پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اینتل با آخرین به روز رسانی عملکرد بازی را دو برابر می کند

اینتل همچنان به حرکت های قابل توجه در دنیای کارت گرافیک ادامه می دهد. در نهایت، این شرکت ادعا می کند که به روز رسانی جدید برای کارت های گرافیک Intel Arc تا 119 درصد عملکرد را در بیش از 20 بازی افزایش می دهد.

اینتل برای DX11 و DX12 با به‌روزرسانی Arc آماده می‌شود

اینتل به‌روزرسانی درایور جدیدی را برای کارت‌های گرافیک سری Arc Alchemist خود منتشر کرده است که نوید عملکرد در بسیاری از بازی‌های محبوب را می‌دهد. بسته جدید، نسخه 31.0.101.4885، تا 119 درصد عملکرد را در برخی بازی‌ها افزایش می‌دهد.

intel launches arc pro a-series

قابل توجه ترین این عناوین Deus Ex: Human Revolution بود که شاهد افزایش عملکرد 119 درصدی در تنظیمات گرافیکی 1080p / بالا بود. Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops 3 با استفاده از DX11 عملکردی به ترتیب 90 و 88 درصد در 1080p افزایش دادند.

اینتل گفته است که عملکرد را در 20 بازی مختلف که DX11 و DX12 را پوشش می‌دهند، افزایش داده است. برخی دیگر از عناوین برجسته عبارتند از Age of Empires 2: Definitive Edition که در تنظیمات Ultra 42 درصد سریعتر در 1080p است. Forza Motorsport 7 در 1440p با DX12 19 درصد سریع‌تر خواهد بود.

European Union sets new fine amount for Intel تعیین می کند

اتحادیه اروپا مبلغ جریمه جدیدی را برای Intel تعیین می کند

تنظیم‌کنندگان اتحادیه اروپا اکنون تصمیم گرفته‌اند که اینتل باید جریمه 400 میلیون دلاری را در جلسه‌ای جدید بپردازد.

ادعاهای عملکرد اینتل با برخی هشدارها همراه است. حتی اگر این شرکت درصد افزایش را فاش کرد، نرخ فریم واقعی را به اشتراک گذاشت. بنچمارک‌ها همچنین روی رایانه‌های شخصی پیشرفته با پردازنده‌های نسل سیزدهم و 32 گیگابایت رم اجرا می‌شوند.

به نظر می‌رسد که درایور نیز در مورد اشکالات پیشرفت کرده است. اینتل گفت که مشکلات عملکرد در Starfield برطرف شده است، اما هنوز برخی از اشکالات در بافت و نور وجود دارد.

نظر شما در مورد این چیست؟ لطفاً فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا