پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
قالب و افزونه وردپرس

افزونه WooSwatches، انتخاب رنگ و سایز محصولات ووکامرس

افزونه انتخاب رنگ و سایز محصولات ووکامرس یک افزونه وردپرس فروشگاهی است که به شما کمک می کند تا ویژگی های همچون رنگ، تصویر، برند، سایز محصول را برای هر یک از محصولات فروشگاه اینترنتی فعال کنید. به جای اینکه چند محصول با سایز و رنگ و تصویر مختلف را تنظیم کنید، با افزونه WooSwatches یک محصول با ویژگی رنگ و تصویر و سایز متفاوت فعال کنید تا مشتریان محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

خرید محصول با تخفیف از راستچین

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من این افزونه رو خریداری کردم نصب هم کردم. در پنل محصول قیمت رو نشون می ده ولی در خود سایت نه! همه موارد رو هم مطابق راهنما عمل کردم. تیک قیمت گذاری رو زدم. کلید فروشگاه رو هم که داده بودن وارد کردم. لینک محصول رو هم بررسی کرد و قیمت رو نشون داد اما من خودم رو کشتم ولی قیمت توی سایت نمایش داده نمیشه. تیکت زدم. هر تیکتی رو 24 ساعت طول می کشه که جواب بدن. دوباره همون مطالب راهنما رو برای من تکرار کردن. آخرش هم نوشتن اگه نشد مشخصات رو بده خودمون درست کنیم!!!! این کار اصلا حرفه ای نیست. کجای دنیا از شما مشخصات رو می خوان تا برای تک تک کاربرها به صورت دستی درست کنن؟! اگه مشکل کلی است که درست کنید. اگر می خواهید تیک یا چیزی را تغییر دهید بهتر است به کاربر بگویید خودش انجام دهد. به هر صورت هم وقتم تلف شد هم پولم و بی خیال شدم.

    1. سلام روز بخیر ممنون که تجربه تون رو با ما و سایر کاربران به اشتراک گذاشتید ولی متاسفانه همین مشکلی که شما فرمودید برای بنده هم پیش اومد مدت زمان پاسخگویی تیکت های راستچین خیلی طولانی هست نسبت به سایت های دیگه و اینکه من ترجیح میدم از ژاکت خرید کنم تجربه شخصی من اینو میگه چون چندین بار حتی با پشتیبان های راستچین بحث کردم بابت همین و برای حل مشکل پاسخگو نیستن و درست جواب ادمو نمیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا