بررسی تکنو فانتوم X2

مقدمه از آنجایی که اخیراً فانتوم ایکس 2 پرو را بررسی کردیم، می‌خواهیم فرض کنیم که بخش بزرگی از خوانندگان ما اکنون با Tecno به عنوان یک ابزار آشنا هستند. نام تجاری. با این حال، ما یادداشت های صخره را به شما می دهیم. تکنو یکی از برندهای زیر کلاه...

Article

بررسی تکنو فانتوم X2_639cee1a0f731.jpeg

مقدمه

از آنجایی که اخیراً فانتوم ایکس 2 پرو را بررسی کردیم، می‌خواهیم فرض کنیم که بخش بزرگی از خوانندگان ما اکنون با Tecno به عنوان یک ابزار آشنا هستند. نام تجاری. با این حال، ما یادداشت های صخره را به شما می دهیم. تکنو یکی از برندهای زیر کلاه غول فناوری چینی Transsion است. عمدتاً در بازارهای خارج از کشور و مهمتر از همه در آفریقا استفاده می شود. اگر نام Tecno را شنیده‌اید، به احتمال زیاد مربوط به خط محبوب Camon آن‌ها است – مجموعه‌ای از دستگاه‌های ارزشمند با تمرکز واضح بر تجربه دوربین. با این حال، خط فانتوم نیز وجود دارد که کم و بیش به موجودیت جداگانه خود تبدیل شده است. هدفی که هدف آن ارائه دستگاه ها و تجربیات واقعاً برجسته است.

سال گذشته نسخه اصلی Phantom X منتشر شد، و اکنون سری Phantom X2 اینجا است. این شامل دو دستگاه است – Pro که قبلاً بررسی شده و مدل وانیلی Phantom X2 که امروز در دفتر داریم.

Tecno Phantom X2 review
چپ: Phantom X2 Pro • راست: Phantom X2

خانواده Phantom X2 هنوز هم به روش‌های خاصی دنبال نسل قبلی خود است، اما به طور کلی یک سرمایه‌گذاری در فضای پرچم‌دار واقعاً ممتاز برای Tecno است. درست مانند برادر پرو خود، فانتوم X2 دارای طراحی ممتاز چشم نواز و لوازم داخلی پرچمدار با چیپست MediaTek Dimensity 9000، صفحه نمایش خمیده AMOLED و بسته باتری بزرگ است.

مشخصات Tecno Phantom X2 در یک نگاه:

  • بدنه: 164.6×72.7×8.9mm، 203 گرم؛ جلو شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، فریم آلومینیومی، پشت پلاستیکی.
  • نمایشگر: 6.80 اینچ AMOLED، 120 هرتز، وضوح 1080×2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، 387ppi.
  • چیپست: MediaTek Dimensity 9000 (4 نانومتر): هشت هسته ای (1×3.05 گیگاهرتز Cortex-X2 و 3×2.85 گیگاهرتز Cortex-A710 و 4×1.80 گیگاهرتز Cortex-A510). Mali-G710 MC10.
  • حافظه: 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم؛ UFS 3.1.
  • سیستم عامل/نرم افزار: Android 12، HIOS 12.
  • دوربین عقب: واید (اصلی): 64 مگاپیکسل، PDAF، OIS؛ زاویه فوق العاده گسترده: 13 مگاپیکسل، f/2.2، 1/1.3 اینچ، 1.12 میکرومتر، AF؛ عمق: 2 مگاپیکسل.
  • دوربین جلو: 32 مگاپیکسل، (واید).
  • فیلمبرداری: دوربین عقب: 4K@30/60fps، 1080p@30fps. دوربین جلو: 1080p@30fps.
  • باتری: 5160mAh؛ 45 وات سیمی، 54 درصد در 20 دقیقه، 100 درصد در 60 دقیقه (تبلیغ شده).
  • متفرقه: اثرانگشت خوان (زیر نمایشگر، نوری)؛ NFC؛ رادیو FM، ضبط.

این نکات برجسته بین مدل‌های وانیلی و پرو به اشتراک گذاشته شده است. در واقع، بیشتر چیزها هستند. هنگام ساخت Phantom X2 سطح پایین تر، Tecno تصمیم گرفت تا جایی که ممکن است برادر Pro خود را دست نخورده نگه دارد. این دو گوشی از نظر ظاهری و مشخصات تقریباً یکسان هستند. وانیل به طور قابل توجهی فاقد دوربین تله‌فوتوی پرتره جمع‌شونده Phantom X2 Pro است.

با این وجود، تمرکز بر روی عکاسی هنوز به وضوح در فانتوم X2 معمولی وجود دارد. دارای یک دوربین اصلی بزرگ 64 مگاپیکسلی، مجهز به OIS، و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین سلفی بزرگ 32 مگاپیکسلی.

جعبه گشایی

قبل از اینکه به تفاوت‌های دوربین یا هر یک از جنبه‌های دیگر فانتوم X2 بپردازیم، باید جعبه خرده‌فروشی آن را بررسی کنیم. مدل وانیلی مانند برادر خود، در یک جعبه مقوایی بزرگ و محکم ارسال می‌شود.

Tecno Phantom X2 review

جعبه پر از لوازم جانبی است که همیشه عالی است. بدون ترتیب خاصی، علاوه بر گوشی، در داخل جعبه، یک شارژر 45 واتی و یک کابل USB Type-A به Type-C نیز برای همراهی با آن پیدا می کنیم. به نظر می رسد کابل استاندارد بدون هیچ پین اضافی یا هر چیز دیگری باشد، بنابراین در صورت لزوم می توان آن را به راحتی تعویض کرد. همچنین در جعبه یک جفت هدفون زیبا با یک میکروفون درون خطی وجود دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Tecno همچنین به شما یک هارد کیس رایگان می دهد. هم ظاهر و هم حس بسیار خوبی دارد و به طور کلی یک درجه بالاتر از هر کیس همراه دیگری است که ما به دیدن آن عادت داریم. حتی دارای پایه پایه یکپارچه به عنوان یک ویژگی جایزه است.

به طور کلی، Tecno واقعاً همه چیز را در بسته خرده فروشی Phantom X2 انجام داد. شکایت از همه چیزهای اضافی که در جعبه دریافت می کنید دشوار است.

منبع

برچسب ها
0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.