پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژیکسب و کار

نقشه گوگل مپ مترو تهران | الحاق خطوط مترو به اپ گوگل مپ

نقشه گوگل مپ مترو تهران، یک گزینه هوشمندانه برای مسیریابی در شهر است. مترو تهران دارای خطوط و ایستگاه‌های متعدد و زیادی است؛ از این رو دانلود نقشه آن روی اپ گوگل مپ برای دسترسی به هر ایستگاه و خط ضروری است چراکه در بیشتر مواقع یک تصویر از نقشه به تنهایی کافی نیست و به راهنمایی فراتر از آن نیاز داریم.

 نقشه مترو تهران روی گوگل مپ علاوه بر اینکه تمام خطوط، ایستگاه‌ها (فعال و غیرفعال) و تقاطع آنها را نمایش می‌دهد؛ واقع شدن آن روی نقشه شهر باعث می‌شود تا بتوانید فاصله هر ایستگاه را تا مقصدی که می‌خواهید بروید، را ببینید. فاصله ایستگاه ها نیز از هم مشخص است و می‌توانید تخمین بزنید چه قدر باید برای رفت و آمد زمان صرف کنید. حتی با افتتاح هر ایستگاه دیگر نیازی به بروزرسانی هم ندارید چرا که با یک نقشه آنلاین روی اپ گوگل مپ گوشی خود طرف هستید. فقط کافی است بدانید چطور این نقشه گوگل مپ مترو تهران را به اپ موبایل خود اضافه کنید که راهنمای آن را در ادامه قدم به قدم برای شما شرح می‌دهیم.

راهنمای الحاق خطوط مترو به اپ گوگل مپ

چگونه باید از نقشه گوگل مترو تهران استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم از این نقشه یک نسخه همیشگی در اپ گوگل مپ گوشی خود داشته باشیم؟ البته! در ادامه به صورت قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم تا چگونه نقشه مترو را به گوگل مپ خود اضافه کنید.

  1. در قدم اول عبارت «نقشه مترو لحظه آخر» را در گوگل جست‌‌وجو کرده و روی سایت لحظه آخر کلیک کنید. (برای دسترسی مستقیم می‌توانید روی لینک پارگراف اول همین صفحه نیز کلیک کنید)
  2. با کمی اسکرول کردن در صفحه باز شده، تصویر نقشه مترو تهران روی گوگل مپ برای شما نمایش داده می‌شود که همین تصویر بالاست. روی تصویر کلیک کنید تا نقشه گوگل باز شود.
  3. اگر با گوشی خود وارد لینک شده‌اید، هم اکنون خطوط مترو روی اپ گوگل مپ الحاق شده است. اما در حال حاضر همیشگی نیست و بعد از چند روز ناپدید می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق باید نقشه را بوک مارک کنید؛ در غیر اینصورت ممکن است هربار لازم شود روند فوق تکرار کنید.
  4. برای بوک مارک نقشه گوگل مپ مترو تهران باید ستاره بالای منوی سمت چپ را بزنید. (اگر ستاره‌ای در گوشی خود پیدا نمی‌کنید، با بازکردن لینک روی مروگر در دسکتاپ یا زدن نمایش دسکتاپ در مرورگر موبایل، می‌توانید آن را ببینید).
  5. با بوک مارک کردن به روش فوق، نقشه مترو در بخش Saved شما ذخیره می‌شود و با هربار رفتن به آنجا در اپ گوگل مپ، اسکرول به پایین صفحه و وارد شدن به بخش Map می‌توانید به نقشه بوک مارک شده دسترسی داشته و نمایش آن را در اپ گوگل مپ مجددا فعال کنید.
راهنمای دانلود نقشه مترو روی اپ گوگل مپ
راهنمای دانلود نقشه مترو روی اپ گوگل مپ

مزایای استفاده از نقشه گوگل مپ مترو تهران

مسلما با عکس ساده نقشه مترو تهران، تنها ایستگاه و خطوط برای شما قابل مشاهده است و نمی‌توانید نقشه شهر را هم ببنید و با آن مسیریابی کنید. از طرفی عکس‌های نقشه مترو خود به خود به روز نمی‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود که به چالش‌های زیادی برخورد کنید. این مزیت اصلی نقشه گوگل مپ مترو است؛ در ادامه تمام مزایا را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • نقشه گوگل مپ مترو تهران، با فعال شدن هر ایستگاه نیاز به آپدیت مجدد ندارد و خود به خود به روز می‌شود.
  • با داشتن این نقشه در گوگل مپ خود دیگر نیازی نیست هر بار برای کسب اطلاعات، عکس نقشه مترو تهران را دانلود کنید بلکه باز کردن اپ گوگل مپ کافی خواهد بود.
  • نیازی به نصب اپلیکیشن جداگانه (که ممکن است به امن بودن برخی از آنها شک داشته باشید) برای دسترسی به خطوط و ایستگاه‌های مترو نیست.
  • با کمک چنین نقشه‌ای، می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه به لوکیشن زنده خود یا مقصدی که قصد رفتن به آن را دارید، را پیدا کنید.
  • با کمک نقشه آنلاین مترو تهران می‌توانید فاصله یک ایستگاه تا ایستگاه بعدی را به صورت چشمی مشاهده کنید و مدت زمان رفت‌وآمد را تخمین بزنید.
  • مسیریابی واضح‌تری خواهید داشت و به راحتی می‌توانید خطوط و ایستگاه هایی که باید در سطح شهر طی کنید را روی نقشه تهران ببینید.
  • با استفاده از این نقشه بروز، امکان مشاهده محل تلاقی خطوط مختلف در سطح شهر وجود دارد.
نقشه کامل مترو بعد از بهره برداری از تمام خطوط
نقشه کامل مترو بعد از بهره برداری از تمام خطوط

اطلاعات بیشتر درباره مترو تهران

در این بخش اطلاعات کلی در خصوص نقشه گوگل مترو تهران را در اختیار شما قرار دادیم. با اضافه کردن خطوط مترو روی اپ گوگل مپ خود، می‌توانید به راحتی همیشه به آن دسترسی داشته و دیگر نیازی به دانلود مجدد هربار نقشه بعد اضافه شدن ایستگاه‌های جدید نداشته باشید.

چناچه زیاد از مترو استفاده می‌کنید، بد نیست برای استفاده بهینه‌تر از آن، اطلاعات بیشتری از قبیل ساعت کاری، قیمت بلیط، وضعیت توسعه خطوط (ایستگاه که درحال ساخت هستند و نقشه کامل مترو در آینده بعد از تکمیل شدن آنها) هم کسب کنید تا هزینه کمتری (از نظر زمان و قیمت) متحمل شوید. برای کسب این اطلاعات کافی به مجموعه مقالات سایت لحظه آخر درباره مترو تهران مراجعه کنید. برای دسترسی به این اطلاعات، می‌توانید سرچ کرده یا روی لینک‌های درج شده در نقشه گوگل مترو تهران کلیک کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا