• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • بهترین دوره آموزش سئو در مشهد + معرفی 8 کلاس آموزش سئو مشهد

بهترین دوره آموزش سئو در مشهد + معرفی 8 کلاس آموزش سئو مشهد

بهترین دوره آموزش سئو در مشهد باید شامل ویژگی هایی چون مدرس با دانش بالا در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ، محیطی پویا، تمرینات عملی و اجرایی در زمینه سئو، آموزش ابزارهای جانبی seo، پشتیبانی تضمینی و … باشد. در ادامه این مقاله از کارینت قصد داریم تا شما عزیزان...

sponsor

بهترین دوره آموزش سئو در مشهد + معرفی 8 کلاس آموزش سئو مشهد

بهترین دوره آموزش سئو در مشهد باید شامل ویژگی هایی چون مدرس با دانش بالا در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ، محیطی پویا، تمرینات عملی و اجرایی در زمینه سئو، آموزش ابزارهای جانبی seo، پشتیبانی تضمینی و … باشد. در ادامه این مقاله از کارینت قصد داریم تا شما عزیزان علاقمند به آموزش سئو در مشهد را با بهترین دوره ها و کلاس های حضوری در این شهر آشنا کنیم.

بهترین کلاس های آموزش سئو مشهد

رایا پارس

آکادمی آموزشی رایا پارس به عنوان یکی از دوره های آموزشی در زمینه سئو در شهر مشهد مقدس است. این آکادمی اقدام به برگزاری دوره های حضوری و غیر حضوری در 25 ساعت کلاس عملی با مدرک معتبر فنی و حرفه ای کرده است. این دوره آموزشی توسط مهندس معین در آکادمی رایا پارس برگزار می شود که شما عزیزان می توانید در این کلاس ها ثبت نام کنید.

مزایا شرکت در این دوره آموزشی به نقل از وبسایت rayapars

عنوان بندی و ارائه سر فصل های مناسب، فایل های ویدئویی با کیفیت ضبط شده تمام کارگاه ها در اپلیکیشن آکادمی رایا پارس، پشتیبانی کامل مدرس تا فراگیری کامل شما و تسلط شما به مباحث هر کارگاه، کانال تلگرامی جهت پرسش و پاسخ و رفع اشکالات دانشجویان و معرفی به کار دانشجویان پس از دوره آموزشی است.

وبسایت: رایا پردازش هزاره چهارم پارس

شماره تماس: 05136035436

مهدی مهران

از دیگر دوره های آموزشی سئو در مشهد، کلاس حضوری سئو مهدی مهران است. این دوره آموزشی در 30 ساعت آموزش حضوری و 65 ساعت آموزش ویدیویی در شهر مشهد برگزار می شود. این دوره با توجه به نیاز دانشجو و با یک آزمون کتبی و تئوری در خصوص مفاهیم سئو آغاز می شود و کاربر با توجه به موارد آن اقدام به پاسخگویی آزمون می کند. پس از پایان آزمون مدرس (آقای مهندس مهدی مهران) با توجه به سطح دانشجو اقدام به تدریس دوره به صورت ویژه می کند.

دوره آموزش سئو در مشهد مهدی مهران در دو مدل حضوری و مجازی برگزار می شود که کاربر برحسب نیاز خود می تواند در این دوره آموزشی شرکت کرده و اطلاعات جامع سئو خود را بالا ببرد.

از مزایا شرکت در دوره های آموزشی مهدی مهران به نقل از وبسایت mahdimehr1.ir:

تجربه بالا در آموزش بیش از 100 دانشجو علاقمند سئو، آموزش براساس آخرین الگوریتم های گوگل، ارائه راهکارهای موثر در خصوص توسعه سئو در مشهد و معرفی دانشجویان به بازار کار.

شما عزیزان می توانید جهت ارتباط و شرکت در کلاس های آموزشی با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

آدرس سایت: مهدی مهران

شماره تماس: 09357223284

سئو در مشهد مهدی مهران
سئو در مشهد مهدی مهران

DM House

یکی دیگر از دوره های آموزشی سئو در مشهد، دوره آموزشی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام هوس است. این دوره به صورت حضوری و در دو مدله خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود که علاقمندان می توانند با توجه به نیاز خود در این دوره آموزشی شرکت کنند. در این دوره صفر تا صد سئو به صورت عملی در قالب جلسات 3 ساعته برگزار می شود و به نقل از وبسایت دی ام هوس مزایا شرکت در کلاس های آموزش حضوری سئو در مشهد این آکادمی موارد زیر است:

آژانس دیجیتال مارکتینگ dmhouse با توه به اهمیت و نقش سئو در رشد کسب و کارهای آنلاین تصمیم گرفت به کمک یک تیم حرفه‌ای و ماهر هر آنچه نیاز داری رو همراه با فوت کوزه گری به سئوکارها یاد بده تا اونا هم بتونن خوش بدرخشن.

همچنین مدرس این دوره آقای الیاس علیپور، یکی از سئوکاران مشهد است.

سایت: dmhouse.agency

شماره تماس: 09038846494

حسین یوسفی

یکی از قدیمی ترین سئوکاران مشهد که می توان او را از جزو ده سئوکار برتر ایران هم نام برد، حسین یوسفی است. این متخصص سئو با توجه به نیاز جامع سئو مشهد اقدام به برگزاری کلاس های آموزش سئو در این شهر کرده است تا کاربران بتوانند به بهترین نحوه کلیات سئو و بهینه سازی سایت را متوجه شوند.

جهت شرکت در دوره آموزش سئو سایت در مشهد می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۰۹۳۷۹۷۱۱۳۱۰

سایت: حسین یوسفی سئو

حسین یوسفی سئوکار
حسین یوسفی سئوکار

جواد یاسمی

شرکت یاسئومی با دارا بودن سابقه ای 4 ساله توانسته است نام خود را به عنوان برترین شرکت آموزش سئو در مشهد، به عموم مردم معرفی کند و توانسته است در طول این سال ها از مدرسان برتر آموزش سئو چون جواد یاسمی به عنوان مدیرعامل شرکت و مهدی مهران به عنوان یکی از مدرسین دوره آموزش سئو در مشهد بهره ببرد.

مزایا شرکت در دوره آموزشی سئو مشهد آکادمی یاسمی به نقل از وبسایت آن ها:

اولین جلسه آموزشی سئو سایت در مشهد توسط مشاور سئو جواد یاسمی برگزار خواهد شد. این جلسه سطح دانش سئو شما را مشخص می کند و با توجه به علاقه شما یک مسیر توسعه فردی در کارهای سئو سایت به شما پیشنهاد خواهد شد. برخی از ابتدا باید محتوا را آموزش ببینید و بعد به دنیای بهینه سازی وارد شوند. برخی باید تکنیکال و کد نویسی را یاد بگیرید و به دنیای سئو فنی وارد شوند. برخی در ساختن بک لینک ها استعداد دارند و باید به دنیای سئو خارجی وارد شوند.

شماره تماس: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰

آدرس سایت: javadyasemi.ir

پانا مارکتینگ

یکی دیگر از دوره های آموزش بهینه سازی سایت در مشهد، دوره های پانا مارکتینگ است، این دوره های آموزشی 15 هم هر فصل آغاز می شود. در این دوره آقای پدرام ریاحی اقدام به آموزش سرفصل ها می کند و پس از آن با کمک اسلایدرهای آموزشی نسبت به آموزش سئو اقدام می کنند.

شماره تماس: 09017600858

آدرس سایت: panamarketing.ir

مشهد سئو

مشهد سئو متشکل از چند تیم تخصصی برای ارائه خدمات توسعه فروش آنلاین و وب برندینگ است ، تیم دیجیتال مارکتینگ مستقیما زیر نظر مدیر شرکت ، آقای مهندس شفاپور فعالیت میکند. در این دوره آموزشی تیم مشهد سئو، اقدام به آموزش سئو به صورت حضوری و آنلاین می کنند و به گفته وبسایت mashhadseo، کلیه دوره به صورت پروژه محور و کاملا کاربردی قابل اجراست.

شماره تماس: 09158983103

وبسایت: mashadseo.ir

کلاس حضوری سئو در مشهد
کلاس حضوری سئو در مشهد

آکادمی آموزش سئو در مشهد

یکی از جدیدترین آموزشگاه های آموزش سئو در مشهد است که به صورت تخصصی اقدام به آموزش نحوه سئو وبسایت در شهر مشهد میپردازد. از ویژگی های این دوره آموزشی می توان آموزش سئو انگلیسی و آموزش سئو تکنیکال در مشهد اشاره کرد.

جهت یادگیری سئو و ارتباط با این مجموعه آموزشی می توانید از طریق راههای زیر اقدام کنید:

آدرس سایت: کلاس آموزش سئو در مشهد

دوره آموزش سئو در مشهد برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی مناسب تمامی افراد علاقمند به یادگیری سئو و آن کسانی است که به دنبال رونق و پیشرفت کسب و کار خود در اینترنت هستند است. همچنین افراد مشاغل دیگر هم می توانند برای یادگیری سئو اقدام کنند.

اهمیت یادگیری سئو در مشهد
اهمیت یادگیری سئو در مشهد

قیمت دوره آموزش حضوری سئو در مشهد

قیمت دوره های آموزشی سئو در مشهد با توجه به تخصص مدرس، تعداد جلسات، سطح کلاس و … قابل تغییر است و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن نام برد.

سرفصل های آموزشی تدوین شده در دوره آموزش سئو در مشهد

غالبا سرفصل های دوره های آموزشی سئو در مشهد با توجه به استراتژی آموزشگاه مشخص می شود اما می توان گفت موارد زیر در تمامی کلاس ها یکسان است.

  • آموزش مفاهیم پایه سئو
  • آشنایی با الگوریتم های گوگل
  • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
  • آموزش سئو داخلی و محتوا
  • آموزش سئو خارجی
  • آشنایی با مفاهیم فنی سئو
  • آشنایی با سئو تکنیکال
  • نحوه تنظیم قرارداد سئو

جمع بندی

شهر مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران دارای شرکت ها و مراکز مختلفی است که برای ورود به بازار دیجیتال و فروش اینترنتی نیاز به یک متخصص کاربلد دارد. در این مقاله سعی کردیم به معرفی انواع دوره های آموزشی برتر سئو در مشهد بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید با ویژگی های دوره های مختلف آموزشی آشنا شوید و اقدام به شرکت در آن ها کنید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.