پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

به سوی دنیای فناوری … راه اندازی رویداد “هوشمندتر” در ریاض

از شما برای خواندن اخبار در مورد به سوی دنیای فناوری…راه اندازی رویداد “هوشمندتر” در ریاض متشکریم، و اکنون با جزئیات شروع می کنیم.

عربستان سعودی مرجع داده ها و هوش مصنوعی (SDAIA)، با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد استعداد و خلاقیت ملک عبدالعزیز و همراهانش (استعداد).

این رویداد اولین ابتکار المپیاد ملی برنامه نویسی و هوش مصنوعی “هوش مصنوعی” است که به دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان اختصاص یافته است و شاهد تعامل بسیار خوبی از حدود 10000 دانش آموز اعم از دختر و پسر در شرایط استثنایی بوده است. و اجراهای خیره کننده که ترکیبی از رقابت و الهام در اشکال مختلف آموزشی و سرگرم کننده است.

به سوی دنیای فناوری های پیشرفته

این رویداد شامل ارائه های مختلفی در مورد استفاده از هوش مصنوعی، آینده پیشرفته آن و ارتباط آن با انسان و برگزاری مسابقاتی بود که این انگیزه را ایجاد می کند. نسلی برای حرکت رو به جلو به سمت دنیای فناوری های پیشرفته جوایز قدردانی به آنها اهدا شد.در این مراسم سخنرانی الهام بخشی توسط یکی از دانش آموزانی که در سراسر جهان در زمینه های علمی و شیمی به موفقیت های ملی دست یافتند علاوه بر ارائه ارائه شد. در المپیاد ملی برنامه نویسی و هوش مصنوعی.

همچنین این رویداد شاهد برگزاری مسابقات و غنی سازی بازی های الکترونیکی بود که تفکر خلاق را در یافتن راه حل های نرم افزاری با استفاده از هوش مصنوعی مانند: Smart Guardian، X/O، Rocket League با حضور گروهی توسعه می دهد. استعدادها و متخصصان نسل آینده در بازی های الکترونیکی.

ایجاد یک نسل ملی امیدوارکننده

رویداد “هوشمندتر” با هدف ایجاد نسلی امیدوارکننده از برنامه نویسان ملی است که در تکنیک های برنامه نویسی و هوش مصنوعی به شیوه ای مدرن مهارت دارند که تاثیرگذاری در روشی که به رهنمودهای رهبری فرزانه در توانمندسازی و پیشرفت جوانان دست می یابد.به عنوان انرژی تمام نشدنی.

بدر المجردی، مدیر بخش مسابقات موحیبه، بر اهمیت برگزاری مسابقات علمی در همه زمینه ها و ارزش زیادی که به نظام آموزشی می افزاید، تاکید کرد و همچنین به ایجاد شهروندی با توانایی کمک می کند. رقابت جهانی، با اشاره به اینکه راه اندازی المپیاد ملی برنامه نویسی و هوش هوش مصنوعی به گسترش فرهنگ برنامه نویسی رقابتی در بین دانش آموزان کمک می کند و این امر بر ارتقای سطح توانایی های انسانی عربستان سعودی در همه زمینه های فنی منعکس خواهد شد.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا