پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

بهترین برنامه های یادآوری نماز به موقع

نماز برای مسلمانان ستون دین اسلام است، زیرا خداوند متعال می فرماید: «نماز برای مؤمنان حکمی ثابت است.» در اینجا بهترین اپلیکیشن های اوقات نماز در گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد که از طریق آنها نماز خود را حفظ خواهید کرد. و قبل و در وقت اذان برای هر نماز به شما اطلاع می دهد و موارد زیر مهم ترین برنامه های آیفون و اندروید برای یادآوری اذان نمازهای پنج گانه است. یک برنامه هوشمند که به طور خودکار شما را از اوقات نماز با توجه به مکان شما مطلع می کند. در کاربرد دعاهای شما متمایز است، الگوریتم Salatuk از روش های حسابی بزرگی که توسط بسیاری از کشورهای اسلامی اتخاذ شده است پشتیبانی می کند. اپلیکیشن بسته به موقعیت مکانی شما، روش محاسبه مناسب، مکتب فقهی و اذان را انتخاب می کند و رنگ های اپلیکیشن فوق العاده، ملایم و برای چشم راحت است، می توانید اپلیکیشنی را که دوست دارید طراحی کنید.

میلیون ها مسلمان در سراسر جهان اپلیکیشن فوق العاده موذن را دانلود کرده اند. یک برنامه مهم و ضروری برای هر مسلمان، از طریق این برنامه شما همیشه از تمام اوقات نماز بسته به مکانی که در آن هستید، یادآوری می کنید. در این نرم افزار متمایز است که زمان نماز را با توجه به موقعیت جغرافیایی شما تغییر می دهد. برای انواع گوشی های هوشمند.

اپلیکیشن Athan Athan

«با عثان مسلمان بهتر شوید» لوگوی برنامه اذان که در اوقات نماز، قرآن و قبله تخصص دارد. از طریق اپلیکیشن آتان می توانید نماز خود را اقامه کنید، قرآن کریم را بخوانید، ادعیه بگیرید، تقویم هجری و میلادی را بدانید و نماز خود را در دفتر دعا ثبت کنید تا از میزان تعهد خود به اقامه نمازهای پنج گانه مطلع شوید. همچنین می توانید نزدیکترین مساجد را در منطقه خود بیابید و در هر نماز صدای اذان را بشنوید، با دانستن جهت قبله، ترجمه و تلفظ قرآن کریم را نیز فراهم می کند.

برنامه مصلی

نمایش برنامه قرآن کامل با فونت های زیبا و انتخاب صدای اذان: از طریق این اپلیکیشن می توانید صدای اذان را انتخاب کنید که شما از بین چندین گزینه و اوقات نماز ترجیح می دهید: از طریق برنامه نمازگزار می توانید با تعیین مکان خود به راحتی از اوقات نمازهای پنج گانه و جهت قبله مطلع شوید. و جهت قبله صحیح از هر کجا، تسبیح الکترونیکی، ذکر و ادعیه و دانستن مکان نزدیکترین مساجد به شما.

مسلم پرو

 

Muslim Pro یکی از برنامه های منحصر به فرد برای اذان و اوقات نماز است. میلیون ها مسلمان در سراسر جهان این برنامه را دانلود کرده اند زیرا در تعیین نماز دقیق است. بار. وجه تمایز این اپلیکیشن از دیگر برنامه های قبلی این است که حاوی نقشه رستوران های حلال و مکان های مساجد در سراسر جهان است، بنابراین برای مسلمانان خارج از کشور در کشورهای غیر اسلامی بسیار مناسب است.

منبع: elbalad

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا