاش شده نشان می دهد که سوئیچ 2 دارای 12 گیگابایت حافظه رم خواهد بود که ارتقای قابل توجهی نسبت به مدل فعلی 4 گیگابایتی دارد. این امر آن را در کنار ظرفیت رم کنسول های PS5 و Xbox Series در موقعیت رقابتی قرار می دهد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سوئیچ 2 ممکن است فناوری پیشرفته DLSS 3.1 انویدیا که هم جلوه های بصری و هم گیم پلی بازی هایش را بهبود می بخشد.

تنسنت، توزیع‌کننده انحصاری نینتندو سوییچ در چین، به تازگی Nintendo Switch Mario Red Edition را با قیمت 2599 یوان (356 دلار) منتشر کرده است. این نسخه ویژه دارای طراحی قرمز رنگ است و نسبت به مدل اصلی بهبودهایی ارائه می‌کند، از جمله صفحه نمایش OLED بزرگ‌تر و افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا